Mulla oli tänään lääkäri ja perusteellinen olikin! Tää oli oikeastaan ylimääräinen ilman mitään kummempaa syytä, mutta eipä haittaa. Sanoin että nyt muutamana päivänä tullut kipeitä suppareita, varsinkin viime yönä. Otti sitten kaikki tulehduskokeet ja katto kohdunkaulan tilanteen oikeen ultralla. Kaikki oli hyvin. Mutta sanoi että jos nää jatkuu, niin haluaa tarkistaa tilanteen 3 vk päästä. Ja kovasti toitotti, että pitää levätä... Jep jep...
Niin ja pelkopolille laittoi lähetteen kun viime synnytyksestä jäi pelko, joka selkeästi alkaa tulla kokoajan isommaksi... En sitä avautumiskipua pelkää, vaan ponnistusvaihe pelottaa. Kaikki tapahtui viimeksi niin nopeasti ja rajusti ja jäin jotenkin ihan yksin, kun ei se kätilökään mitenkään kauheen tueksi osannut olla. Se muutenkin käväs siä salissa vaan pari kertaa, ja ite soitin kelloa kun vauvan syke laski kun pää laskeutu. Sitten pitikin jo ponnistaa ja kätilölle tuli selkeesti kiire, kun ei uskonut, että olen niin nopea synnyttäjä kuin kerroin hälle.. Ja toinen pelko on tosiaan toi matkan kesto sairaalaan, kun kesäkelilläkin menee reilu tunti, saatika sitten talvella... Ja kun vauva syntyy luultavasti parissa tunnissa niin... Mutta nyt mua helpottaa kun tietää, että asioihin voi vaikuttaa. Tällasta omanapailua taas...