Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh huh, kävin tossa kahvilla kaverin kanssa keskustassa ja sitte joutu vähän pidemmän matkan kävelemään.. alko sitte heikottaa hieman ku tuntu etgä vauva painaa keuhkot kasaan tai jotain :o mahakin oli vähä kovempi tosta ylhäältä. No ku pääsin kotiin makoileen ni meni heti ohi ja eipä mahakaan kova oo.. mikähän lie tää taas oli...

Mulla sama juttu äippä tän mun mahan kanssa, ei kyllä mitään hajua kumpi tuolla on... Toisaalta maha tulee kovin eteen, mutta kyllä kyljistä näytän levinneeltä, niinkuin tyttömahassa. Ehkäpä mulla on enemmän tyttö-olo tälläkertaa. Onpa jännää taas :) Se on muuten musta niin jännä kun tulee synnytyssaliin ja näkee sen pikkuisen vauvansängyn siellä, silloin jotenki viimestään tajuaa, että sit kun tästä lähdetään, mulla on tossa oma vauva... :)

Metsäläinen joo mä on tämmöinen taskumallia, hurjat 159cm :)
Miten sä muuten voit?

Mukkis mullekin siunaantunut jenkkakahvat, näin ei ei ollut aikasemmin :)

Mua alkaa jännittää tää tosi asia että kohta meillä on vaavi<3 apuva :)

Tyksissä se vauvansänky oli sitten vasta osastolla ja osastolle mentiin tyttö sylissä :)

Multa tullut rinnoista sellaista vaaleaa paksua töhnää. Ilmeisesti siis jonkinmoista maitoa. Tissiliiveihinkin jäänyt "rasvajäljet" nännien kohdalle, mitään isompia laikkuja siis ei.

Tekisi itsekin jo mieli päästä pyykkejä pesemään ja vauvan huonetta kuntoon laittamaan, mutta pitäisi ensin käydä ostamassa hoitopöytä ja ehkä joku lipasto.

Täälläki hoitopöytä vielä ostamatta. Meillä kyllä kodinhoitohuone, jossa koko seinän pituudelta pöytä taso, mutta kun mä olen tällanen 157cm hobitti, ja se selkä murtu parisen vuotta sitten, niin en pysty kurotteleen tai yhtään nousee varpaillee tai päkiöille siinä. Tai sit ostetaan vaan se hoitoalusta ja joku erillinen lipasto vaatteille.

Onneksi oot jo noin hyvillä viikoilla ja valmiiksi hyvässä hoidossa! Jospa pikkuinen kuitenkin tovin vielä jaksais masussa asustella... Paljon voimia pikkuiselle ja sinulle ja miehellesi, ajatuksissa olette<3

Täällä kans yks hobitti, 156cm. Ja myöskin selän kanssa ongelmaa ku kaatunu selkä edellä portaisiin, ei murtunut kuitenkaan mutta eipä se entisensä ole.

Lilith, eikö siihen kodinhoitohuoneen pöydälle saisi jonkun hoitoalustan sit? Ja tarvikkeet siihen viereen tai pöydän alle nii ei tartte kurkotella?

Mie käskin miestä keksimään että miten saadaan hoitotason tarvikkeet hoitopöydän alle koriin kiskojen varaan. Ku alkaa muuten käymään ahtaaksi toi tila. Mies ilmoitti että hän haluaa juoksurattaat että hän pääsee kunnolla liikkumaan likan kanssa niin metsästin pari päivää torista rattaita ja ny haettiin ne. Vaikuttivat sellaisilta että omakin selkä pääsee vähemmällä kuin mitä noiden toisten matkarattaiden kanssa joiden kanssa sain tapella.

Metsäläinen, toivottavasti vauva jaksaa vielä hetken odotella äidin syliin pääsyä. Voimia ja tsemppiä!

Metsäläinen, toivotaan nyt, että paikat kypsyy hitaasti ja vauva sais ainaki 30. paremmalle puolelle kasvaa masussa!

Mä olisinkin sitte aika "jätti" teidän naisten rinnalla, kun pituutta on 175cm.

Tsemppiä Metsäläiselle! Toivottavasti vauva jaksaa vielä asustella mahassa.

Mä olin tänään kaverin luona järkkäilemässä marraskuussa vauvan saavan ystävän vauvakutsuja. Ihana miettiä yllätyksiä hänelle ja sitä, kuinka mukava juhla meillä tulee lauantaina :) Ja kiva odottaa, mitä tykkää mun ompelemista lahjoista: jalkapallobody ja I love my Mom and Mom-paidasta (kahden äidin perhe).

Metsäläiselle voimia ja enkeleitä!

No joo,täällä 172cm..

Meijän toinen kissoista on tullu hassuks. Haluaa koko ajan nukkua mahan vieressä. Äsken käänsin selän sille että pääsin toiselle kyljelle. No ei mennyt kauaa kun hyppäsi yli ja tuli taas mahan viereen nukkumaan <3

Takaisin