Pienipäivänkakkara
Oman äänensä löytänyt
Meillä oli jotenki outo se rakenneultra tätinen kun kysyin vauvan pituutta niin vastas ettei kuulemma enään mitata pituutta tai osata arvioida sitä oikein?
Muutenki selitti hirmu tarkkaan kaikista pikku yksityiskohdista mutta itse vauvelia ei näyttänyt kun ihan hetken koko kuvassa ja kuulemma selvä poika vaikken itse nähnyt missään vaiheessa kun se vaan hosus menemään
Ja mukaan saatiin kaksi kuvaa vauvasta eikä nekään kyllä hirmu selviä ollut
Muutenki selitti hirmu tarkkaan kaikista pikku yksityiskohdista mutta itse vauvelia ei näyttänyt kun ihan hetken koko kuvassa ja kuulemma selvä poika vaikken itse nähnyt missään vaiheessa kun se vaan hosus menemään
Ja mukaan saatiin kaksi kuvaa vauvasta eikä nekään kyllä hirmu selviä ollut

Ultraaja totesi moneen kertaan, että on kyllä vilkasliikkeinen kaveri ja kaikki oli oikeen mallillaan :) Painoa meidän Joulupullalla oli tällä hetkellä n. 400g (rv 21+1) ja kätilö esitti vahvan veikkauksen, että pikkusisko olis tulossa
Istukka ylsi vielä sen verran alas, että haluavat kontrolloida sen paikan siinä 30 viikon paikkeilla, mutta meinasi, että erittäin todennäköisesti nousee sieltä kokonaan ylös, kun nyt jo lähti kohdun yläosasta :) Mutta en pistä yhtä ylimääräistä tarkistusultraa yhtään pahakseni!