Tulenpahan huutelemaan tammikuun ryhmästä :)
Utelias kun olen niin pakko ollut lueskella teidänkin ajatuksia :)
Mie soittelin neuvolaan viime vkolla varmistaakseni pari asiaa niin se täti sanoi vielä että muista sitten nt-ultraan olla pissimättä että se rakko nostettaisi (?) kohtua ja paremmin näkyisi massun päältä, jos ei näy niin sitten pisulle ja ala kautta...
Tää oli Kuopion seudulla tämmöinen ohje :)
Mulla taas kuopiossa keskustan neuvolassa ei ollu ekasta raskaudessa mitään neuvoja sen suhteen. Toki se helpottaa jos rakko on täynnä, mut tuskin mikään kauhee ongelmakaan on kun tosiaan se ultra voidaan tehhä alakauttakin. :)
Heh, noita papereita kun lukis tarkemmin niin terveyskeskuksessa on se ultra niin tossa ns lähetteessä missä on aika ja päivämäärä niin lukee isolla että ennen ultraäänitutkimuksen suorittamista asiakkaan tulisi olla virtsaamatta pari tuntia.
Ei tuu olemaan helppoo sitten..ei....
Neulamäen neuvolassa on meillä ajat.
Mulla kans huomenna nt ja kutsussa luki, että rakossa tulee olla virtsaa tutkimusta ja mahdollista näytteen ottoa(??) varten! Näköjään aika paljon vaihtelee käytännöt tän suhteen eri kaupungeissa. Eilen neuvolakäynnillä kysyin tehdäänkö tuo nt alakautta vai mahan päältä ja tätskä vastas, että varmasti näkyy mahan päältä tarpeeks hyvin, kun neuvolan aatamin aikasilla vehkeilläki saatiin niin hyvä näkymä mahan päältä :)
mulla oli tänää nt ultra ja kaikki oli hyvin <3 siellä se pyöri kuin hyrrä ympyrää :D enkä malta oottaa elokuuta että saa tietäää sukupuolen. oon niiiin iloinen!!! ihan uskomaton olo. ei ees kiinnosta tämä jokapäiväinen oksentaminen :D hymyilen kun oksennan!
Ne brittonin joista laitoin aikaisemmin kuvia, kävin nyt kahden päivän aikana niitä kävelyttämässä ja tänään tein ostopäätöksen ja hain ne :) semmoiseen ongelmaan törmäsin samantien, että tuo katti koittaa koko ajan hypätä sinne sisään, täytyy varmaan laittaa sinne piikkimatto, oppisi kivusta, että sinne ei saa mennä.
Marabella osuit naulankantaan näin minäkin sen ymmärtänyt :)
Nyt sit Radi neuvolassa käyty ja sykkeetkin kuunteli, ihana jympytys<3
Sanoivat että mun pitää lisätä rasvaa ja hiilareita, koskaan tarpeeksi hyvä :D
Mutta sain kotiin mittaus välineet ja kotona muutaman kerran mitannut ja tässä ollut ihan hyvät arvot!
Ihana masu nepsulla!
Tervetuloa uudet ja on täällä ollut hienoja ultra kuulumisiakin onnea niistä!
Vieläkö wild maha kipeä? Onko se lääkäri jo soitellut sulle? Toivottavasti voit hyvin:)
Tsemppiä kaikille joilla myös ultra huomenna! Toivotaan että jokaisella pieni voi oikein mainiosti :)
Tää painelee nukkumaan koska on koko päivän törmäillyt töissä seiniin, ja semmonen päänsärky että aivot puristuu kasaan ja silmissä hiekkaa. Öitä mammat! :)
Ihana maha nepsu sulla! Ja kiva kuulla että kuitenkin pärjäät yhdellä lääkityksellä ilman sen kummempia oireita. Harmillista tosiaan että rajoittaa sitten niitä haku mahdollisuuksia sinne minne haluaisit suunnata..
Minuakin kiinnostaa onko lääkäri edelleenkään ottanut mitään yhteyttä Wildis?
Eilen tosiaan kuvailin vielä mahaa ja kyllä se melkonen pallo jo on viikkoihin nähden ja miettien että painoa ei ole tullut lisää kuin 450 g.. :D