Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei wildis :/ kylläpä sua nyt koetellaan :/ pikaista paranemista ja paljon lepoa!

Ittellä eile alkanut päänsärky ja huimaus jatkuu edelleen, oli koko yön ja nyt etova/oksuolokin löytänyt kaveriksi eli taian jättää tänää suosiolla väliin tulevan 9h työpäivän ja koittaa kuitenki raahautua sinne nt ultraan! :) jännittää

Otin vaan aamulla särkylääkkeen ja lähin töihin. Pakko olla töissä kun ei taas jatkosta oo tietoo millon seuraavan kerran on töitä. Tämä viikko olis vielä.

Tsemppejä ultraan mindis :)

Elä nyt rasita liikaa ihtees siellä töissä kuumeisena heiluen! Koita ottaa vähä rauhallisemmin :) hyvää työpäivää kuitenki :)

Onpas kysillä sitten ultraohjeet muttunut, koska vielä 2009 ja 2013 piti olla virtsaa rakossa rakenneultrassa. Nyt myös keskustan neuvolassa on edelleen tämä ohje, että virtsaa rakossa nt-ultrassa.

Wildside, kyllä sun kannattas soittaa lääkäriin nyt jos kuumekkin noussu. On paljon parempi mennä vauvan kanssa suunniteltuun leikkaukseen kun lanssilla kiireelliseen. Jos siellä alkava tulehdus on ni toi kuume ei kyllä hyvää lupaa..

Ainakin minulle ohjeistettiin näin ja jossain ohjeistuksessakin sanottiin pidättämisestä. Ja tosiaan ultraaja olis halunnut minulla olevan enemmänkin virtsaa. Elä kuitenkaan tunti tolkulla pidätä, koska liikaakaan ei saa olla. Tiedäpä sitten mikä optimaalinen määrä :D

Ei mulla niitä kipuja oo enää. Ne on jo täysin rauhottunu. Kuume taitaa liittyä alkavaan flunssaan, jota meillä nyt pyörii töissä.

mindiS: riittää että käyt kotosalla pissalla ja sanotaan että varmaankin n.tunti-pari kun on virtsaamati ennen ultraa,niin se riittää.Itte olin tunnin. Ja mulla ultrattiin nt-ultrassa ihan mahan päältä, joillain se ilmeisestikin tehty ala kautta.Oli rv 11+4 sillon =)

Mulla ultrattiin mahan päältä ja passittivat vessaan kesken kaiken, vaikka olin vessassa käyny just ennen. Et jos mitää virtsanäytteitä ei olle ottamassa, ni Turussa ainakin kehotetaan aina tyhjentämään rakko. Helpottaa ultraamista.

Meillä ei ole netti toiminut perjantain jälkeen, joten en ole käynyt täällä.

Mut lähetettiin välittömästi nt-ultrassa pissalle, kun sanoi, ettei saa ultrattua ollenkaan, kun on rakko niin täynnä. Näin Oulussa.

14+4

Nt-ultrassa käyty :) itkee vollotin koko sen ajan :'D
Pieni vastas täydellisesti päiviä ja viikkoja eli tasan 12+3 :)
Niskaturvotus 1.5 :)
Huh huh, helpottunut olo vaikkakin edelleen ihan kauhea päänsärky, huimaus ja pahaolo. Jospa tämä nyt nukkumalla helpottaa :) mutta hyvän asian puolesta tässä oireillaan :)

Ihanaa mindis, tuo tunne on todella jotain ainutlaatuista :) Onnea <3 Mä jännitin täällä kans sun ultraa.

Ihan mulkku ämmä sattu lääkäriks äippäpolilla. Tiuski koko ajan ja se oli ilmeisesti mun vika että vaavi ei suostunu vaihtaa asentoa vaan oiko vaan käsiään. Ei saatu MITÄÄN mittoja kun ei tosiaan liikkunut. Tai sit se ammattitaito oli vähän hakusessa. En ihmettelis. Anteeks avautuminen mut vittu kun vituttaa!

Uus aika maanantaille. Arvatkaa kuudesti menenkö? Sama lääkäri ois tiedossa. Meen siis tänään yksityiselle hoitamaan tämän homman....

Ihan mulkku ämmä sattu lääkäriks äippäpolilla. Tiuski koko ajan ja se oli ilmeisesti mun vika että vaavi ei suostunu vaihtaa asentoa vaan oiko vaan käsiään. Ei saatu MITÄÄN mittoja kun ei tosiaan liikkunut. Tai sit se ammattitaito oli vähän hakusessa. En ihmettelis. Anteeks avautuminen mut vittu kun vituttaa!

Uus aika maanantaille. Arvatkaa kuudesti menenkö? Sama lääkäri ois tiedossa. Meen siis tänään yksityiselle hoitamaan tämän homman....
Kiva!!!!

Tälleen esikoista odottaessa sai vaan huolestumaan kun ei vastannu mihinkään et onko normaalia et ei saa yskimällä tai anturilla tökkimällä liikkumaan :(

Ja että päivä olisi huippu; raskausdiabetes! Paastoarvolla jäätiin kiinni. Saakeli. Joko saa alkaa itkemään? Illalla siis näytön paikka. Josko vaavi haluais ees vähän liikkua. Ja lääkäri ois ees himppusen empaattisempi.

Voi Ninnu! Toivottavasti nyt onnistuu ultraukset! Ihan pyllystä, että tuollainen lääkäri osui kohdalle :( Toisaalta, voihan se olla, että sillä oli vaan huono päivä...

Munkin päivä meni ihan pilalle, ku tiputin puhelimen näyttö edellä lattiaan. Ruutu ihan sirpaleina... alle vuoden vanha puhelin, kyllä potuttaa :mad:

Takaisin