Warheart, mä oon ihan samaa mieltä. Puoliks kauhulla odotan et miten jaksan tulevat pari vuotta tuon tulevan joulukuisen kanssa :) Mutta ehkä se tällä kertaa on helpompaa ku ekalla kerralla, jos vaikka ei olisi koliikkia ja jos kukaan läheinen ei sairastuisi/kuolisi. Voisi vain nauttia uudesta vauvasta ja esikoisen uusista taidoista. Vaikka toisaalta on haikea olo, että meilläkin vietetään jo 3-veesynttäreitä vkl. (Kiitos muuten tarjoiluvinkeistä, ehkä mä tästä vielä sunnuntaiksi jonkinlaiset synttärit saan aikaan :D Yhtään mitään ei oo siis vielä tehty ja olkkarissa on vielä 3 muuttolaatikkoakin, mitkä pitäisi taikoa tänä iltana pois).
Mammalomailu onneksi tuli nyt todella hyvään saumaan kun tarviin töistä breikkiä ja aikaa miettiä, että mitäs sitten seuraavaksi. En haluis samaan työpaikkaan enää takas.
Sanni osaa hienosti kuperkeikan :) Meidän poika ei vielä osaa, on vähän arka yrittään, vauhtia riittää toistaiseksi lähinnä vain vaakatasossa, mutta siinä sitten normaalia enemmän :D Kiipeilee kään ei ole edelleenkään innostunut, onneksi on itsesuojeluvaistoa sen suhteen, äiti on tyytyväinen.