Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aivan kamala neuvo että sukkapuikolla tökkäis kalvot puhki... Ei ei! Ei kai sitä synnytystä itse mitenkään käyntiin saa, syntyy kun on syntyäkseen, ei kukaan mahaan ole jäänyt:)

Täälläkin nukuttu todella huonosti, näin sen verran outoja unia että nekin herätti:/ ja sit nenä tukossa, ukko ja koira kuorsaa, supistaa ja pienesti yllä mainitut vituttaa!
Nykyään tulee todella paljon harkkari suppareita, kaipa kuuluuvat asiaan kun ei ole varsinaisesti kipeitä "oikeita" supistuksia:(

Pakko sanoa että eipä täälläkään ole seksiä kun max kerta viikkoon ja sekin ruinaamisen ja itkemisen jälkeen, kun kuulemma pelottaa jos se saa tökkimisellään jotain aikaan kun muutenkin supistaa ja vihloo... Enemmänkin vois siis olla, mutta ensivuonna sit :D
Unissani ainakin mulla todella aktiivinen seksi elämä, harmi että unta vain :(

Tsemppiä Tata, toivottavasti siellä alkais hommat luistamaan eikä tarvis nälässä olla..

Meillä seksiä myös ehkä kerta viikkoon, täällä ei itsellä tee mieli kun joka paikkaan sattuu, kolottaa, tuikkii, supistaa.. Mikään asento ei oo oikein hyvä :|

Mulla on sit vasen lonkka vetäny ihan jumiin. Nousin jo aiemmin sängystä ni hyvä että pystyssä pysyin eikä tuo jalka kunnolla edes liiku.. Yöllä heräilin välillä lonkkien ja reisien aaltoileviin kipuihin, mutta en tiiä mitä ne oli..

Mulle määrättiin insuliinit tuohon radiin.. Loppuviikosta pääsen ne aloittamaan. Kauhea stressi siitäkin.

Valivali heti aamusta.. :/

Parempaa päivää, mammat!

Äippä mullaki tällä hetkellä kuppi massulla ja sattuu myöskin olemaan muumimuki <3 :D

0654a0c8a14cdf007b187ca25261b38e
Haisulimuki <3

Ja mun punanen tukka :D

Alkaa nyt tällä mammalla olemaan huumori ihan lopussa. Jotenkas pakko alkaa sit "kusipääksi". Selityksiä en niele mitä sain äsken (huoneita pitänyt vaihtaa, kiirettä kun osastoita yhdistetty jne). 1 unohdus fine, 3 ei. Joltain ruualta jää jotain pois ok, joka ruualta lähes jää jotain puuttumaan, ei ollenkaan hyvä. Ja kirsikkana vielä se maitoepisodi.

Tata, voi ei taas! Pyydähän se potilasasiamies siellä käymään.

Tsemppiä vuodepotilaille!

Täällä meni viikonloppu miehen siskon luona kyläillessä ja opintoja tehdessä. Pyydettiin tuota siskoa myös kummiksi :) Eka kummi hoidettu. Saatiin sen käytetty kuivausrumpu ja piti eilen sitten ekat koneelliset päästä kokeilemaan. Hyvin toimii :)

Neuvoista oon kuullu, että loppuaikana kannattaa kokeilla kolmen ässän tekniikkaa: siivous, sauna, seksi :D Kuulostaa ihan käypältä keinolta. Ite en osais ees murehtia jos "oikea" sekstailu kiellettäs, kun ei se kuitenkaan se pääasiallinen nautinto ole ja miehenkin asiat saa järjestykseen muutenkin. Ainoa mistä joutuisi luopumaan on se läheisyys, jota se tuottaa. Ja tosiaan samaa mieltä, että infektion kannalta pelkäsin asiaa vasta, jos paikat alkaa kovasti aukeilemaan. Pissitulehdustahan ym. tuo herkästi aiheuttaa, mutta sen se tekee joka tapauksessa. Muistaa vaan pesut ja pisut ennen ja jälkeen, niin minimoi riskit.

Wild, aika näppärää:D

Tata, ei ole todellista! Pyydäppä se potilasasiamies sinne vierailulle, eihän toi nyt mistään ole kotoisin että jatkuvasti "unohtaavat" jotain!! Ärtymys kasvaa sun puolesta, mur...

Paljon voimia teille vuodepotilaille<3

Mie en pysty pitää masua mukitelineenä ku mun muki on sen verran korkea että ei pysyis tukevasti ja sit toiseksi mun selkä menee tuossa asennossa jumiin ja en välttämättä itte pääse tuosta ylös :D Ja jos pääsen niin se o melko tuskaa.

Hui! Sainpas vihdoinkin vihkiajan varattua :) Asiakaspalvelu taas kyll kusi totaalisesti, vai soitanko mie jotenkin aina huonoon aikaan että niill o joku kasvimaa herneineen nenässä :/

Huomenta naiset! :) Täällä nukuttu hyvin viime yö ja mitään pikku
tippojakaan ei tullut enää paperiin aamusta sekä jalat parempaan päin levosta. Eiköhän sitä töihin pääse ja sieltä pääsee sit lähtee pois, jos alkaa kipuileen ku en yksin tänään yksin ole.

Meillä on ollut seksiä noin kerta viikkoon enää loppuvaiheessa. Kasvava maha vaikuttanut asiaan, vaikka mies ei sitä myönnäkään. Ton eilisen jälkeen jää varmaan vielä vähemmälle :nailbiting:

Tata pitäähän sun jo sanoa tollasesta jollekin. Ei ne voi aina vaan mokailla sun kohdallasi!

Takaisin