Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy olla kyllä onnellinen kun näinkin monta lasta saanut, ei se ole kuitenkaan ihan niin yksinkertaista ollut :) Paino on onneksi vain numeroita, pääasia, että pysyy terveenä ja voi hyvin, yleensä se paino siinä seurailee mukana sopivissa lukemissa!

Ehdottomasti täälläkin ollaan iloisia siitä että me ollaan saatu näin monta ihanaa neitiä :) tässä kyllä ollut tuuriakin mukana kun löyty toi isimies jo nuorena niin on keretty tekemään näin monta lapsosta;) asia vois olla täysin toinen jos en ois tota ukkoa löytänyt vasta kun joskus 30 jälkeen...
onpahan muuten kelit, oli aikamoinen homma noiden muksujen kuskailu rattailla kerhoon/eskariin... täällä kun ei oikein noita pyöräteitä aurailla! Nyt on paukut loppu... ja sannikin kipeenä Huoh!!!

Eipä siitä auraamisesta täällä mitään hyötyä ollu, kun hetken päästä oli samanlainen. Mulla kesti puskee rattailla puoli tuntia 500m ylämäkeen.
Paukut on täälläkin loppu, näytin lumieukolta kun vihdoin pääsin kotiin.

Mir mullakin meni matkassa mikä taittuu normaalisti n15-20 min niin tänään siinä meni 40min huh mä sanon... huomenna näemmä uudestaan :o

Ootte te reippaita!

Olin ihan yllättynyt kun meille aurat on ehtineet ihan hyvin. Toki uutta on satanut jatkuvasti lisää että sikäli ihan sama :grin me oltiin koko eilinen pv sisällä, onneksi ei ollut mitään pakkoa lähteä mihinkään. Ja tänään käytiin kerhossa autolla kun mies lomailee. Kauhistuttaa ajatus jos olisi tuolla tuiskussa pitänyt rämpiä :nailbiting: oon kyllä semmonen talvenvihaaja :yuck:

Meillä on vihdoin pottailu ottanut vähän tuulta alleen. ollaan saatu jopa parit kakat pottaan ihan oma-aloitteisesti. Tyttö kun saa olla ilman vaippaa aina pottapissin jälkeen niin kahdesti on tässä tilanteessa mennyt potalle itse kakkaamaan :happy: äsken muistin tunnin jälkeen vasta että vaippaahan ei ollut :hilarious: mutta ei kerennyt liriä mihinkään. En nyt sitten tiedä että pitäisikö vaan olla enemmissä määrin ilman vaippaa vai odottaa vielä sitä että käy paremmin potalla kun edelleen usein ei halua mennä potalle.

Onko muuten kellään ollut niitä kuivaksiopetteluhousuja käytössä? Turhake vai ei? Törky kalliita ainakin.

Mitkä on kuivaksi opettelu housut? :o en oo koskaan kuullukaan...
meillä vaan napattu vaippa pois kun aika on ja pikkarit tilalle:)

Eli sun mukaan turhake :D en tiedä mikä niiden varsinainen nimi on, mutta siis vissiin vähän pitävät pissaa ettei ole kaikki paikat märkänä, mut tuntuvat jalassa kuitenkin siltä että on pissat housussa. Nykyajan hömpötyksiä epäilemättä :p

Kuivaksiopetteluhousut varmaan ihan näppärät jos ei jaksa pissaa kuurata lattialta :) Ei ole meillä ollut käytössä kun suhteettoman kalliita käyttöikää ajatellen. Helpommalla pääsee kun vetää pikkarit jalkaan ja vaippa siihen päälle, tuntuu ikävältä, mutta ei lattiat lainehdi :)

Eli sun mukaan turhake :D en tiedä mikä niiden varsinainen nimi on, mutta siis vissiin vähän pitävät pissaa ettei ole kaikki paikat märkänä, mut tuntuvat jalassa kuitenkin siltä että on pissat housussa. Nykyajan hömpötyksiä epäilemättä :p

No niinkin vois sanoo:p
Meillä pissattu vaan muutaman kerran housuun ennenku opittiin ”sisä siistiksi”
Sanni onkin sit terve mut Siiri kipee:(

Hei mahtava idea warheart! Tuollanen ei ole tullut mieleenkään!

Paranemisia siirille! Saa nähdä miten meillä käy, minä olen sairastunut nyt reilun viikon ja mies pari päivää. Vieläköhän tytötkin tämän flunssan nappaa :shifty:

Nuppu pikaista paranemista sinne teillekin! Pidetään sormet ja varpaat ristissä että teidän pikkuset pysyy terveenä.

Paranemisia kaikille sairastaville! Meilläkin mies ollu flunssassa neljättä päivää mikä on tosi outoa kun ei toi mies oo koskaan kipeenä, ja jos on, niin sairastaa maximissaan 2 päivää. o_O Joten miesflunssaa pukkaa. :D Nyt sormet ristissä ettei muhun tai muksuihin tarttuis. :nailbiting:

Nuppu paranemisia teille ❤️

Meillä kanssa vaan laitettu pikkarit jalkaan ja siihen on muutamat pisut saattanut tulla ja sitten onkin jo hoksattu, että potalle kandee mennä, niin ei tuu märät oltavat

Missä vaiheessa te ootte noihin pikkareihin siirtyneet? Sitten kun iso osa pissoista jo tulee pottaan vai ihan vaikka ei vielä tulekaan kuin satunnaisesti? Meillä poika kai hoidossa pottailee tuloksellisemmin ku kotona. Tällä hetkellä ei meinaa taas pissata millään pottaan, saati kakata. Meillä on parit noita kuivaksopetteluvaippoja. En ymmärrä logiikkaa. Miks niitä ei ole tehty vedenpitäviksi kuten kestovaipat? Toistaiseksi niistä ei paljoa ole ollut apua, poikaa ei ole yhtään haitannut sinne pissiä. Joten en oo uskaltanu antaa olla ilman vaippaa vielä ollenkaan.

Takaisin