On muuten aivan käsittämätöntä kuinka nykyään lotrataan desinfioivilla aineilla

On käsidesit ja desinfioivat pesuaineet ihan kotikäytössä ja kaiken pitäs olla niin steriiliä... Ei oo mikään ihme, että ei nykyään ole monilla kummoista vastustuskykyä kun ei samalla tavalla altistuta normaaleille bakteereille ja kun joku bakteeri yllättääkin, niin ovathan ne sitten ärhäkämpiä ja vastustuskykyisempiä... Meillä kyläillään ihan omien olojen ja jaksamisen mukaan, mielellään sairaalasta äkkiä pois ja meillä voi tulla käymään sitten kun ollaan kotiuduttu ja rauhotuttu.. Lysynä joss pääsis taas kotiutumaan niin ois vallan mahtavaaa!
Kuivausrumpua ei olla meille ajateltu hankkia jo ihan sen sähkönkulutuksen vuoksi ja kaikki vaatteet kun kirpparilta ostetaan, niin kkuluisivat aivan turhan nopeasti. Tokihan se elämää helpottais aivan valtavasti, mut ei vaan oo meidä juttu. Eipä meillä kyllä ole astianpesukonettakaan, ilman ollaan hyvin pärjätty, vaikka sekin varmasti elämää helpottaisi :) Toisaalta kun pitää elämän semmoisena, että tekee paljon itse, niin jos väsy yllättää, on paljon mistä sitten hakea helpotusta.
Mäkin odottelen joulua, katoin tossa toissapäivänä Joulutarina -leffan kun en enää malttanu jättää varastoon

Yleensä jo heinäkuussä soi joululaulut, mut vähän oon tota ukkoa sääliny ja cd:t oon vasta tuonut varastosta levylaatikkoon... Eipä noi raskaampaa joulua -levyt niin karmasevia oo miehen mielestä kuin esim. Rajattoman esittämät joululaulut. Viime vuonna raahasin ukon Rajatonta kuuntelemaan, ei oikeen ollut innoissaan :D Itellä kun taustana pianotunteja 4 vuotiaasta asti ja siis ihan klassista pianoa soittanu kymmenisen vuotta, niin vähän enemmän saan irti ihan klassisesta tai vaikka just a cappella yhtyeiden musiikista, vastapainona tuplabasareille ja muulle mörinälle.. Kyllähän se tokan vauva-aikana mieltä lämmitti kun poitsun sai nukahtamaanlähes välittömästi kunlaittoi Bodomia tai Sabatonia soimaan
Mulla vähän toisia päin tuo vanhenemishomma, oottelen lähinnä, et millonhan musta tulee sit aikuinen? 28v tuli tauluun kesäkuussa ja kaverit kyl kovasti kriiseilee kun 30 lähenee, mua ei vois vähempää kiinnostaa... Kaikki me synnytään ja kuollaan, väliin mahtuu vuosia määrä X. Elämästä voi ottaa kaiken irti iästä huolimatta, sehän on loppupeleissä vaan numeroita :)