Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Air4M, mäki ilmoittauduin mammajoogaan :) Alkaa vasta muutaman viikon päästä, sitä ennenki yritän jonnekin ehtiä...

Tänne on tullut niin kauheest kirjoituksia, että hyvä kun ehtii lukemaan nyt taas kun työt on alkanu. Luen kuitenkin ja olen hengessä mukana, erit kaikkien N:llä alkavien murheissa :) Missähän se Neppsu edelleen luuraa, eihän sitä oo näkynyt? Ninnu, ihanaa, että pääsitte kotiin. Ja kelläs nyt oli se hirmuinen pelästys ja läheltäpititilanne hukkumisen kanssa. Toiv. oot saanu puhuttua ja purettua järkytystä pois sydämeltä, ettei sit jää vaivaamaan myöhemmin.

Mä pääsin tänään katteleen meidän vaavia 4D-ultralla :Heartblue:Heartred:Heartred Voi ihanuutta! Siellä se pui meille nyrkkiä ja piti koko ajan käsiä suojanaan kasvojen edessä, että hyvä kun ees pienen hetken nähtiin vilahdusta nenänpäästä :facepalm::happy: Mutta mun mielestä joka tapauksessa maailman söpöin pikkuinen :dummy: Ja sukupuoli näytti edelleen samalta kuin ru, eli poika on tulossa aina vaan todennäköisemmin :)

(Oo, ekan kerran käytän tätä koneelta känny sijasta. Täältähän löytyy kaikkia ihania hymiöitä, mitä oon ihmetelly, että miten teette :) )

Ja I:lle: kiva kun tarkensit saikkuasiaa :) Ja joo, joskus sitä pitää itselleen oikein väkisin antaa lupa ottaa saikkua, jos oikeasti sitä tarvitsee. Onneks meillä on ollut niin ihanat henkilöstöosaston ihmiset, että ne on pakottanu, jos itse ei oo tajunnut...

Ihanaa viikonloppua mamman ja kaikille hyviä vointeja!

Mulla painoa tulla 2kg mut oikeestaan 4, ku paino tippu aluksi.

Oiskohan ninnun mahdollista saada jotain tukea tossa tilanteessa? Sossulta tai seurakunnalta tai joltain?

Tsempit Lilithille ja hänen miehelleen! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Hyvä, kun patistit miehesi sinne päivystykseen, noilla asioilla ei ole leikkimistä.

Diakonialta vois Ninnu saada apua. Soitapa sinne ja kysäse, kun jaksat. Aina kannattaa yrittää.

Huhhei,nyt kyllä tuntuu joka raajassa.. Kolme kakkua tehty, nyt ne oottaa jääkaapissa huomiseen,millon pursotan ja koristelen.
Ja ennen sitä oli suht kiireinen työpäivä takana.Sintti jumpannut kunnolla massussa <3

Päivystyksestä päästy, kaikki sen hetkiset mahd. tutkimukset tehty, eikä osattu sanoa muuta kun että odotella sitä parin viikon jälkeen olevaa aikaa. Mä sitten kysyin että oltiinko otettu CRP testi, nii ei, mutta ottivat sitten. kaikki siinäkin kunnossa, hyvä niin. Jotain voidetta piti hakia apteekista, mutta nyt sitten sitä lääkäriaikaa odotellessa. Ei ollut suolessa vika, niin nyt huoli että vika vatsalaukussa, kun sitä mahahaava ongelmaaki ollu o.O

Päivystykseen tuli kans joku iskä ja sen pikkupoika, oli pikkupojalla ollu sellanen karkki helminauha, ja oli yhden helminauha karkin työntänyt nenään niin syvälle että sinne oli jäänyt. Saivat sen siinä vissiin poistettua helposti, mutta kaikenmaailman hämmennystä sitä voiki sattua pelkkien karkkien kanssa :D

Täytyy soittaa :) Eka napapiikki mahassa miehen toimesta pistettynä. Hyvin selvittiin! :) Tirautin itkut et jos joudun viikoiks osastolle takas. Sit sen takia et tuntuu typerälle valittaa siitä jos vauva vaan selviää. Sit itkin sitä kun tuntuu pahalle kun vauva potkii ja siitä tuli syyllinen olo. Ihanaahan se on mut niin ristiriitasta just nyt. Pelottaa et hän täräyttää jalkansa tai päänsä niin et se kalvorakkula repeää. Aika laidasta laitaan. Eilen hihiteltiin sitä kun mies yritti nostaa sängyn jalkopäätyä ja se tärähti lattialle kokonaan :D Tunteet menee kyllä ihan laidasta laitaan.

Lilith ikävää kun joudutte noin pitkään odottaa ennen kuin saatte tietää mikä miekkulilla on:/ toivottavasti ei ole mitään todella vakavaa!

Kaikkeahan sitä pitää kokeilla, myös sitä mitä saa nenään tungettua:D

Ninnu ihanaa kun pidätte mielen ylhäällä :) tyhmä kysyy että miksi sulle pitää pistää napapiikkiä?
Eihän se vaavi nyt potkuillaan saa kalvoja puhki, eihän? Ainakin teidän pikkuinen voi hyvin kun jaksaa mellestää :)

Tiittärä,huomenna on juu juhlat. Isännän isä ja sen kaksoisveli täyttävät 50v,niin pidetään sitten 100v-juhlat :)
Saa nähdä kuinka kauan jaksaa huomenna juhlia.. Tällä hetkellä isännän kavereita tuli käymään ja ne alottelivat jo tuossa terassilla.. Ei se sinällään haittaa,kun isäntä ei yleensä paljoa ota,jos tietää että seuraavana päivänä on ohjelmaa. Katotaan sitten huomenna.. Miä oon aina kuskina,niin saa pidettyä vähän aisoissa ;D

Kun ei saa liikkua niin voi tulla niitä tukoksia ja niiden estoon on Klexane. Lääkäri selitti jotain et nyt kun on vähemmän vettä tai sit ei ollenkaan vettä kun sitä ei tiedä ennen ens viikkoa niin se voi vängätä jalallaan tai päällään kalvon puhki. En sitten tiedä. Osa jutuista meni edelleen ohi :/

Ihanaa että pääsit Ninnu kotio lepäämään! :) Siellä varmasti paljon mukavampi olla kuin sairaalassa! Ja nyt toivotaan et pieni pysyy vielä kauan kyydissä!
Huh täällä koko päivä kierretty kirppareita ja vaatteita hamstrattu kovasti! Kyllä kirpparit on mahtava keksintö! Löyty kauheasti tosi hyvää vaatetta ihan superhalvalla! Nyt alkaa vaatteita olee tarpeeksi ja voi keskittyä muihin hankintoihin. Vaunut on tulossa ja hoitopöydästäkin tuttu soitti tuossa viikolla että olisi nyt valmis, pitäisi vain noutaa se. :) Niin ihanaa kun pienen tulo lähestyy!! On kyllä superonnellinen olo :) Ihanaa viikonloppua kaikki huiput naiset! ❤️

Aikaisemmin oli juttua alkoholittomista juomista ym mitä kukainenkin on juonut.. Minun lempi alkoholijuomani on somersbyn omenasiideri.. Nyt kun en voi sitä enää juoda niin minulle on tullut korvaava tuota tilalle... Tässä minun saunasiiderini...ImageUploadedByVau Foorumi1439578038.946384.jpg :D oon koukussa tähän..

Miulle tuli himo verigreippiin ja vesimeloniin kun ostin kasvokuorinta aineen jossa kyseisiä hedelmiä :D joka kerta kasvoja kuoriessa tekis mieli maistaa sitö ainetta :D vaikka tuskin olis hyvää :D :D

Takaisin