• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sannilla on ponnari päässä ja joka päivä sitä pitää pois repiä, siis repii hiuksia eikä varsinaisesti ponnaria... Muistaakseni muutkin samaa tehnyt;)

Eli muillakin on samaa repimistä. :grin Poika tosiaan saattaa useamman kerran päivässä repiä/tukistaa, välillä koittaa äidin tai isin hiuksia ja sitten alkaa taas oma hiusten repiminen (välillä leikillään, välillä tosissaan). :shifty:

Äippä ihana kun siellä Sannilla saa jo ponnarin hiuksiin. :)

Sais varmaan pienen töyhtön takaraivollekin mut ollaan pidetty vaan etuhiukset pois naamalta :D helpompi honottaa menemään kun näkee mihin on matkalla;) sillä aamulla ihanat farrah fawcett kutrit, oikein kasari meininkii<3

Haha! Ei oo tosi! Meillä tuo on nimenomaan hakannut päätään seiniin, kaapinoviin, mun päätä vasten ym. Siis naurussa suin! Enpä ollut tullut ajatelleeksi, että voisi olla joku ikävaiheeseen liittyvä juttu.

Meillä repii kans omaa ja äidin ja isin hiuksia kans. Meillä kummallakin pitkä tukka ja pojalla on nyt noin 10cm päälihiuksia, repii kyllä ihan kiukusta niitä ja huvikseen. Varsinkin jos kiellän jotain ni kiukuspäissään repii hiuksiaan :D muutkin on kyllä tehny niin...

Meillä ei revitä hiuksia, vaan kiukuspäissään purraan ja lujaa. Kovasti yritetään kitkeä pois huonoa tapaa. Narskuttelee myös usein, aikas ilkeän kuuloista! Päätä ei hakkaa myöskään, mut päähänsä sovittelee / yrittää pukea päälleen monenmoista, vaatteita, huiveja, ämpäriä yms. :)

Hyvää uutta vuotta! Ajatelkaa, meidän pienet ovat eläneet jo yhden kokonaisen vuoden alusta loppuun <3 Ei muutaku kohti uusia seikkailuja!

Hui kun teijän lapset on jo niin osaavia.. meillä on vieläki ihan vauva.. tässä huomaa sen downim syndrooman. Tosin neiti osaa jo kontata kovaa vauhtia :) ei voi ruveta tekemään toista vauvaa ennenkuin tästä vauvasta on tullut hiukan 'aikuisempi'. Kyllä verottaa voimia nuo kaiken maailman terapia tapaamiset normi neuvolan lisäksi. Muuten neiti on kyllä itse aurinko. Tempperamenttia löytyy kyllä. Ja nyt ei kelpaa kukaan muu kuin äiti :D

Meillä yritetään ihan kaikki pukea päähän, paidat, housut, pipot, jopa vaipat... :grin Välillä poika saa isänsä lippiksen käteensä ja onnistuu saamaan päähänsä, niin sitten on niin ylpeä poika joka mieluusti esittelee uutta taitoaan. :)

Jemina, varmasti verottaa neuvolakäyntien lisäksi muut tarpeelliset käynnit, ja tuo äiti äiti äiti - vaihe osaa olla haastava. :shy: Tsemppiä! :)

Täällä pojalle ei väsyneenä kelpaa kukaan muu hoitamaan kuin äiti. Jos lähtee toiseen huoneeseen niin poika konttaa perässä äitiä hokien. Saa nähdä miten mammanpoika pärjää parin viikon päästä kun lähen töihin. Ja miten sitä itse raaskii edes lähteä..
Täällä olisi viikonloppuna tiedossa isot pirskeet: 6v ja 1v synttärit! Niin se aika vaan menee hurjaa vauhtia.
Jeminalle kovasti voimia ja kaikille mammoille hyvää alkanutta vuotta!

Ihania juhlia äityli86:)
Meillä Sanni "yrittää" vetää kaiken päähänsä, hatusta housuihin ja kaiken sillä väliltä :D
Jemina varmasta voimia vievää tommonen jatkuva juoksu... Voimia teille kaikille:)
Mä oon onnellinen kun nyt joulu ja uusi vuosi vietetty, pääsee taas rauhoittumaan arkeen! Ihanaan arkeen...

Äityli, täällä kans töihin paluu käsillä :o Kyllä vähän jännittää, että miten arki sujuu ja miten poika pärjää. Ja tulee äidilläkin kova ikävä. Vaikka muuten kyllä olen tyytyväinen töihinpaluusta. Mutta onhan se suuri muutos 24/7 yhdessäolosta siihen, että lapsi pahimmillaan kauemmin hoidossa kuin mä töissä :(

Takaisin