Kimallus, tärkeintä et toimii :) Itse oon käyttäny atooppisiin kohtiin manteli- tai jojobaöljyä hyvällä menestyksellä ja joskus kookosta, mut se haisee musta vähän liikaa. Siis itselleni. Ja hydrokortisonivoide rauhoitti aikanaan nopeasti pienet allergian tapaiset nypyt.
IkuinenUnelma, eipä oo kukaan sanonu, että et voi tajuta, kun sulla on niin helppo lapsi. Kun tää todellakaan ei oo ollu helppo :D Ainakaan ekaan 5,5 kuukauteen masuvaivoineen ja rotaoireineen. Nyt tuntuu niiiiin helpolta, vaikka varmaan vieläkin on perushelppoa tapausta vaikeempi. Eikä kyllä ennenkää oo sanottu. Ehkä enemmän kyl tuntunu, et ne lapselliset ei tajuu mua ja mun sinkkuelämää. Jokainen taaplatkoon tyylillään ja omaan elämäntilanteeseen sopivasti.
Noihin rutiineihin ja tarkkoihin kellonaikoihin. Sekin varmaan ihan täysin jokaisessa sisäänrakennettu juttu. Toisille sopii tarkat suunnitelmat ja toiset taas menee sinne päin. Ja todennäköisempää, et lapsikin perinyt vanhempiensa luonteen ja sama toimii sitten sillekin. + et kaikkeen tottuu. Meidän elämään sopii paremmin, et lapsi tottuu, että voi olla poikkeuksellisiakin päiviä ja silti voi nukkua rauhassa :) Tai sit se on perinyt kans äitinsä unenlahjat ja ne auttaa nyt, kun ei enää oo mahakipuja :)