Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään vanhimmalla likalla kerhopäivä, huomenna neuvola lääkäri ja keskiviikkona pitäis mennä Vihtiin ystäväperheen luo niiden pojan 4-v synttäreihin, torstaina taas esikolla kerho... Kyllä taas alkuviikkoon hommaa, kun vielä löytäisi energian jostain! Yö mennyt taas vessassa rampatessa, alkaa vaan sieppaamaan kun kaikki tuhisee söpösti ja itse saa juosta kusella :/ äh kun väsyttää...

Täälläki kakka tulee itkun kans ja vaan kerran viikossa!!! Eli ihan totaalisen jumissa :/ pukamien takia kävin lääkärissä kuukaus sitten ja sain sieltä lääkkeet vaivaan eli nyt ei oo enää kipee berberi :)
Linea negra ilmesty alhaalta kylkiluihin asti tuossa joskus rv 23-25.. täällä siis 70% tyttölupaus..

Mulla tuli linea negra näkyviin jo viikolla 12... :D Mutta se on edelleen vaan navasta alaspäin. Ei tiedetä kumpi tulee. Nyt viikot 34+6.

Se olis sitten eka äitiyslomapäivä! :D Edelleen äitiysraha-asiat epäselvät, mutta kaipa nekin piakkoin selviävät, kun lupasivat soitella... Kovasti olis puuhaa kotona, kun vaan jaksaisi kaikki häsätä! Pihan haravoinnista ja ikkunoiden pesusta pitää varmaan aloittaa, kun alkaa olemaan kylmä, eikä se siitä enää varmaan kovin lämpene.. Sitten olis koko kämpän järjestäminen ja siivoaminen edessä sekä ylimääräisten tavaroiden kiikuttaminen kirpparille tekemättä.

Mukavaa alkavaa viikkoa mammat!

Tuli pieni kirjotustauko kun en olis muuta kun vaan valittanut, olo on vaan niin tajuttoman hankala. Mut nyt vihdoin sain sen mun kauan kaipaamani kuivausrummun ja ai hitsi oon onnellinen :happy:
Mä en ookkaan koskaan ennen tajunnu miten paljon nukkaa ja pölyä vaatteista tulee kun ne kuivaa telineellä. Ehkä ei kohta tarviikkaan olla joka päivä imuroimassa, vaikka on toi koira kyllä josta karvaa lähtee.
Tosi ihanaa kun mies on touhunnu pojan kanssa kaikkea, käyneet HopLopissa ja titi-nallen konsertissa ja pitkillä iltalenkeillä koiran kanssa, itestä ku ei tunnu olevan mihinkään. Korkeintaan kauppaan ja sieltäkin vaan kevyttä :hilarious:
Enään ei mene kauaa niin pääsee taas touhuamaan. Odottelen että päästään taas nukketeatteriin ja korkeasaareen ja hoploppiin riehumaan :grin

:eek:Nyt tulee tosi omanapa, sorii... :confused: Mut huihuui mitähän täällä tapahtuu. Toissapäivänä käytiin hautuumaalla ja käveltiin aika paljon. Sillon tuntu muutama harkkari, mut ei mitään erikoista. Samana iltana sänkyhommia ja tietty mällit sisälle (sori ällö :wink). Nohh se yö olikin sit ihan karsee ku mitenkään päin ei voinu olla ja joka paikka ihan jumissa, kylmä, kuuma.. Eilen sit tuli koko päivän harkkareita, mut tuntu jo kireemmältä. Muutenkin eiliset supparit tuntu selässä, pakaroissa ja reisissä, ei niinkään enää pelkkänä kiristelynä mahalla. Ja nää jatku yölläkin:woot: Ja jatkuu edelleen! No äsken kun kävin vessassa ni tulppaahan sinne tipahti!:woot: Mietin vaan ku viimeks oli kohdunkaula pehmentyny ja enää 1,5cm ni paljonkoha siellä saa tapahtuu et alkaa aukeemaan.. Huiii.. Nyt rv 33+6,että sais tyyppi hetken vielä pysyy sisätiloissa. Mut eihän ne sitä ala enää pahemmin estelemäänkään.
mieskin lähössä taas keskiviikkona ainaki viikoksi pois, härregyyd..

muoks. Ja siis kokoajan hassu tunne alamahassa. Ja kaikki ruoka etoo.

Joo, haravointien ja siivoomisten kanssa on pakko ottaa rauhallisesti ja pienissä pätkissä. Viime viikolla harvoin etupihan: kolmena päivänä max. puol tuntia/päivä. Ja silti on häpyluu ollu niin kipeenä! Pahinta ei itse asiassa varmaan ees oo se haravointi vaan se lehtien kyykistely/kyyristely kasasta isoon ämpäriin. Mies on iltaisin hoitanut sitten lehdet biojätteeseen. Nyt kyllä sanoin, että takapihaa kun rupean siistimään niin saa mies hoitaa tuon kasojen korjaamisen, mä keskityn siihen lehtien kasaamiseen ;)

Catherine, toivotaan, että vielä jaksais hetken pikkunen pysytellä yksiössään. :)

Täällä oli eilen pari tosi tiukkaa ja kipeetä harkkaria, vetivät ihan selkään asti. Vieläkin alamaha kipeenä niistä. Onneks menivät ohi. :) eilen oli muutenkin tosi kipee päivä, hyvä että kävelemään pääsi..

Vielä kolme päivää töitä, torstaina alkaa loma! Jei! 18. päivä alkaa sit virallinen äippäloma. :)

Catherine jospa teidänkin pieni vielä pariviikoa ainakin jaksais masussa matkustaa! Mullakin meni tulppa jo aikoja sitten, eikä varsinaisesti mitään käynnistänyt ole... Toivottavasti sullakin olot tasaantuu!

Täällä saatu varattua aika influenssa rokotukseen ma 16.11 jospa vaan kerkiää ottamaan ennen kuin vaavi sylissä!

Taas aamu alkanut harkareilla ja jalat hapoilla, onneksi huomenna lääkäri, teitää mikä tilanne! Nyt ei voi mitään muuta kuin istua sohvalla ja katsella kun muksut touhuaa...

Mikäs tilanne metsäläisellä ja tatalla?

Catherine toivottavasti pieni malttais vielä muutaman viikon masussa asustella. Neuvolassa minulle sanottiin että rv 34, niin sen jälkeen ei enää estellä.

Onko kellään tullut jonkun sortin isi-sukkia kaupoissa vastaan? Miten en oo vieläkään löytäny...

H&mllä oli i<3 mum ja i<3 dad-sukkia. Olivat tuolloin pareittain myynnissä ja maksoi vajaa 4e :) miä ostin viime viikolla just isyyspakkaukseen sellaiset :)

Ja täälläkin tuo kohtukuolema kovin pelottaa... Tytön kuoltua luin blogia, jonka kirjoittaja oli juuri tuon kokenut. Ei ois ehkä pitänyt... Toivottavasti lääkäri saa mun pelot edes osin hälvenemään huomenna pelkopolilla...

moikka kaikille pitkästä aikkaa!

aamulla herätessäni tajusin,että tännään on jo rv 36!!!!:Heartbigredhui kauhee ku aika mennee nopiaa,vastahan se plussa pärähti tikkuun ja kohta on jo pikkunen sylissä :Heartred

jollakin poksu häpyluu kylkee kääntäessä? täällä sama homma,mistähän lie johtuu? ja kyljen kääntäminen on muutenkin tosi hankalaa öisin,eka pitää nousta istuu,ennenkuin voi asennon vaihtaa,muuten sattuu niin pirusti tonne alapään alueelle.
ja vessassa pitää öisin ravata vähintään kahden tunnin välein. ja oikeestaan muutenkin yöt menee valvoessa,unet on kyllä karannu ihan kokonaan.... viime yönä tuli kuopus (4v) viereen nukkumaan ja unissaan sit potkas todella kovaa vatsaan,jotenkin se sai meikäläisen suolen toimimaan,koska aamu mennyt pöntöllä istuessa :bootyshake

täällä ois jo vauvaa varten kaikki valmiina,nyt vaan odottelemme pikku miestä kaikessa rauhassa :Heartred

huomenna ois taas oyssin äippäpolille meno,katsovat taas kuinka kovasti pikkunen on kasvanut,koska tähän mennessä on ollut kuulemma iso kokoinen viikkoihin nähden ja en tiiä joko sovitaan käynnistys aika! jännittää!!!!! esikoinen käynnistettiin rv 38+5 eli jos tämäkin käynnistetään (niinkuin lääkäri ekalla kerralla sanoi) niin enää ehkä n.2 viikkoa!! :)

vaivaako ketään muuta ruokahaluttomuus? itellä on ruokahalu hävinnyt kokonaan johonkin o_O

Rahi Jack&Jonesilla oli daddy sukkia ja paitoja..

Vaivaa ruokahaluttomuus täälläkin. Ainoastaan kevyttä ruokaa, kuten salaatit ja hedelmät menee helpommin alas.

Täälläkin toi ruokahaluttomuus vaivaa. Eilen popsin vaan salaattia ja just ja just sain jotain rahkaa tai kanaa sen kaverina syötyä. Ja sit iltapalaksi meni rasiallinen kirsikkatomaatteja vaikka piti vaan pari napsia...

Takaisin