Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on jo oikeestaa koko suku tuntenu potkut :D ne tuntuu ja näkyykin jo niin selvään... :)

Meillä ei oo mies vielä kertaakaan tuntenu potkuja ku täällä kans vauva lopettaa heti ku miekkonen laittaa käden masulle :D

Tuuliina, et ollenkaan outo. Mäki oon aatellu, et jos luoja suo vielä toisen lapsen, niin sit en haluu paljastaa sukupuolta kenellekään. Nyt vähän harmittaa, kun päätettiin puhua avoimesti, jotenki vie pois semmoista kivaa jännitystä :) Ehkä kuitenkin sit itse haluun tietää sukupuolen, et voi valmistautua tavaroiden kanssa. Ehkä... Nimeä ei paljasteta ennen kastajaisia, jos mä saan päättää :)

Ninnulle hirmuisesti onnea ja paljon suojelusenkeleitä ja voimia pikkuruisen prinsessan kasvuun! Tiedän, että kysin vast.synt. Teholla saa hyvää hoitoa ja henkilökunta on todella sitoutuneita pienten hoitoon. Hyvässä turvassa olette siellä! Muista antaa itselle lupa levätä, se on parasta myös pienen kannalta!

Hei täytyy teille muille teen ystäville mainostaa, että löysin sekä vihreää että mustaa teetä kofeiinittomana. :notworthy Eipä sitten tarvi laskea kuppeja! Clipperin pussiteenä löytyi vihreä ja earl grey (prismasta ja punnitse&säästästä) ja Kaaren teekaupasta irtoteenä ceylon. :)

Joo siis tuntuu täälläkin ja näkyy mutta kun mies laskee kädem niin samantien lopettaa.. ääh :D

Mäkin tiedän sukupuolen, et hankinnat helpompi tehdä, mut muille en oo kertonu. Eikä kukaa oo udellu sen enempää. Ymmärtävät, etten kerro, ku ei kerta mieskään tiedä. Samoin pidän nimen salassa ristiäisiin asti.

Onnea ninnun perheelle <3 toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pieni kasvaa ja kehittyy kovasti nyt masun ulkopuolella :)

Meillä tytölle mietitty nimeä veea, pojalle ei nimeä ole edes mietitty koska tyttöä on lupailtu mutta jos niin käy että poika tuleekin niin pitää sitten keksiä vauvan synnyttyä :)

Meillä hätäkastetta varten ilmoitettiin Jaajo Mikko Olavi ja Iida Emma Anita :) mutta voihan ne sitten muuttua kun tulokkaan näkee :)

Rahi, saako udella miksi mieskään ei tiedä? Meillä ei tulis kuuloonkaan, että mä yksin tietäisin ja hankintoja yksin suunnittelisin...

Ja ostin (muistaakseni) sun varoituksista huolimatta sen Stokken pinniksen.

Mitään muuta meillä ei vielä hankittuna ookaan :O tai vaatteita joo vähän ja pari kestovaippaa, mut siinä se... Apua!!!

Jemina, meillä myös samallainen keppostelija vattassa, että heti ko isi yrittää tunnustella liikkeitä ni jäätyy paikalleen. Samantein kun käsi lähtee vattalta ni alkaa taas jumppa. Miestä harmittaa, mutta ite ei voi ku nauraa tollaselle muksulle.

Ngale.. onko sulla tietoa kumpi teille tulee? Meilleon prinsessa tulossa.. ja oon ihan sata varma että isin tyttö.. niin naurattaa mitä se oikein ujostelee:dummy1: olis se kyl kivaa jos mies vois kantaa puolet odotusajasta, että hänkin tietäisi miltä potkut yms tuntuu.

Täällä kanssa sama homma, kun isukki laittaa käden vatsalle, niin neiti sukeltaa selkärankaan varmaan ja kun käsi lähtee niin jumppa jatkuu. Mutta jos mä laitan käden vatsalle, niin monottelu yleensä jatkuu...

Onnea minultakin Ninnulle ja koko perheelle =) Toivottavasti tulevaisuus on teille valoisa ^^

Minä jouduin tänään harmituksekseni toteamaan että ne vasta ostetut vaunut eivät tule sopimaan tuohon onnettoman pieneen hissiin mikä tässä talossa on. Sopivat juuri ja juuri rattaana ja sittenkin vähän keplotellen. Itsekin pitäisi kyytiin mahtua sekä esikoisen ja vauva tarvitsee vaunut mitkä mahtuu sinne makuuasennossa. Noissa ei ole sellaista heittoaisaa mikä oli esikoisen vaunuissa. Sen kun nosti ylös niin mahtui "hyvin". Pitikin mennä myymään ne vaunut x(

Ei varmaan auta kuin myydä nuo ihanuudet (koska en enää uskalla uskoa että ennen joulua löydettäisiin mieluinen uusi koti mistä ei itseään kipeäksi maksa) ja ostaa sellaiset vaunut kuin ekallakin pylleröllä oli :/

Vielä flunssa päällä mutta jospas tämä tästä.

Tuli suklaalevykuvasta mieleen että tein eilen välipunnituksen itselleni. Painoa tullut +7kg siitä kun aloin odottaa. Esikoista odottaessa paino nousi yhteensä 12kg. Kaikki jäi korkojen kera synnärille silloin. Toivon että tällä kertaa menee yhtä hyvin vaikka nyt on se osittainen liikuntakielto :D Suklaata vain tekisi ihan sikana mieli. Ja homejuustoa+piparkakkuja =)

Heh, täällä on sama homma noitte potkujen kanssa, että pompula hiljenee heti, kun mies laittaa käden vatsalle. Vaikka olisi minkälainen jumppa ollu käynnissä sitä ennen ja vaikka omaa kättä oon pitäny vatsalla niin siitä ei meinaa mitään.

Viikonloppu meni nettipimennossa ja täällähän on tosiaan tekstiä vaikka kuinka. Ninnulle voimia pikkuprinsessan kanssa, toivotaan suurta sisua ja paljon voimia lapselle!

Turvavyönalentimesta viimeksi huhuilin ja hankin semmoisen lopulta Torista vitosella. Oikein näppärä värkki tuntuu olevan, ei tarvi koko ajan olla kiskomassa vyötä pois masun päältä.

Täällä tiedetään sukupuoli ja nimikin on sen mukaan mietittynä valmiiksi. Sukupuoli on kysyttäessä kyllä kaikille kerrottu, mutta nimi paljastetaan vasta ristiäisissä.

Tata, sama hissiongelma täällä ja siks vaunut vielä ostamatta... Mitkä ostit, että tiedän varoa :D ja voihan harmitus teidän kannalta :( ei voi enää palauttaa/vaihtaa vai oliko käytetyt?

Takaisin