Heippa!
Te ootte olleet ahkeria kirjottajia, mä mä olen ehtinyt lukea teidän kirjotuksia vain kun oon koiralenkillä, mutta kommentoinnit on jääneet... Mutta ensiksi aivan ihastuttavia äitejä täällä, tosi upeita kuvia! En Äippäx3 ole ajatellut minkä näköinen olisit, paitsi että olisit varmasti mukavan näköinen kun tunnut ihmisenä sellaiselta, ja aivan upealta näytit! Varmasti ihmisten päät kääntyy kun vauvamahan kanssa liikuskelet :) Ja siihen kun kysyit mun masennuksesta, niin onnellisena voin ainakin vielä todeta, että ihan mukavasti menee

Vähän hulluhan olen aina, mutta masennuksen oon saanut pidettyä poissa, ja toivottavasti näin on jatkossakin !!
Paljon oon ollut töissä meidän kalamyymälä-toripaikassa, ja ihan kivaa vaihtelua on, jalat vaan tuppaa huutamaan hoosiannaa iltaisin kun on noi ikävät suonikohjut.... Hommasin netistä halvat reisipituiset tukisukat, mutta saa nähdä täytyykö siltikin viä hommata ne ihan mittatilauksena tehdyt sukat, ovat niin paljon paremmat mutta maksavat n.130€ ja hinta vähän kirpasee
Eilen vietettiin kaksosten 4v. synttäreitä ja kyllä menoa riitti
Tsemppiä kaikille kipujen kanssa tuskaileville
Onko kellään vinkkiä mitä tehdä tuolle nuorisolle, joka varsinkin viikonloppuöisin rallaa ympäri kylää ja jyskyttää bassojaan autoissaan niin että ikkunat tärisee ?

Mä tiedän missä useat niistä asustelee, pieni kylä kun on ja porukoittensa ostamilla mersuilla ajelee. Olen monta vuotta asunut ihan korvessa tuolla Rovaniemen ja Sodankylän rajalla, ja kyllä välillä sinne kaipaa kun siä oli niin ihanan rauhallista! Se voi olla ettei niille lain puitteissa mitään voi tehdä, mutta pelkään että joku yö menee hermot ja tää hullu raskaana oleva pirttihirmu säntää kaulimen kanssa raivoomaan tonne kadulle

Onneks ainakin talvi sitten rauhoittaa tota touhua. Onhan sitä itekkin ollut joskus nuori, mutta eipä ollut tapana möykätä keskellä yötä...
Kohta tehdään miehen kanssa taas vahdinvaihto ja lähden töihin....
Mukkis rv 19+3