Kiitti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulee toimeen niin ihmisten kuin muidenkin koirien kanssa ja tykkää myös lapsista. Kertaakaan ei ole kenellekään ärähtänyt. Molemmat vanhemmat oli paikalla kun pentua haettiin ja olivat tosi hyvänluontoisia ja kasvatuksella kans ollut iso rooli luonnollisesti siinä, millainen koirasta tullut. Mun mielestä koiran ja omistajan välillä pitää olla molemminpuolinen luottamus ja kunnioitus ja se rakentuu ainoastaan veittämällä aikaa koiran kanssa, olemalla kärsivällinen pennun kanssa ja antamalla hyvässä suhteessa niin rajoja kuin rakkauttakin, vähän kuten lastenkin kanssa :)
pari kertaa kyyneleet jo tulleet silmiin kun miettinyt, että joskus siitä pitää luopua, mutta onneksi nuori koira ja vielä paljon elämää edessä toivottavasti
Ja anteeks nyt tää koiravuodatus! Taisin vähän innostua, mutta oikeesti koira vaan mulle niin älyttömän rakas niinku tästä varmaan huomaa
Täällä ollu todella kova väsymys, joka välillä jo helpotti, mutta palas noin viikko sitten mun seuraks
Tänäänki töiden jälkeen oikeestaan vaan nukkunu, kun äsken heräsin tästä sohvalta! Ärsyttää, kun pitäis jaksaa liikuntaakin harrastaa ym. mutta ei tän väsymyksen kanssa jaksa mitään..muutenki ollu nyt vaikka millasta särkyä selässä ja mahassaki tuntuu niinku joku sisäpuolelta "porais" eli sillai vihloo ja jäytää..huoh. No jospa tää tästä ja huomenna jaksais touhuta vaikka muutakin, kun tehdä työpäivän ja rötvätä sohvalla.