• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten malttamattomia teidän vaavit on ruokailun suhteen? Meillä samantien kun neidin iskee syöttötuoliin alkaa ihan kauhea vaatimis huuto/teko itku. Ei siis ole pinnaa ollenkaan.. eihän piltin lämmittämiseen mene kuin se 20sec mut sekin on meidän typylle liikaa :o

Meillä istutaan syöttötuoliin vasta kun kaikki sapuskat on pöydässä valmiina. Kauhea karjuminen tulee jos laittaa neidin odottamaan tuoliin ilman syötävää. Meillä istutaan ja poistutaan pöydästä yhtä aikaa. Vaikka olisi kiire muuten,niin ruoka-ajat rauhoitetaan yhdessä ololle ilman mobiililaitteita,lehtiä tms.Yritän juurruttaa käytöstapoja pienestä pitäen.

Alkaa monesti huuto kun edes kävelen keittiöön lähellä ruoka-aikaa :D Salaatin tekeminen tuntuu välillä ikuusuudelta kun ipana karjuu puntissa kiinni... Meillä kans sama, että pöytään tullaan kaikki samaan aikaan ja ruokailu rauhoitettu muulta touhulta. Pöydästä saa nousta kun kokee olevansa valmis. Samaa ruokaa meillä on kaikille tarjolla, salaatin saatan raastaa vielä pienemmällä terällä tytölle kun ei poskihampaita vielä ole :)

Pienen pieni enkeli
talven yössä lenteli.
Rinnassaan sydän ja kädessään tähti
rakkautta ja valoa etsimään lähti.
Sinun luoksesi löysi
oli pienissä käsissään kultaköysi.
Rakkautta ja valoa sillä toi
joulumieltä ja rauhaa se loi.

Rauhallista Joulua!

Rauhallista joulua myös täältä. Synttärit juhlittu ja illal lähen itse päivystykseen kunhan tuo äiti tulee pojan kanssa meille.. kuume nousee aina vaan illaks tai yöks! Huoh.. :/

Nyt on joulu vietetty... Ens vuonna uudestaan:) kyllä se vaan on ihanaa katsoa tyttöjen intoa ja jännitystä:,)

Ai niin wop mikä tilanne siellä teillä? Onhan pikkunen jo kunnossa!?
Mir jo on maisemat, wau!!!:)

Ai niin wop mikä tilanne siellä teillä? Onhan pikkunen jo kunnossa!?
Mir jo on maisemat, wau!!!:)

Siis minähän täällä kipeenä olen ollu. :D ja edelleen kipeenä olen. Ja nyt on pojalle kova yskä tullut.
Käin joo päivystyksessä perjantaina ja ei onneks keuhkokuumetta ole. Mutta aivan kamala yskä joka voi kestää jopa pari viikkoa. Mulla on vatsalihakset,kyljet,pää ja rintakehä ihan paskana tästä yskimisestä. Kuume menny onneks ohi mutta hengitys alkanu rohisemaan enemmän.. ääh. Pitänee varmaa mennä uudestaan lääkäriin. Toivotaan nyt vaan ettei pojalle tuu niin pahaa yskää ku itellä. Tää on ihan kamalaa!! :(

Wop hahaa olinpa taas oikolukenu hassusti, hyvä mä:D
Mut onneksi pikkunen kuitenkin suht kunnossa ja toivotaan että pikkuselle ei tuliskaan kamalaa yskää... Voimia sinne paranemiseen! Kunhan ei vaan keuhkoihin menis:/

Takaisin