Hitsi kun eilen säikähdin. Olin ihan normaalisti illalla kattomassa telkkaria ja sitten tuli taas supistuksia jatkuvasti vaikka vaan lepäilin, sit tulikin viiltävää kipua alamahaan ja kauhee paine alapäähän, siis tosi alas. Mä jo kerkesin ajattelemaan että nytkö se jo syntyy, mut sitten se menikin ohi eikä sen jälkeen samallaista painetta oo tullu. Mikäköhän ihme se oli?
Mulla on tulossa muutama käynti äitipolilla ja ens viikon keskiviikkona olis niistä se eka, siellä katotaan ettei vaan oo samalaista ongelmaa kun viime raskaudessa. Pelottaa, mutta hyvä että antoivat noi ajat, muuten olis koko ajan pelko että pysyykö se lapsi elossa mahassa.
Anoppi oli kerännyt ämpärillisen puolukoita meille kun en itse enää marjametsälle taivu. Oli pakko tehä heti vispipuuroa ja puolukkapiirakkaa.
Ihana on ollu katsoa teidän kuvia leipomuksista, mä oon myös niin kova leipomaan että meillä on selkeä raja että kerran viikossa saan leipoa. Aina syksysin meinaa vaan lähteä lapasesta kun pakko saada koti tuoksumaan ja viime viikolla tein maustekakkua, tuli niin joulunen fiilis että. Kohtahan saa ruveta piparitaikinaa vääntämään ja piparkakkutaloja tekemään. Joulukortitkin ehkä kannattaa alottaa ajoissa tekemään.
Ainiin, nyt parina päivän mulla on ollu vasemmassa rinnassa sellasta viiltävää, polttavaa kipua. Ihan kun olis joku rintatulehdus tulossa mut kun eihän sieltä vielä kovin maitoakaan tuu kun sillon tällön muutama tippa. Inhottavaa, jos toi jatkuu niin pakko mennä lääkärille.
Tänään 27+0