Voi helvade mää vaan sanon... Tänään olin verikokeilla (siis mun mielestä mä kirjotin tän jo kerran, mut eikö se sitte tullu mihinkään...?Anteeks jos tulee kuitenkin kahdesti, yritin kyllä katsoa ettei olis vielä) hepatoosiepäilyn kanssa, ja niin ne sieltä sitten soitti... Alat-arvo oli viikossa tuplaantunu, viimeviikolla 80, nyt 170. Sappiarvoja ei vielä tiedetty, kun niissä menee aina kauemmin aikaa kun näkyvät... Huomenna polille ja luultavasti aletaan lääkitys. Ärsyttää kun vielä lääkäri tolkutti siellä puhelimessa että eihän nyt kutita enempää eihän, ku se on nyt se vaarallisempi se sappiarvo ja se riippuu kutinasta... Jokatapauksessa kun ehdin sanomaan että eeei kutita... ni johan se pää alko taas keksimään jokaikisen kutinan... No, onneks tiiän jo omat oireeni, ni koitan ihan rauhallisena silti olla huomiseen saakka...
Että kun mikään ei nyt niinku riitä.. Enkä vieläkään saanu selkoa siihen,että onko kyseessä nyt oikea hepatoosi, vai sitten herkkyys tolle metforemille... Nostin itse annostuksen kahteen illalla kun päiväarvot lähti nousemaan ja nyt on sitte tosiaan tuplaantunu ne maksa-arvot, että onkohan se sitte just se Alat-arvo joka nousee metforemin kanssa...
No, huomenna ehkä sitten hiukan viisaampi. On vaan aina sellanen olo, jos jotain ehdottaa niille niin ne on aina siellä sen olosia, että et sinä voi tietää, kun et ole lääkäri... Me tiedämme, ei ole... Puuh...
Voimia sinne muille kärvistelijöille... !!!