Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marraskuun alkukin ois hyvä :D pientä malttamattomuutta havaittavissa :D

Mun äitillä on synttärit 29.11 niin itse tähtään siihen :) kunhan nyt ei hirveän paljon ennen rv 38 syntyis...

No siinähän on lahjaa kerrakseen :D Me meinattiin miehen kanssa jättää joululahjat ostamatta toisillemme kun kerran vauva saadaan niin siinä on lahjaa enemmän kuin tarpeeksi :) Itte ny alkuun ootan tuota marraskuun alkupuolta ku meinattiin vielä käydä marraskuussa maistraatissa miehen kanssa :) Sen jälkeen voi sit alkaa keskittyä synnytystä varten :) Hiukan sellainen fiilis ja toive, että jouluksi päästäis vauvan kanssa jo kotia :) Esikoinen kuitenkin syntyi 41+5 niin jos tämäkin menee sinne asti niin alkaa olla jo lähellä että syntyykö tämän vuoden puolella :D

Mä en kyllä kestäisi ajatusta, että pitäis yksin lähteä synnärille! Enkä huolisi sinne ketään muita kuin miehen.

Tosi epäreilu tilanne, jos mies työreissussa! Saatte täydet sympatiat täältä, kellä tällainen tilanne.

Minäkin ehdotin miehelle et jätetään joululahjat toisillemme ostamatta mutta ei käynyt sille. Ärsyttävää :D Ajattelin et olis edes sen verran helpottanut ku muutenki joutuu alkaa kohta lahjoja ostaa niin miehen lahjan miettiminen on aina asia erikseen :D

Minusta miehelle on helppo ostaa mieleinen lahja (varsinkin jos rompetta tms se ei tarvitse) :D Sopivaan nettikauppaan vain ja sieltä jotain kivaa tilaamaan (halvallakin saa kaikkea mukavaa) ;) Hämäyslahjana suvun tai lasten kanssa yhteisiin lahjanavauksiin vaikka joku halpa pokkari/kirja+karkkia. Myöhemmin kahdenkesken sitten se -oikea- lahja kehiin :angelic:

Mullakin miehelle hankala aina ostaa lahjaa, ja sit kun hän on syntyny jouluaikaan ja haluan kuitenkin synttärin muistaa omanaan ja joulun omanaan niin sit saa pähkäillä kerralla kaks lahjaa :)

Onnea täältäkin Ninnulle! :)
Hassua kun itse näin unta että vauva synty jo ja sitte tuun lukemaan tänne niin joku muu vahva on syntynyt jo...
Meillä on kans tuota ongelmaa että vauva riehuu ja potkii just niin kauan kuin isä laittaa käden mahalle...sitte on ihan hiljaista.Naurattaa yrittää selittää miten toinen potkii välillä niin et meinaa tulla pissat housuun,ku toinen ei saa mitään tunnetta potkuista :D
Onpa kurjaa kuulla että mies ei pääsis mukaan synnytykseen...meillä ei välttämättä tahdo,en oo vielä udellu...Mut olis se silti kai kiva olla oma mahdollisuus valita...!

Kännykällä ei kyllä ainakaan onnistu. Mun sanakirja on liian innokas neuvomaan mitä pitää kirjoittaa. Siksi virheitä, kun en niitä välttämättä huomaa.

Mä en edes ehdota miehelle, että ei hankittas toisillemme joululahjoja. Se rakastaa ostella kaikkee (se on siis meiän perheen shoppailija ja sisustaja, mulla intoa eikä silmää sellaseen oo) ja yllättää mua ja muita läheidiään. Että jotain pitää munkin kullalleni valmiiks miettiä vauvan lisäks!

Nyt menossa just kohta sokerirasitukseen....

Tsemppiä Metsäläiselle rasitukseen!

Onpa kyllä tympeä tilanne teillä Tata :( Toivottavasti selviää parhain päin!

Täällä fiilikset on ku p*rseelle ammutulla karhulla... Viimeisen viikon aikana oon saanu tasan yhdet oikein hyväy yöunet -.- Viime yö oli taas iha karmea... Muutenkin on hormonit niin pinnassa ja tuntuu että ahdistaa ihan kaikki :( Oikeesti pelottaa, miten tätä hormonimylläkkää kestää vielä imetysajan ku viimeksi se oli se vaihe, jossa ne todelliset mielialanvaihtelut vasta alkoi ja nuppi meinas mennä iha totaalisen solmuun :O

Tsemppiä Metsäläiselle sokerirasitukseen! Itsekkin siellä parhaillaan olen ja täytyy kyllä sanoa, että ei tämä herkkua ole :( mutta jos jotain hyvääkin, niin vauva innostui sokerilitkusta ihan valtavasti ja nyt on potkinut lujempaa kun koskaan ennen! :D maha pomppii ja hytkyy! Eilen oli hiljainen päivä liikkeiden suhteen, yritin iltasella jopa herätellä pikkuista mutta ei tullut potkun potkua. Melkoinen sokerihiiri sieltä taitaa olla tulossa. Äidin tyttö <3

Tsemppiä sullekin Arya. Kohta varmaan tunti täys. Mulla ei ongelmia juua sitä litkua mutta tulipa kyllä vähän semmonen pöhnänen olo...

Nyt pitäisi vielä yksi tunti istua ja sitten otetaan viimonen verinäyte. Johan tuota verta on otettu monta putkiloa, kun piti muitakin näytteitä ottaa, vauvan veriryhmä, munuaiskokeet yms. Mulla tuli oksettava olo siitä litkusta, kun piti tyhjään mahaan ottaa. Kunhan tää on ohi niin ryntään samantien lähikahvilaan syömään herkkusämpylän! :)

Poodlelle voimia uniongelmien ja murehin kanssa. Itsekään en kyllä koskaan ole moisessa kyydiasä ollut kaikkien tunteitten ja tuntemusten kans kuin nyt raskaana! Ja lisää vissiin vielä imetyksen myötä tiedossa. Suosittelen kyllä leposaikkua muillekin. Mulla on nyt viikon saikuttelun jlkn alkanu uni parantuun öisin, en heräilen koko ajan enkä valvo vaikka heräänki. Päivätkään ei enää mee kauheessa sumussa ja mielipahassa. Itkeskely on nyt ainaki jääny ihan tykkänään. Levätä pitää päivisinki ja tosi helposti supistelee... Mutta rauhallisesti mennään. Mitään jumppatouhuja ei kyllä oo tarttenu etes ajatella. En käsitä miten jokku jaksaa.

Takaisin