Ihanaa Ninnu, että teillä menee hyvin! Kyllä piristi päivää kun tekstisi luin!
Niin Tatalle sen verran noista päiväunista, mä en koskaan ole niitä sen kummemmin suunnitellut, kun varsinkin kaksosten ollessa vauvoja, huomasin että asiat menee niinkuin menee ja nukun sitten jos on aikaa (oli siis noi vanhemmat lapset myös vasta 1,5v ja 2,5v. Ja kaikki vauvat oon myös totuttanut nukkumaan metelissä, mikä helpottaa kyllä ihan älyttömästi! Siis olen vain huomannut, että kaikki on järjestyneet vähän niinkuin omalla painollaan.. ( olipa selkeä vastaus... :) )
Niin ja esikoisten saajat muistaa levätä kun vauvakin nukkuu! Kyllä ne kotihommat kerkiää hoitaa vaikka nukkuisikin useammat päikkärit, kaikki on vaan nii paljon helpompaa jos on levännyt. Mun mielestä vauva-aika oli kaikkein haastavinta ekan kanssa (vaikkakin myös niin uskomattoman ihanaa), kun oli kuitenkin viä ihan pihalla siitä miten sitä tirppanaa hoitaa, ja varmaan tuli valvottua öisin sitä, että vauva varmasti hengittää tms. Mutta päivä päivältä tuli sitten varmuutta lisää
Soittelin Kelalle pakkauksesta ja ne pyysi soittamaan valmistajalle. Pakkaus oli lähetetty jo tän kuun alussa, mutta jäljet loppui siihen... No puolen päivän aikaan tuli viesti, että pakkaus saapunut. Olipa outoa?!
Auto korjaamolla varmaan perjantaihin asti ja orpo olo on ilman... Tällasta tänne tänään...