Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh, Wildis, tsemppiä! Toivottavasti kaikki on vauvalla hyvin! ❤ Kyllä niiden päivystyksessä pitää teidät sisään ottaa, ei ketään hädässä lähetetä monen sadan kilsan päähän. Hyvä että sulla on mies mukana siellä.

Tervetuloa uusille. :)

Täällä valvottu puoli yötä kun jotkut urpot räjäytteli raketteja ja lopulta kun poliisi tuli niin päätti sitten pillit päällä karauttaa tänne keskelle taloja niin että varmasti loputkin asukkaista heräs. :| Mur...

Äippä sulle kanss ❤️
Onneksi mä nukahdin ajoissa ja nukuinkin hyvin :) nykyä ei oo yhtä ongelma nukkumisen kaa (jos ei lasketaan aamuheräily)
Jänskättää myös tääl ett onko kaikki varpaat tallella ja suostuuko hän paljasta itseä ❤️

Voimia wildside, ajatuksissa mukana.

Mulle tulikin ylimääräinen täysi työpäivä kun yksi tytöistä sairastui.. Ja huomisen paahdan koko päivän yksin. Vähän jännittää miten pärjään, vapaapäivä olis tullu TOSI tarpeeseen ja huomiselle 8,5 päivälle ei oo erikseen ruokatuntia. Ihanaa tää myymälätyöskentely...

Kohta neuvolaan, sitä ennen on vedettävä magnesiumia ettei iltavuorossa jalat ihan kramppaa. Heräsin meinaan aamuyöstä ihan superhurjaan kramppiin oikeessa pohkeessa, ei meinannu mikään auttaa ja vieläkin jalka on arka.

Lakut ja salmiakki on mun heikkous, nyt viimesimpänä nää Tanskasta bongatut pallerot joissa sisällä laku, ympärillä suklaa ja päällä salmiakkikaakaotomu...... Oijoijoi.. Niitä saa täältäkin melkein jo joka paikasta ja ne on ihan liian hyviä. Täytyy nyt kuitenkin hillitä itseä vähän. Pitäis muistaa että kaikki mitä suuhun laittaa niin menee myös tavalla tai toisella vauvalle.

Onnea ultraanmenijöille!

Wildikselle paljon tsemppiä! Toivon niin että siellä masussa on kaikki hyvin. Kannattaa kyllä käydä näytillä kun tulee tuommoisia tuntemuksia.

Tervetuloa salelle! Täällä kanssa yksi 34-vuotias, pian 35 ensisynnyttäjä, joten kyllä meitä "vanhuksia" täältä löytyy :grin
Onnea myös ultraan menijöille, olikos ainakin äippä ja Marabella :) On se rakenneultra vaan niin jännitystä tuottava juttu, itse varmaan puren kynnet lyhkäisiksi sitä ootelessa. Ei tarvii ainakaan pelätä, ettei nuku kun suoraan yövuorosta olen menossa :happy:Tulkaahan kertomaan sitten kuulumisia.

Täällä ei vieläkään tietoa liikkeistä :oops: olen jotain myörimistä luullut välillä bongaavani mutta en tosiaan osaa sanoa, onko se vaavi vai vaan suolisto joka siellä myllertää. Äippä X3 taisi kommentoida että kyllä ne sieltä sitten tunnistaa. Niitä odotellessa, ehkä meitin vaavi haluaa ottaa vielä rauhallisesti jonkin aikaa. Sydänäänet kuuluu kyllä hyvin ja ultrassa lääkärissä kaikki oli niinkun pitää ja vauveli vilkas.

Voin ilmoittaa teille ilosanoman!! Pääsin justiinsa sisään kun menin sinne ilmottautumaan ja vielä neuvolan puolelle. Ihana terveydenhoitaja otti mut vastaan ja ultras.. Kohdunkaulaa jäljellä 3cm eikä ole pienentynyt eli ei ole tulossa ulos pikkunen. Alakautta kun ultrasi niin pikkusen pää pamahti ekana näkyviin ja siellä se auko suutaan ja harjotteli nielemistä. Sit mittas paikkoja ja kaikki oli niinkuin pitää. Ultras vielä massun päältä ja pyydettiin että kattos sukupuolen. Selvä pippeli vilkku siellä pikkusella eikä edes vastustellu näyttöä. Päinvastoin tyrkytti peräpäätään kameraan. Meille siis tulee suloinen poikavauva eli lieksasta tulee meille pienet reinot kun vauva syntyy :3 Voi tätä onnea ja iloa <3 oli tosiaan vain harjotussupistuksia ja terkka sano että näillä viikoilla täysin normaalia kun maha ottaa kasvussa pyrähdyksen.. Whiii!! :) Tätä tunnetta ei voi sanoiks kuvailla, mieskin lähti töihin ja paistoi kun naantalin aurinko.

Ihanaa Wildis!!! Täällä väkisinki tulee ilon kyyneleet silmiin :)

Wildside, kaippa me kaikki murehditaan pienen takia ja hormonit aiheuttaa suht suuria tunnemyrskyjä. Koitahan ensi kerralla hengittää syvään ja älä mene paniikkiin. Hyvä että kaikki oli kunnossa :)

Hyvä tietää amanda että oot kohtalotoveri!:) Mut tosi inhaa jos jatkuu koko loppuraskauden ajan :/

Joo, mies pääs jo napauttaa että "ei se sun vaistos täydellinen ole", eihän se ole ja hyvä niin. :) Kyllä sitä vähemmästäki säikähtää kun niin monta keskenmenoa takana ja terkka ymmärti hyvin huoleni. Mielenrauhan vuoksi päätti kuitenki ultrata vaikka hän itse usko kaiken olevan kunnossa. Halusi minua vain rauhotella. On tässä pienessä paikkakunnassa sentään jotain hyvääkin. Lieksassa toimii terveyspalvelut todella hyvin, ainakin omalta osaltani. :) Sitä vain säikähtää kun ei ole koskaan ollut näin pitkällä raskaana.

Wild näin sun nimen tulevan niin meinas itku päästä samoin tein, mahtavaa kun kaikki pikku pojalla hyvin! Onnea:) itkettää nyt onnesta <3

Mahtavaa Wildside että kaikki hyvin! Täällä myös kyyneleet valahti silmiin,kun luin tekstin <3
Aina olen herkkä ollut,mutta nykyään tuntuu,että herkistyy vielä enemmän :D

Ihanaa Wildis! :) Mun mies on kans päässy näpäyttää pari kertaa miten mun vaistot menee mönkään. Mut kolmen keskenmenon jälkeen sitä itekkin on ihan ihmeissään et minäkö kohta puolessa välissä :)

Voi Wildis! Onneksi pojalla on kaikki hyvin. Täällä kanssa kauhistelin, että ei enää meidän joukosta saisi kukaan tippua. Onneksi oli iloisia uutisia!

Takaisin