• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli tänään neuvola :) Oli kiva kokemus ja mukava neuvolatäti. LA siirtyi pari päivää, on ny 21.12, aiemmin olin laskenut et ois 19.12. RV nyt siis 8+2.

Eka ultra varattiin ja se on 10.6. Miten sitä malttaa sinne asti odottaa?!? :-D

Ei kuunneltu sydänääniä kun sanoi, että ei luultavasti vielä kuuluis sillä laitteella.

Äippäx3: Sä mietit tuolla sitä, jos synnyttäisi luomuna tai pelkästään kaasulla. Suosittelen, olen synnyttänyt kaikki pelkällä ilokaasulla, paitsi kaksosista jouduin hätäsektioon kun aloin a-vauvaa ponnistamaan. Mulla on oikeestaan se johtanut tuohon pelkällä ilokaasulla synnyttämiseen, etten ole ehtinyt saada muuta ekassa, enkä tokassakaan (hyvä että ehdin edes sairaalaan tokasta) Ja sitten kaksosista sanoin,että katotaan miten homma etenee, mutta toivottavasti pärjään pelkällä kaasulla. viides käynnistettiin kalvojen puhkasulla ja sanoin jo ennen sitä, että ilokaasu riittää. Voi olla, että sekin on nopeuttanut synnytyksiä kun ei ole ottanut kovia puudutuksia. Nyt kyllä jännittää taas kun ollaan muutettu viä kauemmas sairaalasta (matkaa 90km), että kuinka sitä ehtii... :nailbiting:

Koskas sulla muuten oli se ultra, että saadaan tietää kuinka monta asukkia sulla siellä on ?! :)

Mukkis rv 6+6

Mukkis teillä aika matka sairaalaan :/ varmaan lähtö sulla heti kun alkaa säännölliset supistelut:)
Mulla jäi niin kovat kauhut tosta spinaalista kun en oikein ollut itse mukana siinä synnytyksessä, niin sillä just miettinyt tota lääkitys politiikkaa :)
Taitaa olla niin että kaasulla mennään!

Siis mulla toi himputin ultra vasta 28.5 eli kaks viikkoa ja yksi päivä :)
Mä oon niin valmis "tuomiolle" , äidille oon kertonu näistä mun fiiliksistä niin sekin puhuu jo vauvoista, monikossa siis:)
Onhan täällä jo monella tupla "pullaa" pukannu niin katsotaan miten tytön käy:D

Nyt menossa rv 10+2 enää 29 viikoa ja 5 päivää jäljellä :D

Siellä se sykki, pienen pieni sydän!! <3

Mua jännitti niin, et meinasin ootellessa ihan oikeesti pyörtyä. Lääkäri oli viel 20min. myöhässä aikataulusta! :D

Viikot meni mittausten mukaan uusiks, mut sano että mittavirheet on hyvin todennäkösiä vielä joten ei lähteny neuvola laskettua aikaa muuttamaan.

Täällä saatiin surullisia uutisia :( Jotenkin aavistin että kaikki ei ole hyvin ja oon pelännyt siks tosi paljon. Yritän ottaa tämän nyt niin että ainakin voin tulla raskaaksi, usko siihenkin on ollut välillä tämän 1,5vuoden yrittämisen aikana koetuksella. Tottakai surettaa ja vituttaa ja itkettää ja ja... Nyt kun saadaan tämä jotenkin päätökseen (onko se nyt sitten keskeytynyt keskenmeno, kun ei ole vuotanut itsestään pois) niin yritys jatkuu, emme todellakaan lannistu tästä!

Toivon oikein ihanaa odotusta kaikille joulukuisille ja toivottavasti saatte kaikki oman tontun syliin asti! Täytin tuota teidän keskenmenokiintiötä (tämä on minun huumoriani, älkää kukaan ottako pahalla), niin teillä muilla on paremmat mahdollisuudet päästä maaliin saakka!

Junttura voi ei :'( oon niin pahoillani, voimia teille <3
Ihana kun kuitenkin otit tämän menetyksen siltä kannalta että ainakin teillä on mahdollisuus tulla raskaaksi. Seuraava pysyykin sitten liimattuna loppuun asti <3

Annannalle paljon onnea iloisista uutisista.

Juntturalle taasen lämmin osanotto. Oikein sydämestä kylmää, kun tunnen tuon tuskasi. Itseänikin pelottaa kovasti. Ensi maanantaina olisi ultra...

Junttura, pahoittelut ettette saa joulutonttua syliin saakka, mutta paljon tsemppiä ja voimia tämän hetkiseen tilanteeseen ja paljon onnen toivotuksia tulevaan <3

Mulla on juilinu mahaa koko aamun (luulin eka et se johtu farkuista jotka puristi mut ei vissii sittekää) nii nappasin tos paratabsin ku pitää illalla lähtee viel kahvittamaan yks porukka.. Saas nähä mitä tää meinaa..

Voi Junttura, olen hyvin pahoillani :( Muistelinkin tuolta tutustumisketjusta, että raskautta on yritetty pidemmän aikaa ja sitten vielä tämä. Toivon niiiiiiiin kovasti, että edes jotakin hyvää tästä seuraa: Sitähän sanotaan, että keskenmenon jälkeen nainen on hedelmällisimmillään. Hirmuisesti tsemppiä jatkoon!

Anannaalle lämpimät onnittelut uutisista! Tämä alkuraskaus on niin piinaavaa aikaa, että tieto helpottaa varmasti oloa hurjan paljon.

Juntturalle voimia paljon <3 eikä kenenkään meistä, tai kenestäkään muusta kuuluisi kokea keskenmenoa, se on ihan hirveää.. Koitahan jaksaa, aika auttaa parantamaan haavoja.

Juntturalle voimahaleja! Utse en osaa keskenmenoa pelätä, jos menee kesken niin jokin oli vialla ja km on silloin pienen kannalta parempi. Toki, jos keskenmenoja on paljon tai muuten tiedetään, että vika ei niinkään pienessä vaan äidissä, silloin tilanne on todella murheellinen. Itse pelkäsin lähinnä mikä vaikutus sektiolla on voinut olla omaan raskautumiseen.

Minäkin näin tänään pienen ensimmäistä kertaa ja siellä se pieni sydän tykytti heti monitorissa <3 Nt-ultraa mulle ei ehkä tehdä, kun ne geenit tsekataan anyway. Siin sit näkyy suoraan kromosomit.

Tyyppi oli aika pieni, joten la siirty viidellä päivällä, eli nyt se olis 27.12, 7+3

Takaisin