Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Timbe jaksamista suppareiden kanssa ja levottomiin öihin! Onpa jo hyvän kokoinen tyttö teille tulossa:) hyvä että muutenkin kaikki teillä hyvin!

Itse tällä makoilen sohvalla paperit pöksyssä kun jotain ihmeellistä lirahtelee pöksyihin ja harkkari suppareita tulee ihan kivaan tahtiin... Oli vähän liian riehakas ilta:/
Jospa ei olis mitään kun jotain valkkaria kun mieskin taas yön töissä ja sillä kestää 1h työmatkassa...

Mulla on La 20.12 ja se menee jo aika lähelle jouluaattoa. Jotenki semmonen fiilis, että pyhät ollaan synnärillä..

Mulla eka tuli 42+1, joten kun la on 27, ni oon aika varma et menee tammikuuhun. Kysyin jo, josko mies pitäis talviloman tammikuun tokalla viikolla. Silloin viim. ulkona :)

Ideoita 13 v heppatytölle joululahjaksi?

Kannattaa kysyä että tarvisiko hän jotain varustetta (talviratsastushanskoja tms) :) Itse arvostin nuorena heppatyttönä hyödyllisiä hevosjuttuja lahjoina ^^

Jännittävä tilanne siellä sit äippä. Kannattaa hiljentää tahtia ^^ ...Olisinpa itsekin uskonut kun sanottiin xD

Tata niinhän se pitäis, tiedän sen... Miten sen vaan selittää 3 riehakkaalle tytölle jotka haluaan leikkiä ja touhuta äidin kaa:/ kai se vaan pakko niin pääsee vieläkin paremmille viikoille..paska äiti fiilis:(

Tääll ois huomenna kahteen asuntonäyttöön meno. Iiks! :) Onhan tää hurjaa... Rv31+2 ja suunnittelee muuttoa ens kuun loppupuolelle :D No asennoiduttu siten että vasta joulukuussa saa luvan käynnistyä :) Kauheeta laskemista vaan että miten kaikki onnistuu :) Ois kyll ihana päästä muuttamaan. No tässä puolikuuta aikaa löytää kämppä jos meinataan suunnitelma toteuttaa :) Jännintä ois että Tyksiin tulis näillä näkymin matkaa 80km ku Salon seudulle tällä hetkellä suuntautuu, mutta eihän siin mittään ku motaria pitkin pääsee nopiaa ja jos hätä tulee niin käy Salon sairaalasta noukkii ambulanssin kulkuneuvoksi tai sit synnyttää siellä :) Hauskinta että en koe mitään stressiä tuohon liittyen, tuntuu melkein luonnolliselta, ainakin tässä vaiheessa :D Pyhiä en haluais olla synnärillä ku LA:kin ois jo 15.12. että riittävästi ois aikaa tulla ennen pyhiäkin :)

Äippä, ny hiukan rauhallisemmin :) Jospa se siitä rauhoittuis ja ois ihan vaan valkkaria :) Ainaki itte huomannu että ku vähän enemmän tekee jotain niin valkkarin määrä lisääntyy. Ei kyll tääll mamma enää pysy likan perässä leikkiessä. Istun lattialla ja siinä sit touhuan mitä pystyn :) Sulla niitä touhuajia se pari enemmän kuitenkin :)

Timbe kyseli painoarvioita niin meiän pikkulikka sai painoarvioksi 30+6 1653g.

Uskaltauduin tänään käymään keskustassa ja tuli sit käveltyä kirpparille ku bussi meni nenän edestä :) Ihme kyllä ei oo selkä kipeänä vaikka vaan tukialushousuja pystyn käyttää ku kaikki muut tukivyöt joko ei istu tai sit painaa ilkeästi häpyluun yläpuolelle. Tosin vauhti ei mitenkään huima ollut rattaita työntäessä :D Löysin sit kirpparilta kapalon kolmella eurolla pikkuiselle <3

Moikka! Tänne tuli taas uus jäsen teidän keskuuteenne :D.. oon lukenu viestejä syyskuusta lähtien jo, mutta nyt vasta liityin tänne. Mulla tosiaan laskettu aika 25.12 ja ensimmäinen lapsi tulossa! Ikää on 19 vuotta. Poikaystäväni on afrikkalainen ja itsekin olen puoliksi karibialta ja puoliksi suomalainen :)

Melchey tervetuloa joukoon mukavaan:)

Saini onnea huomiseen, kylläpä tekin lopulle jätätte muuton:) itse niin onnellinen että se rumba ohi aikapäiviä sitten...
Muista sinäkin ottaa iisisti!

Olen mä kyllä jo siivoukset ja isommat kauppa reissut jättänyt miehelle mutta mitä en halua ulkoistaa kellekään on mun tytöt <3 kaipa se pitää lopettaa hipat ja tanssimiset ja touhuta ihan vaan istuen... Olen kyllä huomannut jos esim rattaita tönii tai jotain fyysistä tekee niin on pöksyt märät samoin tein:/

Kiitos, kiitos :) haha eikä, onpa hieno jemina-87! Mistä tollasia saa? En ajatellut myöskään tehdä isyyspakkausta, mutta jotain pientä kivaa kuitenkin hankkia poikaystävällenikin :D

Äippä, mieshän ilmoitti tästä asiasta alkuviikosta minulle :D No mies ny viimeksikin hoiti muuton yksin, mie hoidin pakkaamiset ja siivoamiset. Siivouksessa ny viimeksikin tarttin apua niin nytkin sama tilanne. Eli sinällään ei aiheuta mitään lisähommaa mulle :) Pakkaaminen tietysti, mutta se ny menee tässä ohessa jo sit :) Pari kertaa ollaan jo muutettu niin menee melkein rutiinilla :)

Saveur-biere.com :) tosiaan 95e tuli kyllä maksamaan...mutta jos tän yhen joulun ois vähä spessumpi kalenteri ;) tosiaan alkaa toimittaa vasta 4.11 alkaen

Kiva että kuitenkin ilmoitti :D muista kuitenkin olla kamalasti nostelematta... Itsekin osallistuin muuttamiseen vaan pakkaamalla, siivoamalla ja kahvia keittämällä:)

Miksi nettisivulla sitten sanotaan hinnaksi 64,90€? Tuliko niin hurjati postikuluja tms.?

Raudasta oli aiemmin puhetta (en millään pysy tässä keskustelun vauhdissa mukana!) Mulla rauta alkoi vaikuttaan oikeesti varmaan parissa päivässä! Ärsyttää, että en tajunnu kesäisen jatkuvan väsymyksen johtuvan ihan vaan siitä. Eivät neuvolassa kai mitenkään siitä puhuneet, vaikka jo alkuraskauden verikokeiden jälkeen ku hemogl oli 117 sanoivat, et todnäk jossain vaiheessa saan rautalisän. En jotenki ajatellut et just väsymys olis oire tai ainakaan että se rauta oikeasti vois auttaa niin totaalisesti. Vasta alkusyksystä neuvolas otettiin pikatesti ja oli 104. Siihn asti olin vaan tosi väsyny koko ajan ja enää en ollenkaa. Mulla perus retafer.

Takaisin