Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onnea marjasoseelle!
Ja Pauliina, tiedän tunteen! Tsemppiä sulle ja toivotaan että syntyis nyt äkkiä!
Mullakin heräs eilen epäily, että tihkuuko lapsivettä. Ei ilmeisesti ollut kyse siitä. Mutta oma reaktio hieman hämmästytti, siis menin lähes paniikkiin ja itku silmässä mietin, että ei kai tää nyt synny.. Mikähän juttu se nyt oli, vaiko vaan jännitystä siitä synnytyksestä..
Jos oon ymmärtänyt oikein niin käynnistystä ei välttämättä aloiteta just sinä päivänä kun 42 viikkoa täynnä vaan voi mennä siitä vielä muutamia päiviä yli. Korjatkaa jos oon väärässä!
Tsemppiä muille unettomille. Mulla se oli pahimmillaan varmaan viikoilla 35-38 ja nyt alkanut vähän helpottaa. Vinkkinä voin sanoa et ei kannata jäädä sänkyyn pyörimään vaan keksiä jtn tekemistä! Ja jos se unettomuus jatkuu niin (jos ette oo jo sanonutkin) puhukaa siitä neuvolassa ja ihan silleen rehellisesti vähättelemättä. Mä oon ollut niin tyhmä, että vaikka asiasta maininnut niin antanut sellasen kuvan ettei se nyt niin paha oo. Nyt jälkikäteen miettii, että siihen olis ehkä voinut saada jtn apua heti kun olis reilusti sanonut kuinka paljon se kuormittaa!