Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana kuulla Wildside, että kaikki on hyvin! <3 Varmasti tuommoset kovemmat kipuilut säikäyttää! Ja onnea myös muillekin hyvistä ultrakuulumisista! :)

Timbe kyseli muita, jotka on menossa khks:aan synnyttään, meillä on kans se synnytyssairaalana :)

Sukupuolesta sen verran, että mulla on itselläni ollut alusta asti hirveän vahva poikaolo. Esikoinen on tyttö ja raskaus oli tosi erilainen kuin nyt tämä, niin sekin jotenkin vahvistaa ajatuksia. Oksentelun sijaan olin alussa hirmu väsynyt ja mielialanvaihtelut on kans olleet rajuja. Kuitenkin oon ollut huomattavasti paremmassa kunnossa kuin esikoisesta, kun hemppa ei ainakaan vielä oo tippunu ja paino on vasta nyt alkanu nousta. Toisaalta mulla oli vahva poikaolo tuosta meijän tytöstäkin, että saa nyt sitten nähdä :D Rakenneultra on 5.8., jospa se siellä selviäis :)

Huomaa kyllä nyt, että ei (valitettavasti) ehdi täällä foorumilla oleen yhtään niin aktiivinen kuin esikoisen odotusaikana. Ainoat kunnolliset hetken kun tuppaa oleen tää päikkäriaika ja ilta. Ollaan tää heinäkuu "lomailtu" (oon kesän työttömäksi tekemä opettaja) nyt ipanan kanssa kotona ja taas on muistunu työpätkän jälkeen mieleen, miten paljo tässä kotiäitinä olemisessaki riittää hommaa :) Pitää yrittää täälläkin pysyä silti aktiivisena, on niin mukava kuiteskin jutella muiden "samassa paatissa" olevien kanssa :D

Onnea Wilsidelle pojasta, hienoa että kaikki oli mallillaan kivuista huolimatta! :) Ja äipälle onnittelut rinsessakatraan tuoreimmasta jäsenestä! :)

Paljonko sulla Wildside yleensä olleet pojan sykkeet neuvolassa? Entäpä tyttölupauksen saaneilla, missä on sykkeet huidelleet? :) onko siinä jotain perää, että tytöllä ois tiheempi? Riippuu tietenki kans vauvan aktiivisuudesta mittaushetkellä :)

Mulla ainaki piti syke legenda paikkansa ;) Dopplerilla mitattaessakin oli lähes aina yli 150 ja tyttölupaus tuli :)

Minunkin kai se on nyt sitten pikkuhiljaa pakko myöntää, että raskaus alkaa näkyä tän mössömahan alta johonkin.. Työkaveri pamautti aamulla pukukopilla kysyä että "odotatko sinä vai ootko vaan lihonu?" :D mitäpä tuota enää kiertelemään.. Paino ei kuitenkaan edelleenkään ole noussut..

Rv 18+2

Meillä ei kyllä noi sykkeet pitäneet paikkaansa tai siis sykkeen tiheys ei ollu sidoksissa sukupuoleen. Poitsulla sykkeet ollu koko ajan 150-160 luokkaa :) Rytmi veressä kun isänsä soittaa blackmetal yhtyeessä ;) naurettiin myös ultrassa kun oli hengaili pääalaspäin siellä ja käsillä rummutti ultraajan anturia, että siellä se jo harjottelee rumpujen hakkaamista. ;) Ja kiitos onniteluista kaikille <3 onneks kaikki oli hyvin :)

Äipälle onnea tytöstä. :3

Itselläni on ollut kokoajan poikaolo. Sanoin miehelle alkuraskaudessa, että voisin laittaa vaikka pääni pantiksi että meille tulee poika. Saatiin edellisen kesken menneen pikkusen sukupuoli tietää kromosomi tutkimuksista ja silloin oli kyseessä tyttö. Joku vaisto sanoi, että meille kuuluu tulla eka poika.
Mulla tosiaan vahva poikaolo kokoajan, mut salaa toivoin pientä prinsessaa. Mieskin toivoi ekana pientä prinsessaa, mut hänellä on muuttunut viime kuukausina että haluaisinkin pojan. Pojan siksi, että hän haaveilee hänestä joskus saavansa musiikkiin kaverin ja ukki (miehen isä) toivoi myös poikaa, että saa metsästykseen kaverin. Täytyy myöntää, että itselläni on hiukan sulattelua että tulee poika. Eikä hän tietenkään ole ei rakastettu. Rakastan häntä jo nyt aivan valtavasti <3 En vaan koskaan ole nähnyt itseäni pojan äitinä ja tosiaan sitä tyttöä salaa toivoin vaikka poikaolo olikin koko ajan. Hän on todella rakas vaikka poika onkin ja jokainen meistä varmaan nyt tajuaa mitä ajan tässä takaa. :)
Niin ja anoppi ehkä tais toivoa tyttöä enemmän kun hän ei ole koskaan itse tyttöä saanut, mutta jospa meidän seuraava olisi sitten tyttö :)

Sykkeistä meidän tyttöjen sykkeet seilannut 130-160 joten ei taida paikkaansa pitää:)
Ja muuten se gendermaker testi lupasi meille poikaa ja näyttää tyttö tulevan joten käyttäjää rahanne paremmin ja jättäkää verkkokauppaan:)

Muutenkin tää ollut todella erilainen raskaus kova väsymys, parin viikon hillitön pahoinvointi ja mahan muoto on ihan erilainen kuin aiemmin! Tietysti voihan toi mahan muoto johtua siitäkin kun täällä ollaan oltu sellainen 4,5 vuotta raskaana yhteen putkeen:)
Olin aika varma pojasta mutta hyvä näin, kelpaa meille!!! Meidän pikku Emma<3

Niin ja mietittiin tuossa miehen kanssa, että liekkö tulee sukupuolet "sukurasitteena". Siis takoitan nyt että kun miehen puolella on poika valta niin mies todennäkösesti siittää poikia enemmän. Sit taas jos olisi akka valta niin tulisi tyttö todennäkösemmin. :)

Miettikääs miehienne puolen sukua. Äippä onko teillä esim miehn puolella enemmän tyttöjä? Niinku miehesi isällä ja hänen isällä jne. Kun naiset ei voi sukupuoleen vaikuttaa vaan on täysin miehen armoilla tässä. ;) Oletteko koskaan miettineet sellaista asiaa?

Kaunis nimi äippä <3 Meillä muutama vaihtoehto pojalle ja yks niistä ylitse muiden, mut vielä mietitään ja todennäkösesti päätetään kunhan vauvva nähdään maailmassa ekan kerran <3

Miehellä on 1 sisko (ei veljiä) ja miehen isällä on 2 siskoa (ei veljiä) sen pidemmälle tarina ei kerro:) joten sinänsä paikkaansa pitävä teoria niin ja meillä on 4 tyttöä ;)
Ennemmin luottaisin tähän teoriaan kuin sykkeisiin ja mahan muotoihin tms:)

Oo. Mielestäni myös luotettavampi teoria. Mies kun on farmaseutti tosiaan ja jonkun verran myös opiskellut näitä asioita. Häntä kovasti kiinnostaa perinnöllisyys jutut jne. :)

Meidän vintiöllä ollut sykkeet kans 150-160 välillä :) saas nähdä kumpi siellä majailee, tosi varmaa oloa ei itsellä ole oikein kumpaankaan suuntaan. Toisaalta oon aina halunnut oman tytön ja toisaalta esikoispoikakin kyllä kelpais tietenkin :) vielä vajaa kolme viikkoa ni ois RU jospa se siellä sit sattuu näkymään
Miehen puolella on jännästi niin, että hänellä on kolme veljeä ja yksi sisko ja kaikki näiden sisarusten lapset yhteensä 5kpl on sitten tyttöjä :) toisaalta siis nimenjatkajaa eli poikaa toivottaisiin sukuun..tosi vanhoillista ajatteluahan tollanen on..enkä ole mitää jatkakaa kenenkään sukuun tekemässä vaan rakasta esikoista mun ja miehen omaan perheeseen :)
Mä oon sitä mieltä, että naisella on myös näppinsä pelissä tavallaan siinä, kumpaa sukupuolta lapsi on. Vaikuttaahan naisenkin värkki, kuten esimerkiksi sen ph siihen, kummat siellä paremmin selviytyy tyttö- vai poikasiittiöt. Eli en ihan miehen harteilla laittais kaikkea tyyliin "tyydy siihen mitä oot siittäny" ;)

No tottakai vaikuttaa naisenkin värkki siihen, mut puhuin nyt siitä että kun mies kuitenkin kantaa sitä tyttöä tai poikaa. Vaikuttaahan siihen moni kehon asia tottakai. Tää oliki vain tämmönen ilmaan heitetty juttu mietittäväks ;)

Lasten kanssa käytiin tänään kotieläinpuistossa ja tuli käveltyä ihan kiitettävästi, nyt makaa sohvalla raato väsyneenä ja vatsakivuissaan...

Takaisin