Siis mä oon su-illasta asti iltasin kahlannu tätä ketjuu läpi mut oon aina nukahtanu kesken. Nyt on päivälläki aikaa lukee nii sain luettuu.. Täällä myös yks Oulun seudulta, 100km sätteeltä, synnärin saan avalita Oys vai Oas ja meen Oulaisiin..
Tääl vietettiin mahtava juhannus miehen vanhempien mökillä korvessa (vailla juoksevaa vettä ja sähköä). Matkustettii se 300km sinne, oli kyllä mukavaa, paikalla oli miehenpuolen sukua 20-30hlö ja hyvin sopi olemaan :) Vesisadekaan ei meidän jussia pilannut :) Itikat kiusas, varsinki nuorimmaista. Vaunussa maittoi uni :) Su käytiin käveleen 8km luontopolku, meijän reilu 2v käveli viimeset 3,5km ite, kapeat pitkospuut suokohtien yli piti väkisellä kantaa.. 1v oli miehellä tai siskolla kantorepussa..
Huomenna ois taas reissuunlähtö taas edessä jos vaunu saadaan huollettuu.. Piti eilen viedä äkkihuoltoon ku kaasu alko haisemaan :/ Toivottavasti päästään reissuun.. Miehelläki alkaa huomenna vajaa 2vkn loma. Elokuussa sitte loput :)
Mulla oli nlalääkäri eilen. Ei alkanu ronkkiin kohdunsuuta kun ei oo aihetta, muutamia harkkasupistuksia tullu.. Sydänääniä kuunneltiin taas vartti ku oli liian tasaset eikä baby meinannu millään herätä. Sit saatiin vauva hereille ja sykevaihtelu tarpeeks suureksi et oltiin tyytyväisiä :) Kiva siinä maata kolmen ihmisen ympäröimänä (lääkäri, terkkari ja opiskelija).. Paino on lähteny nousuun.. Rv 17+0❤❤