Voimia edelleen ninnulle <3
Joulusta.. Me ollaan yleensä aatto oltu minun siskon perheen luona, jonne tulee toinen sisko perheineen ja meidän isä. Nyt kun la on 26.12 niin katsotaan tilanne, jos vauva ei ole vielä syntynyt niin mennään varmaan sinne. Onpahan esikoiselle hoitajat valmiina jos lähtö tulee :D mutta jos vauva on syntynyt niin ollaan ihan kotona ja muut käy sitten kyläilemässä meillä joulun aikaan. Voihan se olla että aatto menee synnärilläkin.. Ei voi tietää :)
Muuten tuosta vauvan kanssa liikkumisesta ja vierailuista, että esikoisen aikaan tuli heti lähipäivinä sukulaiset ja lähimmät ystävät katsomaan vauvaa kun kotiin päästiin. Kaupassa taidettiin koko porukalla käydä parin viikon ikäisenä, mutta miehen veljen pojan ristiäisissä esikoinen oli 6päivää, nukkui koko reissun :) Nytkin saa kyllä kaikki tulla vauvaa katsomaan kun kotiin päästään. Itse en jaksaisi olla 1kk vain kotona omalla porukalla, kun vauva kumminkin vain nukkuu ja syö alkuajan niin itsestä oli kiva kun kävi vieraita. Nyt tosin varmaan itse tulee vähemmän liikuttua alkuun kun on talvi, esikoisen aikaan kun oli kesä niin alusta asti oli helppo liikkua vauvan kanssa ja imetys yms helpompaa missä vain :)