Nauratti tuo darkmintin kommentti, että yrittänyt sunnuntaista asti lukia tätä ketjua läpi, mutta aina nukahtanut.. heh. Minä jo vähän luovutin läpi kahlaamisen osalta, kun mulla olis ollu viikon rästit lukematta. Koitan nyt päästä vähän tämän hetkisiin juttuhin mukaan. Minäkin oon syntyjäni Pohjos-Pohjanmaalta, murre on melko jämäkästi tarttunu puheeseen, vaikka oon yli 15v ollu sieltä poissa ja kiertänyt Turut ja Joensuut, mutta ei oo niitten murteet silti tarttuneet! =) Täällä etelässä välillä nauravat puheelleni, vaikka omasta mielestäni puhun normaalisti. =)
Maanantaina lomarahahurmoksessa tilluutin itelleni vähän mammavaatteita (mammalicious) Bebesiltä ja dopplerin raskauskeijulta. Dopplerin sain jo eilen ja vaatteet tulivat tänään, ja oon kaikkiin ihan sikatyytyväinen! Vaatteet vaikuttaa laadukkailta ja farkutkin olivat aivan oikian kokoset ja hyvännäköset. H&M.ltä aikasemmin jotku rytkyt tilasin ja ne oli kyllä iso pettymys. Kai sitä vähän enempi sijottamalla saa parempaa eikä kannata halapohin tuhulata. Doppleri sai juuri hetki sitten melkeen kyyneleet silmiin, kun siellä se pienen sydän löi paukuti pau pau pau!! Laitoin ukollekin viestin että saa kokkeilla sitten kun kotia taas tullee. Oli niin jännä, kun se pökäle välillä liikku kauemmaks ja taas ui lähemmäks doppleria... Oi, miten ihanaa kun on tämmösiä apuvälineitä.
Mullahan jäi kahvakuulailu ja jumppailu tykkänään tuossa heti alkuvaiheessa (rv5-6), kun jatkuva kuvotus teki senkin ikäväksi edes ajatella. Nyt olo on parissa viikossa muuttunut tosi hyväksi ja se kuvotus on ihan tyystin jäänyt. Tänään pitkän tauon jlkn vähän koitin jumppailla. Jospa tästä taas lähtis. Kävelylenkkejä oon tehnyt koko ajan, ja oon yrittäny joka päivä etes pienen kävelyn tehdä. Ruokahalu on kasvamaan päin, saa nähdä miten paino alkaa tästä nousta. Ekan kolmanneksen muutos oli +0,5kg. Mutta pahimmillaan rv7-9 paino kävi n. 1,5kg lähtöpainoa ylempänä.