Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wop onnea ihan tuhannesti uudesta vauvasta ja miehestä :)
Meille syntyi pari kuukautta sitten pikkuinen jätkän pätkä ja vauva-arjen pyörityksessä ollaan taas hyvin lujasti kiinni;)

Eikäää paljon onnea äippäx6 :) <3 Mites onkos täällä pysyny ryhmä muuten kasassa vai onko kaikki hävinny jonnekkin ? :D

Kiitos Wop :)
Aikalailla on hiljentynyt tää meidän tonttu ryhmä:( mullakin kädet täynnä siiriä (1,5v) ja sisua (2kk) ja kaikkea arjen pyöritykseen liittyvää et ei vaan aika/jaksaminen riitä tulla höpisemään :/
Mitenkä teillä muuten sujunut arki eron jälkeen? Miten joulukuinen on ottanut uuden ”iskä hahmon” vastaan?

Ps tänään käynnistyy tonttu paha ja aletaan väkertää kortit ja lahjat et saadaan ne sunnuntaina (sannin syndet) jakoon... pitäis kans käydä ettimässä joulu jutut tuolta varastosta;)

Siis meillä on sujunut tosi hyvin :) välillä ollu raskasta varsinkin sillon ku välit poitsun isään ei ollu mitkään hyvät, mutta nyt meijän välit on ihan hyvät ja hän on tulossa nyt torstaina poitsun tarhalle joulutapahtumaan :) Meillä siis poitsu on joka toinen viikonloppu isällään ja nyt joulun ja uuden vuoden ku viime vuonna oli mulla.
Ja tosi hyvin poika ottanut vastaan tän mun uuden miehen. Tulevat tosi hyvin toimeen ja tällä mun uudella miehellä on myös edellisestä suhteesta 4 vuotias tyttö. Ja meillä hyvin osunu noi viikonloput että meillä samat viikonloput vapaana niin joka toinen viikonloppu sitte lapset pääsevät leikkimään toistensa kanssa. :)
Ainiin ja mentiin me ton miekkosen kanssa kihloihinki jo tossa kesällä<3
Ei vois elämä mennä yhtään paremmin :)

Äipälle suuret onnittelut pojasta, mä en voi ymmärtää kun justhan sä plussasit :eek:

WopWopille onnittelut.

On pitäny tulla käymään täällä jo monta viikkoa mut en oo kerenny. Meidän tytöt täyttää perjantaina jo 8kk :woot:
Molemmat ryömii kauheeta vauhtia ja toinen nousee tukea vasten seisomaan ja konttaa vähän.

Poika täytti just 6v ja ei montaa viikkoa kun meillä on 3v synttärit tytöllä. Siis mihin tää aika oikein menee?

Tänä vuonna kun on noi kaksi pikkusta touhottajaa niin päätettiin ettei tulekkaan joulukuusta vaan mänty. Ikeassa nimittäin on. Vinkvink.:happy:

Mä en usko että kuusi pysyis pystyssä :grin

Wopwop, onnea uudesta elämästä ja tulevasta vauvasta :) <3

Täällä on toinen joulukuinen tulossa n kk päästä. Raskaus mennyt muuten hienosti, mutta väsymys raudanpuutteen takia vaivannut pahasti ja sen takia varmaan ja muutenkin stressin takia myös vähän ollut masentunut mieli. Pikku hiljaa parempi, toivottavasti. Mammaloma alkoi juuri, toiv. saisi muut asiat siihen malliin, että ens viikolla voisi alkaa valmistautumaan vauvan tuloon.

Kiitoksia vain! <3 Kävin hetki sitte lukemassa meidän vanhoja viestiketjuja ja kattelemassa masukuvia , en kestä että nää meidän joulukuiset täyttää jo 3 vuotta!:love7 Aika menny kyllä tosi nopeesti :o

Vau, eipä ookkaan toviin ollu näin paljon tekstiä luettavana:D
Wop tsempit tulevaan ultraan:)
Sisu Ukko Ukkelsson on tänään 2kk... tätä ihmettä juhlittiin viime yönä niin että herättiin vaan 2 kertaa :o tätä lisää kiitos ;) Lauantaina sit sannikin 3v, pitäis vissiin alkaa tarjoiluja kantamaan kaupalta;)

Wopwop, kiitokset. 30.3 synty meidän ihanat neitokaiset.

Tytsy, joko sullakin on niin pitkällä raskaus? :eek:

Ootteko muuten mammat perheineen pysyny terveenä? (sori jos on ollu paljon juttua, en kerenny paljoa lukemaan)

Meillä eskarin alotuksesta asti koko ajan ainakin 1-2 lasta kipeenä, usein kaikki. Nyt oli silmätulehdus joka oli kaikilla lapsilla ja kahdella uusiutuikin. Meidän joulukuinen kun käy osapäivähoidossa 4h/pv niin niiden ryhmässä jyllää se silmätulehdus.

Lunta meillä kovasti odotellaan. Olis helppo kuljettaa vauvatkin autolle pulkalla :)

Joko täällä ollaan joululahjat osteltu?
Me ostettiin jo lasten joululahjat mut eniten päänvaivaa tuotti kummilapset. Ajattelin sit et hitsi, isommille kolmelle pistän vaan suklaakonvehtia ja 10e rahaa ja kahdelle pienemmälle pienen lahjan. Miten se onkaan niin helppoa ostaa pienille lahjoja kun isommille? Ehkä kun en tiedä mikä on se hittijuttu just nyt :rolleyes:

Täällä podetaan edelleen sitä vauvakuumetta vaikka mulla onkin vielä vauvoja täällä. En tiedä lähteekö tämä ikinä pois :hilarious:

Meillä on lähes kaikki lahjat ostettu, puuttuu vain mun siskon ja hänen miehensä lahja, sekä mun veljen. Osa lahjoista on leipomuksia, niin teen niitä sit ennen joulua :)

Meillä nyt yks sitkeä flunssa ollut tai en tiedä onko jo toinen alkanut ennen kuin edellinen kunnolla loppui, mut muuten ihan terveenä ollaan oltu.

Meillä olis synttärijuhlat 8.12. kun sattuu sopivasti viikonlopulle. Mitään jouluista ei ole tarjolla kun halutaan pitää selkeästi joulu ja synttärit erillään :) Tosin joulua toi meidän tonttu taitaa odottaa enemmän kuin synttäreitä :D

Joululahjat on hommattu/tehty, osa on vielä postissa odottamassa noutoa:) joulukortitkin on tehty:D

Ollaan kyllä pysytty ihmeen terveenä, mitä nyt että pientä räkätautia yrittää parhaillaan mulle pukata...
kopkop puuta että en manaa tätä!

Lunta odottelen minäkin, edes vähän sais tulla et olis valoisampaa ja jouluisampi fiilis;)

T_87 ei sannille kovin isoja juhlia oo tulossa, ihan vaan iso vanhemmat , enot perheineen, tädit perheineen ja yks ystävä perhe:) eli semmoset 20 hlö + me... ystäväperheen tulee kyllä vasta maanataina muuten juhlitaan sunnuntaina :)
Tosta sun vauva kuumeesta...
Se EI lopu koskaan;) mä en itse kyllä enää lisäänny et ajattelin kuumeilla muiden kautta;) jään odottelemaan lapsenlapsia... miettikää, jos meidän lapset tekee kaikki 6 lasta niin sehän tekee jo 36:o tai jos realistisemmin asias ajattelee niin jos tekevät ”vaan” 2 niin sekin tekee jos 12 lastenlasta:D meninköhän nyt hiukan asioiden edelle;)

Meillä kyllä tarjolla jouluisia herkkuja... pidetään samalla sivun pikkujoulut:D menu oli graavilohta ja saaristolaisleipää, karjalanpiirakoita ja munavoita, suklaajuustokakku piparipohjalla, pipareita, torttuja ja riisipuuro perheen pienemmille :D mandariineja laitan kanssa pöytään kun mandariinin tuoksu tuo mulle lapsuuden joulun mieleen;)
Niin ja tietysti, glögiä/kahvi/teetä/mehua tarjolla :p

Meillä oltu kans kokoajan kipeenä ku poitsu päiväkotiin meni. Tällä hetkelläkin poitsulla ihan kauhee yskä ja nooh minä makaan 3 päivää kuuumeessa kotona :(

Ja joululahjoista, en oo ees alottanu ostelemaan mitään. Oon varmaan taas ihan viime päivillä ostelemassa kaikkii joulu juttuja ja lahjoja :D

Paljon onnea Wopwopille! Ihana kuulla, että kaikki on hyvin :)

Meillä on harrastettu vuoroin sairastelua. On ollu vähän mahatautia, flunssaa, enterorokkoa ja saa nähä, tuleeko kuopukselle silmätulehus... Kaikki on onneks ollu lieviä tauteja, mutta kyllähän ne arjen pistää silti sekasin. Nyt oon ite ihan räkätautinen, ja maanantaina pitäis olla skarppina uudessa työssä :D Ei auta ku levätä koko viikonloppu ja toivoa parasta...

Meilläkin ollaan siis siirtymässä taas erilaiseen arkeen ku mä meen töihin ja mies opiskelee. Lapsilla on onneks ihana päiväkoti ihan naapurissa, kävi sen suhteen älytön tuuri.

Meilläkin on lahjoja jo aika paljon osteltu, villasukkia pitäis mun vaan vielä veivata, kun oon ikuisena optimistina taas jättänyt ne ihan viimetippaan :D

Takaisin