Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pippelistä mekin puhutaan kavereiden kanssa. Ei se muna ehkä ihan istu tähän kuvioon.

Toki jos huumori on yleensäkkin vähän ronskimpaa kavereiden kesken, niin siinä tapauksessa sen vois ymmärtää. Meillä ainakin on luvattoman huonoo huumoria asiasta kun asiasta kavereiden kanssa.

Joo siis kyllä meilläki tän kaverin kanssa yleensä, mut ois hän voinu vähän nyt sitä hillitä. Ei sitä huumoriakaan joka väliin jaksa. :)

On kyllä aika mauton kommentti kaveriltasi, Wildside! Yksi kaverini laukoo hiukan samantapaisia kommentteja niin koitan olla loukkaantumatta, esikoisen sukupuolen kuultua kaverini huusi riemuiten "Jes, jes! Toivoinkin et saat pojan tai olisin muuten ollut kateellinen kun siitä olisi tullut malli kun miehesi on pitkä" sekä kyseli pippelin kokoa mihin tuntuu oudolta vastailla..olin silloin äimänkäkenä kun poika tervetullut ja onnittelut tuollaista, nyt kanssa mietin kerronko ultran jälkeen sukupuolta

No olipa mautonta ja en minä ainakaan ala analysoimaan mun vauvan pippelin kokoa tai paksuutta jne.

Onnitellut äipälle tyttölupauksesta :) Onnittelut wildsidelle ja marabellalle poikalupauksista :)

Minusta tuntuu maanantaisen ultran lähestyessä, että en osaa päättää kumpi olo on vahvempi :wideyed: Jännittää myös sukupuolen lisäksi (ja enemmänkin) onko kaikki hyvin. Varsinkin, kun luultavasti mies ei pääse mukaan :/ Onneks äitin saan mukaan jos vaan lasten hoito järjestyy. Tarviin jonkun henkisen tuen mukaan :) vai onko se outoa mennä sinne oman äidin kanssa? :eek: Yleensä mies ollut mukana.

Wildsiden kaverin kysymys kyllä oli omituinen! Onko kaverisi jotenkin kateellinen ja ei osaa suhtautua tilanteeseen? Minultakin varmasti olisi jäänyt vastaamatta viestiin.

Ei hän kyllä tietääkseni ole kateellinen. Hän on itse "suunnitellut" ja kovasti puhunut aina ajankohdasta että milloin alkaavat yrittää vauvaa. Joskus hän sanoo että "syön yhden liuskan enää pilsuja ja sitten" joskus "ensi keväänä sitten ajateltiin alkaa yrittää" ja toisinaan keskii aina syitä miksi ei vielä.. Eli siirtää aina eteenpäin. Tosin hän taitaa ollakkin sen verran epäkypsä vielä äidiksi, että ehkä hyvä ettei vielä hommaa niitä.

Mulla yksi kaveripariskunta odotti poikaa ja sillon lapsen isä tokaisi uutisia kertoessaan, siihen suuntaan että "Poika tulee. Isot kassit!", mutta sellaisella ylpeällä isän äänellä. Oli varmaankin toivonut poikaa. On muutenkin sellainen veijari. Siinä tilanteessa ei ollut mitään väärän tuntuista, vaan mielestäni sopi tilanteeseen hyvin.

Äippä ja Marabella onnea hyvistä ultrakuulumisista. Ja wildikselle tietty kans! Emma on erinomainen nimi valinta ;)

Kaverisi on kommenttinsa perusteella ihan eri taajuudella kuin tilanteeseen olisi soveltunut. Onnittelut olisi olleet paikallaan.

Air4M tuo oli munkin mielestä ihan sallittavaa ja tosiaan jos ylpeä on ollut ja oma isä vielä kuitenkin :)
Joo taitaa tää kaveri olla vielä lapsen tasolla.

Tuli vaan ensimmäisenä mieleen tuosta möläytyksestä :) toisaalta vieläkin tulis mieleen, kun teille tulossa ja hän suunnittelee vasta, mutta ei kuitenkaan uskalla tarttua toimeen. Jokatapauksessa onnittelut olisi olleet paikoillaan :)

Wildside, voisit ehka kirjoittaa kaverille, etta kommentti tuntui sun mielesta oudolta tai niinku metsalainen sanoi, etta eri taajuudelta ja et oikein tiennyt mita vastata. Ehka se kaveri ymmartaakin ja pahoittelee?

Eikä todellakaan kannata antaa! Pääasia, että te olette onnellisia ja pienellä pojalla
kaikki hyvin :) :Heartblue

Onko teillä muilla muuten millaisia uhmaajia ollut tai on? Välillä on hivenen pinnalla tiukalla oman 2v uhmaajan kanssa :confused3

Lisäksi stressaa kummit. Kaikki "parhaat" eli sellaset, jotka pysyvät todennäköisesti lapsen elämässä ja ovat kiinnostuneet lapsesta. On jo käytetty. Nyt ei oikein tunnu löytyvän ketään sopivaa :/ en halua sellaisia, jotka ehkä ilmaantuvat ristiäisiin, mutta sitten lapsi unohtuu.

Hei vaan kaikille. Kauhea määrä täällä tätä keskustelua :D Liityn nyt teidän ryhmään koska LA siirtyi tän vuden puolelle np-ultrassa! LA on nyt 30.12, rakenneultraa odotellessa jospa ne sen muuttaa taas. Minun kohdallani hiukan outoa kun tiedän tekohetken, kierto säännöllinen ja ovulaatio kp12 mutta ultraaja väitti että on saanut 4 päivää aikasemmin alkunsa... tiedä sitä sitten voiko sen muka niin tarkalleen sanoa :)

Mulla kävi np ultrassa ihan samalla tavalla :D aluksi LA oli 7.12 mutta vaihtui 1.12.. Mutta kyllä ne sielä varmaan aika hyvin hommansa osaa, sillä nyt rakenne ultrassa vauvan koko yms vastasi täydellisesti viikkoja :)

Onko teillä muilla muuten millaisia uhmaajia ollut tai on? Välillä on hivenen pinnalla tiukalla oman 2v uhmaajan kanssa :confused3

Lisäksi stressaa kummit. Kaikki "parhaat" eli sellaset, jotka pysyvät todennäköisesti lapsen elämässä ja ovat kiinnostuneet lapsesta. On jo käytetty. Nyt ei oikein tunnu löytyvän ketään sopivaa :/ en halua sellaisia, jotka ehkä ilmaantuvat ristiäisiin, mutta sitten lapsi unohtuu.

Meillä 4v uhmaaja.... Tai tuntuu että tytöllä on aina ollu jonkinlainen uhma päällä mutta nyt siis NYT tosi haastava vaihe. Itellä pinna kiristyy pakostakin, ja on vaan laskettava kymmeneen...

Kummiehdokkaitakaan ei tunnu olevan, mitäköhän ihmettä keksii ... :rolleyes:

Takaisin