Tsemppejä unettomille! Itselläkin viimeyö taas vaikeempi kun on flunssan poikastakin ni oli sit maha kipeenä, nenä tukossa, mies kuorsas ja kädet puutu. Mut jollai ihmeenkaupal onnistun aina nukahtamaa aika nopeesti heräämisestä uudestaan niin en nyt ihan liikaa asiasta lähtis valittamaan ja kun esikoinen tulossa niin ei oo aamusta tarvetta nousta aikaseen. Neuvolassa käyty, Sf-mitta huimat 39, menee hurjasti yläkäyrän yläpuolella, viikkoja siis nyt 38+2.. Eipä se neuvolatäti silti asiaa ihmetellyt tai huolissaan ollut, totes vaan et voi johtua vauvan asennosta ja et kun perjantaina on aika äitiyspolille niin siellä varmaan sit katellaan taas lapsen kokoa. Sf-mitta ollut kyllä koko ajan yläkäyrällä mut aika hurjalta näyttää ku pompannut viel yläkäyrältäki ylöspäin. Istukka toki eessä ja mie en taida omistaa lantioo mihin lapsi vois millää tavoin upota, maha on vaa suoraa tosi eessä

Toivottavasti ei nyt ois jättevauvaa tulossa kuiteskaa.. Kaikki muuten hyvin, turvotusta vähän mut ei ongelmia pissan tai paineiden kanssa, hempatki lähteny viimein nousee vähäsen ku tipahti tossa alas välillä ja olin väsymyshermoraunio..
Mun päivän hemmottelut oli pitkästä aikaa kampaajalla käynti, viimekerrasta on aikaa puoltoista vuotta, kampaaja oli hyvin hämmentyny ku niin pitkä aika edellisestä käynnistä

Taidan olla vähä huono sijottaa rahaa itteeni.. Nyt kehtas ku oli puolee hintaa! Ja luotettava hyvä kampaaja, ulkomaalanen mies kellä oon käyny aikasemminki ja sille ei tarvi sanoo ku et jotai järkevää näille vissii pitäs tehä ni saa kivan näköseks

Lapsi alkanu nappailee kyljestä siitä kalvosta vissiin vähän välii, tais sen eilen keksii, tuntuu superhäijyltä ja ajatus kuvottaa.. Siitä en osaa nauttia, mut tylsää varmaa hälläki tulee ku ei pysty enää liikkumaaka paljoa.. pitää sit jotai räveltää..

Mut vois silti jotain muuta keksiä, hirveen tuntusta..
Ja vielä piti sanoa et toivottavasti mukkiksella siellä selviää mikä ongelmana!