Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Just äskö kävin, poskiontelotulehus+keuhkoputkentulehus. Ab-kuuri, astma lääkkeet tuplana ja nenäsumute

Hirni, hyvä että menit käymään. Saat tulehdukset parantumaan ja olokin sit helpottaa :) Paranemisia!

Tulin tuolta lokakuisten puolelta kurkkimaan joulukuisten kuulumisia ja vahingossa lisäsin tuon "77" viestin, enkä saa sitä pois :D tsemppiä kaikille kaikkiin vaivoihin, täällä neljän viikon pääatä la, jännittää :D

Voi että, täällä on monella ollut kaikenlaista vaivaa ja kolotusta. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti helpottaa pian oireilut ja vauvelit jatkavat turvallisesti masussa kasvuaan.

Itse olen taustaillut täällä, työt on hieman verottanut jaksamista tällä kertaa ja levättävä on, kun mahdollisuus siihen tulee. Lueskellut olen kyllä teitin kuulumisia joka päivä.

Olen niin tyytyväinen, että töitä ei ole enää kun vähän yli kuukausi jäljellä. Nyt alan huomaamaan masun alkavan painaa töitä tehdessä ja tukivyö kyllä auttaa mutta silti huomaan tahdin hidastuvan. Onneksi on ihanat, ymmärtäväiset työtoverit! :Heartred

Äippäpaketti on saapunut ja tykkäsin sisällöstä ihan tosi paljon! Minua ei häiritse ne värit, vaikka moni on sanonut niiden olevan enempi pojalle sopivat. Itse voin hyvin tyttöni pukea siniseenkin. En itse asiassa ole itse vaaleanpunaisen ystävä lainkaan mutta silti vauvalle on sitä kyllä tullut hankittua :p samoin kun röyhelöä ja mekkoja.

Äitiysraha ja vanhempainraha päätös saapui myös, joten kaikki siltä osin on kunnossa. Onneksi, inhoan niin noita paperihommia ja stressaamista siitä, meneekö kaikki oikein.

Ihania syyspäiviä kaikille ja hyviä vointeja!

Arya mäkin inhoon noita hakemusten laittelua ja sit joudun odotteleen ties kuinka kauan sitä päätöstä noista rahoista, kun odottelevat että työnantaja ilmottaa maksettavasta palkasta Kelalle. Joskus äitiysrahat tulleet muutaman viikon myöhässä tilille työnantajan viivyttelyn takia... Ja siis isosta työnantajasta on kyse...

Hirnille paranemisia!!

Kiitoksia tsempeistä. Epätodeölinen olo että kävi näin. Mies ihan huolissaan.

Onko kuopiolaisilla tietoa missä miehen kannattais majottua edullisesti?

Onko Ninnu ja vauva täällä kyssissä jossain? Laita Ninnu vaikka yksäriä jos olet täällä.

Tosi inhottava tilanne sinulla metsäläinen siellä :/ Onneksi enää ei ole montaa viikkoa siihen että vauvelilla on lupa syntyä turvallisesti =) Yritä löytää hyviä kirjoja ja leffoja ajankuluksi ^^

Mukkis, ai on tullut myöhässä rahat tilille? Todella ikävää tuommoinen. Mä en itse asiassa täysin ymmärrä tuota kuviota. Mullekkin työnantaja maksaa ne ekat reilu kolme kuukautta. Olen ymmärtänyt, että palkka tulee normaalisti siltä ajalta, minun tapauksessa kuun viimeinen päivä tilille. Meneekö se siis jotenkin niin, että työnantaja maksaakin vasta sitten, kun Kelan maksamat rahat ovat tulleet heille? Apua, täytyyköhän se ottaa vielä puhelua palkanlaskijalle...:depressed:

Oi voi, Metsäläinen :( Toivotaan, että lepo auttaa ja pikkuinen pysyy masussa vielä. Joudutko olemaan sairaalassa, vai kotona saat levätä? Seuraako ne säännöllisesti tilannetta?

Kiitoksia tsempeistä. Epätodeölinen olo että kävi näin. Mies ihan huolissaan.

Onko kuopiolaisilla tietoa missä miehen kannattais majottua edullisesti?

Onko Ninnu ja vauva täällä kyssissä jossain? Laita Ninnu vaikka yksäriä jos olet täällä.
Tulin taas kurkkimaan, kun kiinnosti tietää miten myrkytysepäillyillä sujuu... Vastaan tähän samalla et tosi lähellä Kysiä on hotelli Savonia mikä toimii myös potilashotellina, en tiedä onko se kallis vai halpa mut lähellä ois :) Tsemppiä sullekin! Teillä on kyllä uskomattoman epäonninen ryhmä täällä..

Kajaanissa josta lähdin, mulle sanottiin että niin kauan kun lirittää en pääse kotiin. Ja nyt on yli 350km muutenkin kotiin matkaa täältä kuopiosta.

Hotelli savoniaan se ukkoreppana nyt menikin.

Helsingin naistenklinikalle kun saisivat siirrettyä niin ukko päädis kotiin yöks. Muutenhan voisin kyllä pmasta puolesta täällä uudessa hienossa kyssissäkin olla. Tosi ei ole lupa liikkua sängystä muuallekkuin vessaan.

Höh tosi harmi että vuodelepoon jouduit :( mutta parempi niin että vauva pysyy sisällä pidenpään :) meillä itse asiassa mummo kerto miule just tänää että kun hää enoani ootti niin kolme vikaa kuukautta vuodelevossa osastolla :) ja sillon virkkas ensimmäisen päiväpeittonsa :))

Juu luulen että tää on yläkerran ukon siirto, että joudun väkisin luottaan siihen että muut hoitaa asiat eikä mun tartte kaikesta itekseni ressata... Oon vähän semmonen kontrollihirmu muuten.

Hyvä että viimen pääsit sinäki lääkärille ja sait rohdokset. Jospa sitten helepottas olo.

Voimia Metsäläinen sinne! <3 Toivottavasti tilanne rauhoittuu tuosta ja pääset ainaskin lähemmäs kotia. Ja toivotaan, että vauva saa vielä monta viikkoa kasvaa ihan rauhassa. Parempia vointeja myös muille!

Onneksi on perjantai! On jo melko väsy näistä työviikoista. Onbeksi viikonloppuna ehtii vähän levätä, vaikka ohjelmassa siivousta ja pinnasängyn ym. shoppailua.

Ja tietysti tsemppiä vuorotyöläisille, joilla la tai su töitä.

Takaisin