Air4M, mäki ilmoittauduin mammajoogaan :) Alkaa vasta muutaman viikon päästä, sitä ennenki yritän jonnekin ehtiä...
Tänne on tullut niin kauheest kirjoituksia, että hyvä kun ehtii lukemaan nyt taas kun työt on alkanu. Luen kuitenkin ja olen hengessä mukana, erit kaikkien N:llä alkavien murheissa :) Missähän se Neppsu edelleen luuraa, eihän sitä oo näkynyt? Ninnu, ihanaa, että pääsitte kotiin. Ja kelläs nyt oli se hirmuinen pelästys ja läheltäpititilanne hukkumisen kanssa. Toiv. oot saanu puhuttua ja purettua järkytystä pois sydämeltä, ettei sit jää vaivaamaan myöhemmin.
Mä pääsin tänään katteleen meidän vaavia 4D-ultralla

Voi ihanuutta! Siellä se pui meille nyrkkiä ja piti koko ajan käsiä suojanaan kasvojen edessä, että hyvä kun ees pienen hetken nähtiin vilahdusta nenänpäästä 
Mutta mun mielestä joka tapauksessa maailman söpöin pikkuinen
Ja sukupuoli näytti edelleen samalta kuin ru, eli poika on tulossa aina vaan todennäköisemmin :)
(Oo, ekan kerran käytän tätä koneelta känny sijasta. Täältähän löytyy kaikkia ihania hymiöitä, mitä oon ihmetelly, että miten teette :) )
Ja I:lle: kiva kun tarkensit saikkuasiaa :) Ja joo, joskus sitä pitää itselleen oikein väkisin antaa lupa ottaa saikkua, jos oikeasti sitä tarvitsee. Onneks meillä on ollut niin ihanat henkilöstöosaston ihmiset, että ne on pakottanu, jos itse ei oo tajunnut...
Ihanaa viikonloppua mamman ja kaikille hyviä vointeja!
Tänne on tullut niin kauheest kirjoituksia, että hyvä kun ehtii lukemaan nyt taas kun työt on alkanu. Luen kuitenkin ja olen hengessä mukana, erit kaikkien N:llä alkavien murheissa :) Missähän se Neppsu edelleen luuraa, eihän sitä oo näkynyt? Ninnu, ihanaa, että pääsitte kotiin. Ja kelläs nyt oli se hirmuinen pelästys ja läheltäpititilanne hukkumisen kanssa. Toiv. oot saanu puhuttua ja purettua järkytystä pois sydämeltä, ettei sit jää vaivaamaan myöhemmin.
Mä pääsin tänään katteleen meidän vaavia 4D-ultralla

Voi ihanuutta! Siellä se pui meille nyrkkiä ja piti koko ajan käsiä suojanaan kasvojen edessä, että hyvä kun ees pienen hetken nähtiin vilahdusta nenänpäästä 
Mutta mun mielestä joka tapauksessa maailman söpöin pikkuinen
Ja sukupuoli näytti edelleen samalta kuin ru, eli poika on tulossa aina vaan todennäköisemmin :) (Oo, ekan kerran käytän tätä koneelta känny sijasta. Täältähän löytyy kaikkia ihania hymiöitä, mitä oon ihmetelly, että miten teette :) )
Ja I:lle: kiva kun tarkensit saikkuasiaa :) Ja joo, joskus sitä pitää itselleen oikein väkisin antaa lupa ottaa saikkua, jos oikeasti sitä tarvitsee. Onneks meillä on ollut niin ihanat henkilöstöosaston ihmiset, että ne on pakottanu, jos itse ei oo tajunnut...
Ihanaa viikonloppua mamman ja kaikille hyviä vointeja!