Mulla on nyt vasta 32+5 ja mä oisin kans niin valmis jo luopuu tästä mahasta. Ens viikolla normaali neuvola ja siitä 2 viikon päästä lääkäri jolloin ois sen rv36+ ja tosiaanki toivon et sieltä passittavat mut synnärille suoraa☺ vaik toiveissahan tuo vaan taitaa olla... mulla edellinenki meni sen 41+3 yli ku kontrolliin menin vähäisen lapsiveen takia, ois lääkäri pistäny viel kotiin ja ykskään mun lapsista ei siis oo syntyny la:na... eikä ennen sitä tää vois kyl tehä poikkeuksen...
Tosiaanki tolla 3 veellä on atooppiaan taipuva toi iho, oikeestaan alkoi ku sai antibiootista n.1 iässä ihan järkyttävän reaktion et turpos koko laps tunnistamattomaks, ja sen jälkeen ollaan oltu ton ihon kans helisemässä, nyt menty ihan perus kosteuttavalla voiteella, mutta multahan se on periytynyt, nuoruudessa ja lapsuudessa oli milloin mitäki iho reaktioita, nyt aikuisiässä ei mitään onneks.. mä kyl jos vaan mahdollista ni kokeilen sen jakkaralla synnytyksen, joka kerta oon puol istuvassa asennossa sängyllä synnyttäny ja ei sekään mikään mukava oo ollu vaik nuorin tuli 3 min ponnistuksella ulos... ja mä olin niin tyytyväinen ja kylläki kokoajan puhuin positiivista palautetta tuli kätilöiltä et harvoin synnyttäjät puhuu synnyttäessä, mut mä kyl puhun tosi paljon aina....
Toi oli tosi hyvä juttu tos etusivulla siitä viekö älylaitteet parisuhteelta ajan pois... eilen piti ihan ääneen ukolle se lukea et jättäs puhelimen nyt kumminki ruokapöydästä ja sängystä pois... mua on niin alkanu se ahistaa ku aina vaan luuri kädessä on... ite jätän mielellään kaikki tänne olkkariin, paitsi puhelimen ku een nukkuu, mut en mä sillä netissä surffaakkaan. Kaveri soitti tänä aamuna mulle 6.15 ja mä olin vähän et häh...oli vahingossa painanu mulle puhelun ku syötti nuorimmaista mut mukava herätys ku unetki on mitä on...