Marabella jännätään huomista yhdessä
Aikas sama tilanne täällä ton anopin kanssa, eipä sitä enää nää meidän kiinnosta kun miehen sisko sai muksun vuosi sitten, nyt nää meidän on tois arvoisia
Oon miettinyt että johtuuko se vaan siitä että kun äidit ja tyttäret läheisempiä kuin äidit ja pojat vai yksin kertaisesti siitä kun mä ja anoppi ei tulla juttuun alkuunkaan! Aina sanovat kun niin on lapsenlapsia odotelleen ja halunneet mutta nyt kun niitä on niin voivotellaan että vois jo riittää alkaa v*#{%#a pelkkä miettiminen!!!
Kiitos naiset muuten naiset hyvistä ruoka ideoista tänään oli hirvisoppaa ja ruis sämpylää, huomenna storanoff, la mies grillaa burgereita ja su mantelikalaa ja peruna-bataatti muussi:b
Kiitos!!!:)
Oli ihan pakko tehä juusto"korvapuusteja" iltapalaksi, mulla joku ihme juusto himppa menossa:)
Hitto tätä tavara määrää! Miten tätä on kertynyt näin paljon, kamalaa tää muuttaminen :)
Äippäx3; tekin muuttamassa? Voin kuvitella et tavaraa on. Meitä kuitenkin vaan 2 ihmistä ja 2 kissaa ja tuntuu et hukkuu tähän laatikkopaljouteen. Joka paikka pursuilee. Enää 15 päivää muuttoon!!!! :)
Äippä, mihin aikaa sul on? Mul on 10.45 :)
Kyl mä muuten anopin kaa tuun toimee, mutta olen katkera kun mun mukulat ei huomioida. Enkä vaadi häneltä paljon. Viimevuonna hän ei edes "voinut" tullaa synttärikaffel (lapsenlapselle) kun oli muuta tärkeämpää!
No annan sen olla omalla arvolla!
Täälläkin muuttopuuhat alkamassa.Pakkaamista ja tavaroiden selvittelyä,pahvilaatikoiden metsästystä,suunnittelua.Mies on matkoilla ja tulee onneks maanantaina!
Huomaan että tavaroiden siirtely ei oo hyvä juttu,alkaa masu pingottumaan...rauhallisesti ja kevyemmin tarttee ottaa.
Kova nälkä usein,ja silti turvonnut olo.Mikähän auttais?
Meilläkin on sisäpaisti jääkaapissa odottamassa ja huomenna ruokalistalla stroganoffia. Ens viikon ruokalista tehtynä ja kaikki kaupasta raahattuna, huh. :)
Meilläkin muutto nyt ensi viikolla, olen varannut sisustajan pestin ja mies kavereineen roudaa tavarat A paikasta B, melko hyvä diili! :D:D
Joo mä oon aina rakastanut leipomista ja viime vuosi oli niin kamala, että ei tullut leivottua.. Nyt etsin motivaatiota takaisin, onneksi on mies joka jaksaa herkkuja syödä. Itse en niin välitä niiden maistelusta vaan tekemisestä :) laitoin jollekkin joka kysyi niin yvllä sen mustikkapiirakan ohjeen!
Mulla näkyi tällä viikolla ekan kerran pikkumurun liikkeet kun pötköttelin sängyllä. Siinä sai mies ihmetellä että mikä siellä möngertää Nyt rv 17+5.
Millä viikoilla teillä on se rakenneultra? Laskin että mulla olis vasta rv 21+, onks se jotenkin myöhään?
Ninnu joo me saatiin 8 kk myynti urakan jälkeen tää myytyä ja nyt olis omakotitalo Loviisan kupeessa odottamassa olis kk aikaa muuttaa pois... Mies saa kavereiden kanssa kantaa mä ohjaan:)
Marabella mulla on ultra klo 12.30 sä oot onnekkaampi kun pääset "kärsimyksestä" aikasemmin! en malta odottaa...
LilithMist! hyvännäkoiset yhdistelmävaunut oot loytanyt ja hyvään hintaan!!! Mäki haluun! TäÄllä tuntuu liikkeet myös (17+5) mut en oo kylla viela nähnyt. (Sori on vaikeaa kaivaa noita a j o pilkkuja ulkomaisen koneen nappiksella)
Ja myos kovettuu kohtu valilla ihan kivenkovaksi ja kestaaki jonkun aikaa. Outo tunne on se. En oo toistaiseksi siita huolestunut. Pian tullaan Suomeen ja sitten pitaisi varailla aika rakenneultraan.
Ite syön kyllä salmiakkia ihan huoletta. En usko, että on vaaraks jos sitä himoitsee. Mun neukkutäti sano et jos tekee mieli salmiakkia niin anna mennä vaan, todennäkösesti mun kroppa on "puutostilassa" ja siks haluaa.. :)
Meillä kans muutto tulossa ens kuussa. Saatiin rivari kolmio maaseudulta. Oma piha, oma sauna ja takka aaah :3
Miulla on rakenneultra tosiaan 13.8. Silloin viikkoja 20+4. Tavallaan toivon,että aika menisi nopeasti siihen,mutta sitten taas hitaasti kun vielä olisi kaks viikkoa lomaa ja sitten alkaa työt. No onneksi ei kauaa tarvitse olla töissä ja siellä välissä on vielä syyslomaviikkokin
Huh,nyt on massu täynnä kaikkea herkkua! Kyllä tuo kananmunakastike olikin hyvää pitkästä aikaa
Tuntuu,että maha on ottanu ihan kunnon spurtin kasvamisessa,rupee olemaan jo suht vauvamasun näkönen,eikä vaan kasa läskiä ;P
Tänään sain uudet pohjalliset mun työkenkiin ja ai että, ei ollut jalat kipeenä työpäivän jälkeen. Oli ihanaa, kun jaksoi töiden jälkeen lähteä koiran kanssa lenkille. :)
Ei se lakun/salmiakin vaikutus verenpaineeseen vaan se glykyrritsiini, joka voi aiheuttaa sikiölle vahinkoa. Siksi tuo 50g raja ja ei joka päivä. Toki jokainen menee oman linjansa mukaan, mutta ote en söisi vaikka olisi kuinka matalat verenpaineet...
Äippäx3; joo. Täällä epäilivät et kun mun tekstit on menny täältä sairaalasta sinne ja siel on tullu esille että vauva ei oo niitä yhteistyökykysimpiä niin ovat varanneet aikaa et voi käydä välillä syömässä ja herättelemässä häntä että saa kerralla kaiken tarvittavan katsottua :)
Huh! Onneks muilla neuvolassa vastaillaan mihin kysytään, eikä mullakaan mitään valittamista neuvolan toiminnasta muuten ole. Huojentavaa kuulla, ettei supparit ennakoi välttämättä mitään. Mulla ne alko vaan jotenkin niin rytäkällä, että ehdin vähän säikähtää. Nyt ei oo tuntunu kun 2-3 supistusta per päivä ja aina vaan iltasin kun istahtaa sohvalle ja rentoutuu.
Mahani on pistellyt koko päivää.. Enemmäkseen tos oikealla (x- umppari kohdalla) mikäkö se vois olla? Onneksi huomenna pääse kurkkaamaan "vuokralaista"