Saini voi ei.. mulla on kans jonkinlaista hajamielisyyttä kyl ku joku päivä huomaa et laittaa likaisia astioita jääkaappiin

mut minkäs teet... mieski aina muistuttelee ku lähen lasten kans jonnekki, et älä unoha yhtään lasta mihinkään...
Tänään oon jo jotain saanu aikaseks vaik vähän tämmönen tötterö olo ku nukuttiin muksujen kans 8.30 asti... mua ei kyl haittaa... Tein tänään itelle porkkanasosekeittoo, lapset ei oikeen tykänny ku laitoin savusulatejuustoo.... Siitä jäi sit toinen osa pakkaseen eli saan joku päivä nauttia uudelleen... Mullaki vähän tuota ruokahaluttomuutta esintyy ja siitähän neuvolatäti nyt viimeks jo sano et pitää syödä enempi/muutama välipala lisää... Makiaa menis, samoin kasviksia... Nyt oonki tehny ruokaa silleen et oon itelle tehny kunnolla kasviksia, ku meillähän lapset ei syö mitään keitettynä ja paistettuna... raakana kylläki... annan kyl maistaa ja tarjoonki aina joka ruoalla... mut minkä teet ku isäntä ei niitä syö... Onneks edes raakana menee... hedelmiäkään ei meillä paljon lapset enne syöny mut nyt siihenki on onneks tullu muutos samoin marjoihin, vaikka niitä on aina ollu tarjolla... AAh alkoipa tekee mieli marjoja ja kinuski kastiketta....

ainut vaan et ei meillä kinuskikastiketta oo... en oo noiden mikään suur ystävä koskaan ollu...
Jee meidän olkkarin matto on säilyny ilman koiran jätteitä, nyt jo reilun vuorokauden :) pittää nyt muutama päivä kattoo et uskaltaa toisenki maton laittaa tuohon pöydän alle. Paljon kotoisampi kku on matto lattiassa...
Joku oliki soittanu verohallintoon siitä veroprosentista äp rahasta, ni saitteko sen laskettua alemmas... Mä mietin et pitää itsekki se tehä ku menee aika paljon veroihin nois äp rahoista... Ja kelasta aattelin hakea lastenhoidon tukea, ku tosta nuorimmasta pitäs hoitorahaa saadan n.50e kuussa, ni oishan sekin jotain :) pääsis sillä ainaki käy kirpparilla