Mua pistää aina niin ärsyttää tommonen kohtelu alan ammattilaisilta

Hitto vie eikö ne sitä varten siellä päivystä että sinne saa ja pitää soittaa jos ei tiedä mitä tehdä ja mietityttää joku asia.. En voi käsittää että sitten siellä puhelimessa vastaa joku kärttyinen elämäänsä kyllästynyt akka, vaihtakoon alaa jos ei kiinnosta asiakaspalvelu.. Laita Wildis ihmeessä palautetta, on sua sen verran monesti kohdeltu ku paskaa :/ Warheart pistät aina mun jännityksen syttymään kun puhut Jkl synnäristä, pelkään niin paljon et mulle osuu joku ilkimys synnytykseen.. :D Tai jos soitan sinne niin tulee vaan tylyä kohtelua

Mä oon kyllä tehny miehelle selväksi, hän kun on tosi äänekästä sorttia että jos siellä kohdellaan mua huonosti niin saa annattaa niille kunnolla ja laittaa ne ruotuun :D
Ihmeellistä toi touhu WopWop kyllä et joudut sinne päivystykseen oottaa

Meillä kun soittaa aamusta särkypäivystykseen niin saa samalle päivälle ajan enkä oo koskaan kuullu et olis joutunu paikan päälle mennä odottaa! Tsemppiä, toivottavasti pääset pian hoidettavaksi!
Jes täällä myös toimii puhelimen appsi taas normaalisti! :) Minä jo pelkäsin et mun tuurilla ei ala toimii enää ollenkaa..
Tänään olis neuvola! Toivottavasti viimeistä kertaa yhtenä kappaleena :) Täytyyy muistaa nyt kysyä kaikki mitä on mielen päällä.. Muuten onko kukaan huomannut et olis raskauden aikaan tullut luomia lisää?? Mulle on tullut kaksi ainakin, ja toinen vielä tommonen ällöttävä punainen roikko tohon rintaan

Aion tänään neuvolassa siitä kysyä ja haluun sen kyllä pois.. Välillä sen muodostuessa kun sitä raapaisi niin alko vuotaa vertakin eikä millään loppunut..