Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nepsu ja Tinapilli ompa herkullisen näköisiä leivonnaisia :) mun tekis mieli mansikka-raparperi piirakkaa mutta kun ei sais ja ei jaksais tehä :) toisin sanoen himoitsen teidän leivoksia :b

Mulla alkanut aika usein tässä 20+ viikolla tulla harkkari suppareita varsinkin kovemman rasituksen yhteydessä ja neuvolassa sanottu että ihan normi settii, kunhan ei ole säännöllisiä ja kivuliaita niin kaikki ok:)

Tällä pamahti rv 21 käyntiin ja eilen mieskin sai ekaa kertaa monosta, toinen vähän säikähti :D
Huomenna olis rakenne ultra, jännittää paljon!!!!! Näin viime yönä unta että olis tyttö tulossa, mutta tiedä häntä kun aikasemmin nähnyt unta että poika...

Tervetuloa uudet ❤️
Synnyttikö kukaan tässä ryhmässä muuten khks:ssa?
Minä en kestä nuita teidän herkkuja, kuola valuu jo valmiiksi :D
Anskumama, ootko tosissas? Eihän tuollaisella asialla voi toista saada pettymään! Jos suoraan sanon, niin tuo sukupuoli on mun ja mieheni mielestä ihan toissijaisia seikkoja, lapsen saaminen on ihme itsessään! Tietty ehkä he joillain se lapsen saaminen on ollut helppoa ja itsestäänselvyys, ei osaa arvostaa asioita tältä kantilta kuin ne jotka ovat sen eteen joutuneet taistelemaan! Toivottavasti miehes tulee järkiinsä ja saat nauttia mahdollisesta tyttöraskaudesta yhtälailla!

OMG,OMG huomenna on ru ❤️ miten mä saan nukuttu? (jännittää)
Mullakin on suppareita, mutta ei huoli :) se kuuluu asiaa ❤️
Ensimmäises raskaudessa en tuntenu suppareita ja tokassa senkin edessä ja nyt jos teen pieni kävelylenkki nii illalla tulee supistuksia ja en oo huolissa :)
Sunnuntaiksi täytyy väsätä muutaman herkkua kun ihmiset tulee juhlistamaan nuorimmaisen synttärit :)
Rakastan leipomista, mutta nyt tämän raskauden myötä inspiraatio on kadoksissa :(

Ompa monella tuntunut jo rakkauspakkauksen liikkeet ja harjoitussupparit! Täällä masu ei ilmoittele vielä mitään muuta kuin kasvuaan, LA 18.2

Mulla oli viimekesänä raskaan työn takia harkkasuppareita vko 16-> ja nyt kysy samoilla viikoilla neuvolassa et joko on tullu. Tuntu sillo sekä nosteluiden yhteydessä et iltasin kotona levätessä. Ja yhden yön tuli tosi säännöllisestikin, muttei ollu koskaan kipeitä, ni ei oo sillo avaavia tms, joten no panic.

17+4

Mä nyt sit varasin sen ultran... :eek: Nyt on tosi tuhma olo, ihan ku jotain tosi pahaa olisin tehnyt... Onkohan tää nyt varmasti ihan luvallista? Siis, että meen neuvolan järjestämään rakenneultraan sen äitiyspoliklinikan ultran lisäksi... Neuvolassa tosiaan sanottiin, ettei sitä multa kielletä, vaikka se turha onkin ja terveystalon ajanvarauksessa sanoivat, että jos on lupa neuvolasta, niin ei ongelmaa... apuuuuvaa! En oikeastaan koskaan tee vastaavanlaisia itsekkäitä juttuja ja siksi kai tämäkin tuntuu niin väärältä :rolleyes:

Meidän rakas mamma (anoppi) kävi toisen lapsenlapsen kaa kertomaan kuinka hänen kesäloma päättyy kohta ja siksi hän otti miehen siskon mukula hoitoo
Meidän mukuloita hän näki viimeksi äitienpäivän ja nyt!
Kun joskus raivo sille ett mitä mun lapsis on "vikana" puolustaa itseä sillä ett no kun mä on niin hyvä äiti!
Jännä kun meidän lapset AINA jää paitsi! Toiset lapsenlapset pääsee hänen kaa vaikka ja mihin (uima,torille jäätelölle, kyläilemään jne.) ja meidän mukulat ei ikinä! Nytkin kysyi koska ultra, ett kun häntä jännittää mun puolesta, vastasin sille ett onko sillä väliä!!! Hitto tuli "kaffel" ja oli koko ajan kännykässä katsomassa päivän saldoa (kuvia)... Grrrr... Anoppi ja hormoonit ei sovi yhtee!!!

Ikävä kuulla,Marabella,ettei anoppi huomioi siun lapsia!
Miulla on kyllä ihana anoppi,koskaan ei olla otettu yhteen. Isäntä aina naureskelee että voiko meitä aina laskee mihkään kahdestaan kun keksitään kuulma vaikka mitä :D
Ihana huomata miten appivanhemmat odottaa lapsen syntymää,appiukkokin on jotenkin muuttunu (parempaan suuntaan) ;)

Nyt on muuten pellillinen pullataikinaan tehtyä mustikkavaniljapiirakkaa ;)
Niin ja jääkaapissa odottaa päivälliseksi,että teen kananmunakastiketta aurinkomuussia ja kalapuikkoja :D
On nää mielihalut kyllä kummallisia,että jotain kun keksii,niin heti pitäisi saada ;P

Joo ja mies on varmasti iloinen. Oli kumpi vaa. Nyt tultiin just mummolasta .kesti huimat 5min meidän visiitti kun mun iskä alkoi raivoo tytölle ettei hänen sängylle saa laittaa leluja. Mulla kilahti ja itku silmässä ajettu kotiin . Niin loppuupalanu olokin. Etten mä jaksa. Mahaanki sattuu vaa. Äidille laitoin viestiä ettei me enää tulla sinne jos isä kotona.

Höh olipas tosi tyhmästi tehty isältäsi!! Uskomatonta! Ihmekään jos itkettää :( Mutta hyvä että miehesi on kuitenkin onnellinen tulee kumpi vaan :)
Mulla ollut taas niin itkuinen koko päivä, enkä edes tiedä miksi :( Hormonit varmaan hyrrää! Mies saa taas kärsiä kun oon ihan tyhmä :(

Mulla ei näy vieläkään masunpäältä potkut :( johtuu varmaan siitä että istukka on edessä.. Mutta tuskin sitäkään kauaa tarvii odottaa, nyt kumminkin jo kohta rv 22.

Mitä teille on sanottu neuvolassa salmiakin syömisestä? Kun mulla olis tässä tämmönen piiieeeni pussi salmiakkia ja tekis niiiin paljon mieli mutta huomenna on neuvola niin en uskalla syödä kun en tiedä miten vaikuttaa kaikkiin arvoihin ettei tulis neuvolatädiltä huutia :D

Takaisin