Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla itsellä oli tänään neuvola, kaikki oli hyvin ja painoakin tullut vaan pari kiloo tähä mennes mikä on tosi hyvä. Neuvolatäti naureskeli kun maha on nii pieni viikkoihin nähden mut kohtu menee yläkäyrällä :D mut pahin kammoni kävi toteen sillä joudun sokerirasitukseen... :o

Hei heitetäänpäs väliin tämmöstä :) Te jotka ette tiedä vielä lapsen sukupuolta niin kumpaa te ajattelette/toivotte että saattais siellä masussa olla :) Itse olen aika varma että saattais olla tyttö, esikoistani kun odotin (siis poikaa) niin ei tullut mitään raskaus oireita kuten pahoinvointia jne mitään muutakaan. Nyt tässä toisessa raskaudessa jalkoja kuumottaa iltaisin että pakko nukkua tuulentin jalkoihin päin, Pahoinvointia löytyy ja ärsyttävää päänsärkyä. Meillä ru 07.08 :3 toivottavasti lapsi ei ole siveyden sipuli ja tietäis hiukan mitä vaatteita menis ostelee :)

Wildis, ihanaa! Mut jos kivut jatkuu supistelujen yhteydessä vielä enemmänki, niin soita vielä sinne neuvolaan myös!

Ja onnea pojasta, täällä on kanssa tulossa poika :) ja nyt en osaa ajatella liikkuessani muuta kuin, et siellä mun mahassa heiluu pikkupippeli :D

Amanda, samat sanat, vihdoin löytyi oikea mies, josta tulee myös aivan mahtava isä, ja tuntuu just oikealta hetkeltä saada lapsia. Ehtiny tekeen ja kokeen jo kaikkee ja on valmis seuraavaan elämänvaiheeseen ilman, että jää kaihertaan mitään "olis pitäny sitä ja tätä" :) ja on ehkä jotenki varmempi itsestäänkin ja tietenki helpottaa, et taloudellinen tilanne on ok. Mut tärkeintä on tuo ihana mies rinnalla <3

Asuntomessuilla kyllä vähän mietti, et pitäiskö sitä vallan omakotitaloa alkaa miettimään jostain kauempaa kun nyt täällä pienessä kämpässä Hgin keskustan lähellä... Mutta ehkä sitten myöhemmin, nyt tuntuu vielä siltä, että haluun hurauttaa helposti bussilla muiden mummojen kanssa kahville keskustaan :) Ehkä sit 5 vuoden päästä...

Tuosta sukupuolesta. Taisin ehkä sittenkin toivoa vähän tyttöä tai ainakin oli asennoitunut niin, että tyttö tulee, kun nyt on vaikee kääntää ajatukset pois vaaleanpunaisista prinsessajutuista ja miettiä poikajuttuja. Mutta poika on ihan yhtä ihana ja varsinkin oon onnellinen miehen puolesta, kun luulen et se salaa toivoi kans poikaa :)

Mä olen sanonut, että ru:ssa tulee varmennus sille, että meille tulee poika. Itse toivoin tyttöä, mies poikaa, joten jommankumman toive toteutuu varmasti. :D
Ei varmaan tarvitse sanoa, että kumpi vaan on tervetullut. ;)

Josa hienoa että kaikki neuvolassa hyvin:)

Täällä sitä jorvissa täristään jännityksestä, apuva!!!! Mahakin ihan sekasin jännityksestä:/

Me miehen kanssa toivotaan poikaa kun meillä on jo 3 tyttöä mutta on se nyt kumpi tahansa niin rakas on jo:) <3

Vaikka miehellä työ Espoossa ja mulla hesassa (en kyllä siihen palaa) niin lähdettiin etsimään omaa taloa pois kehä 3 sisältä kun huomattavasti halvemmalla saa ja eipä miehen työ matkakaan muuton jälkeen kuin 1h aika jees siis:) halvemmaksi tuli 150 neliöö syrjässä kuin 75 neliöö espoosta. Suosittelen:)

Meillä oli ihan sama juttu. Asuttiin ennen espoossa, mutta kun asunnon osto tuli ajankohtaiseksi niin suunnattiin kehä kolmen ulkopuolelle. Niin paljon halvemmat kämpät ja sai sitä työmatkaan menemään sen tunnin ihan espoon ruuhkissakin.

Ihan kohta alkaa kesäloma, jee. Sen kunniaksi kampaajalle ja huomenna reissuun. Sunnuntaina poksahtaa puoliväli ja reilun viikon päästä ru. Ihan täpinöissä :D

Äippä, kumpi tulossa?! :) Ja "maalle muutto" -ajatukset varmaan tarkentuu sitten lapsen myötä, kun näkee millaiseksi arki muodostuu ja mitä haluaa :)

Voin ilmoittaa teille ilosanoman!! Pääsin justiinsa sisään kun menin sinne ilmottautumaan ja vielä neuvolan puolelle. Ihana terveydenhoitaja otti mut vastaan ja ultras.. Kohdunkaulaa jäljellä 3cm eikä ole pienentynyt eli ei ole tulossa ulos pikkunen. Alakautta kun ultrasi niin pikkusen pää pamahti ekana näkyviin ja siellä se auko suutaan ja harjotteli nielemistä. Sit mittas paikkoja ja kaikki oli niinkuin pitää. Ultras vielä massun päältä ja pyydettiin että kattos sukupuolen. Selvä pippeli vilkku siellä pikkusella eikä edes vastustellu näyttöä. Päinvastoin tyrkytti peräpäätään kameraan. Meille siis tulee suloinen poikavauva eli lieksasta tulee meille pienet reinot kun vauva syntyy :3 Voi tätä onnea ja iloa <3 oli tosiaan vain harjotussupistuksia ja terkka sano että näillä viikoilla täysin normaalia kun maha ottaa kasvussa pyrähdyksen.. Whiii!! :) Tätä tunnetta ei voi sanoiks kuvailla, mieskin lähti töihin ja paistoi kun naantalin aurinko.
Mahtavia uutisia!Tuli tippa linssiin ilosta kun luin tän :)

Kiva lukea teidän hyvistä uutisista wildside, josa ja muut :)
Ja kiitos tervetulotoivotuksista!

Itekin löysin ihanan miehen vasta pari vuotta sitten, jonka kanssa tuli ensimmäisen kerran myös toiveet lapsesta. Vuoden yrittämisen jälkeen huolestuttiin kun mitään ei kuulunut ja varattiin aika tutkimuksiin. Pari päivää ekan lääkäritapaamisen jälkeen oltiinkin jo raskaana, pelkkä käynti ja keskustelu riitti tällä kertaa :wink

Ollaan oltu onnekkaita ja toivotaan että kaikki menee hyvin, vaikka välillä pelottaakin, eikä voi uskoa että tämmönen onni on meitä varten suotu. Viime talvi oli muutenkin raskas kun isä kuoli. Elämä jatkuu kuitenkin, ja ihanaa että se jatkuu meillä näin :Heartred

Hienoa Wildis, että kaikki kunnossa ja onnea pojasta :happy: Tervetuloa kaikille uusille ja onnea rakenneultriin meneville.

Täällä jänniä päiviä edessä :happy: huomenna kavereiden häät ja mies bestman, maanantaina mennään katsoon isompaa kämppää ja tiistaina rakenneultra :Heartred:Heartred Mulla on ollut poikaolo alusta asti, että tiistaina selviää toivottavasti pitikö paikkansa. :rolleyes: Jännittää se ultraus muutenkin! Tänään piti olla vapaa päivä, mutta menin tyhmänä ottamaan iltavuoron ja kiirettä pitää saada kaikki asiat hoidetuksi. Ei huvittais muutenkaan töihin, kun ajatukset häissä, kämpässä ja rakenneultrassa :grin

Mulla oli alussa poikaolo, sitten pitkän aikaa vahva tyttöolo ja nyt on taas alkanut olemaan poikaolo... tai sellainen sekava olo... Varmaan kun rakenneultra lähestyy, niin jotenkin alkaa odottaa kumpiakin sukupuolia... en tiedä. Unissa vauva on yleensä poika, mutta mielessä useimmiten tyttö. Saas katsoa ;)

Noniin nyt kotiuduttu, kaikki oli pienellä hyvin! Kasvaa niinkuin pitää ja muutenkin sydäntä sulattava tapaus, tuli vallan rokkarille kyynel silmään kun katseltiin muksun toimia <3
Tultiin ultrassa siihen tulokseen että mitäs sitä hyvää reseptiä muuttamaan ja näyttäisi siltä että täällä ollaan neljän ihana tytön vanhempia :)
Siis meille tulee tyttö, mahtavaa <3

Tänään 20rv täyteen ja tiistaina ru :) !!!! Ei malta odottaa, onneks ru aika on aamusta niin ei tarvi koko päivää jännätä :)
Tyttöä olen huomannut ajattelevani, johtuu varmaan siitä kun kaksi poikaa jo on. Saa nähdä meneekö ajatukset ja tuntemukset kohilleen :)
Tervetuloa kaikille uusille!

Takaisin