Joulukuun kuulumisia

Hei mitä ootte mieltä alkoholittomasta punaviinistä? tai siis kun siinä on alkoholia o,5% tekisi mieli jouluruoan kanssa sitä juoda lasi, mutta pitää kysyä täälä mitä ootte mieltä?
 
Mä söin eilen jäkiruokaa minkä vahvuus oli 1.1%. :grin Ihmettelin kun tuntui lievää poltetta, ja mies sitten kertoi että vetäsin just pikku känösen. :p

Kyllä sä Limppu voit sitä juoda. Ihmiset juo "normi" viiniä lasillisen vaikka raskaana, jota itse tiukkiksena en ymmärrä. :grin
 
Aivan varmasti voit juoda limppu! Minullekin tarjottiin ravintolassa alkoholitonta valkoviiniä, vaikka olivat ruuan suhteen todella tarkkoja ettei tarjottaisi mitään "vaarallista". Ja eihän tuo määrä alkoholia veressä edes ilmene!
Tietenkin paras mennä oman fiiliksen mukaan, mutta itse en tuosta määrästä huolestuisi yhtään :grin
 
Kävin kanssa juuri hakemassa Alkosta alkoholittomat viinit joulupöytään ja meinaan kyllä nautiskella ihan hyvillä mielin :)

Hyvää Joulua kaikille :santa:talk017:santa
 
Ehkä minäkin sitten kipaisen sen pullon hakemaan. :) itsellekkään ei tulisi edes mieleen juoda "normi" viiniä. Hyvää juolua kaikille! :Heartred

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Oletteko ennen maistaneet alkoholitonta punaviiniä? Siis onko se ihan juotavaa? Itse kyllä ajattelin muutaman kulauksen ottaa ihan oikeaa viiniä kinkun huuhtomiseksi. Mun juomisella se ei todellakaan tarkoita edes puolikasta lasia, kuitekin kaksi lasia katettu ja toisessa pääjuoma meikällä on vissy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä otin kerran ravintolassa alkoholitonta punkkua enkä tykänny yhtään, ei ollu riittävästi punkun makua minun mieleen. Toki se oli vaan yks merkki (enkä sitä nyt muista), joten voihan niissä olla eroja. Alkoholiton valkkari sen sijaan oli ihan jees, olikohan Blue Nun merkiltään? Minä ajattelin huuhtoa jouluruokani tummalla holittomalla oluella ja holittomalla omenaoluella :)
 
Prisman holittomat valkkarit on jees. Ihan kiva saada jtn "juhla"juomaa illaksi, eikä ainaista vichy/limsalinjaa:p
Punkusta en oikee välitä muutenkaan ni paha sanoa onko holittomana hyvää:)
 
Osaan juoda punkkua vaan ruuan kanssa, joten muuten menee limulinjalla :) Pärjäishän sitä ruuan ilmankin viiniä, mutta tuleehan siitä juhlavampi fiilis ottaa oikein tummaa viiniä edes se kaks hörppyä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Heips. Tulin tänne kurkkaamaan mitä teille kuuluu. Joku saattaa muistaa, että itselläni olisi ollut la myös huhtikuussa, mutta raskaus paljastui tuulimunaksi varhaisultrassa. Kaikkien hankaluuksien (epäonnistuneen tyhjennyksen ja sitä seuraavan kaavinnan) jälkeen tulin uudelleen nopeasti raskaaksi ja nyt paistattelen onneani tuolla elokuisissa. Varhaisultrassa näkyi syke ja kaikki tällä hetkellä ok..lukuunottamatta menetyksen pelkoa, joka aina välillä nostaa päätään. Nyt siis rv 8+2 menossa ja vielä olisi viikkoja "turvallisimmille vesille".

Kävin kurkkimassa tiedän masukuvia ja ultrakuulumisia. Ihania masuja kasvanut. Onnea kaikkien odotukseen ja hyvää joulun aikaa :Heartred.
 
Ihania uutisia Minniliini. :Heartred Tarrasukkia lähetän täältä.
Mulla itsellä olis parin viikon päästä ensimmäisen raskauden laskettuaika, sitä parina päivänä haikeana miettinyt. Mutta onneksi masussa myllertää pitkin päivää pieni rakkaus, unohtuu surut ja murheet. :Heartred
 
Kylläpä oli mieli haikunen itselläkin. 23.12. Olisi ollut la, mutta se meni kesken. Sukulaislapsella samana päivänä synttärit ja ystävästä tuli mummu tuona samaisena päivänä. Onneksi tämä tyyppi mylttää mahassa semmosta vauhtia, ettei kauaa tarvi murehtia mennyttä.

Onnea minniliinin odotukseen!
 
Missä vaiheessa isän on mahdollista kuulla sydänäänet esim vessapaperihylsyn avulla?
 
Jes. Lunta ja kunnolla! Teinpä hiukkasen eli siis koko pihan verran lumitöitä.. Ja kyllä kostautuu...koko päivän nivuset huutanu hallelujaa.. Ja ala vatsa kiristelly.. Mut onpa vähä sulatellu joulu ruokia.. :greet008
 
Nyt sitä lunta sitten on! Huh ja lisää tulee, saa nähä millon muuttuu rännäksi/vedeksi. Plussan puolella jo mittari. :confused:
Lumityöt kävin tekee ja oli ihana ilma! :)ihan koko pihaa en pystyny hoitaa, rupes nii pistämään alavatsalle, pääsee ukkoki hommiin ku töistä tulee:smiley-bounce012
 
Niin iloinen viimeaikojen uutisista! Raskaus alkaa olla normaalin raskauden kaltainen ja kaikki rajoitteet poistunu! Tänään neuvola: paineet super! Yläpainekin 98, kun viime raskaudessa alkoi jo tässä kohtaa karata. Painoa 2,5 kg vähemmän kuin vastaavalla viikolla viime raskaudessa ja hemoglobiini 128! Eli turvotus ja paineiden nousu ei ainakaan vielä oo alkanut! :-) ja vauvalla kaikki ok, mut nää omat uutiset kivoja. Sokerit (esim paasto 4,3...) ja protskut negat. Vitsi, kun pääsis jumppaan, mut sitä en tietty uskalla eikä lupaakaan ole kuin kävelyyn, mut silti. :-) jään ehkä henkiin! ;-) toivottavasti jatkuu samaan malliin. Piti heti käydä kaupungilla lounaalla ja vähän kaupoilla. Ja tein sacherkakun huomisillaksi! Puss! Ja uuttavuotta kaikille!!!
 
Takaisin
Top