Joulukuun kuulumisia

Tääläkin pahoinvointi jatkuu edelleen viikolla 26. Vähentynyt tietenkin mutta on avustavaa. Ruokia pystyn syömään lähes normaalisti. Jos nälkä kerkee tulla niin silloin oksettaa. Joskus myöskin jos syö päivän aikana liikaa niin illalla täytyy pönttöä käydä halimassa :/

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Saa nähä miten käy joulupöydässä..en tykkää kaikista perinteisistä ruuista, mutta harmittaa suuresti jos ei meinaa saada mitää alas...
 
Mä en ole jouluruoan ystävä ollenkaan. Jää miehelle enempi. :grin
 
Graavilohi on suurta herkkua ja harmittaa hirveesti ettei sitä voi syyä. Muuten meillä jouluruuat on sellasia et pystyy hyvin syömään. Jouluähky tulee varmasti kyllä helpommin ku normisti, ei kestä kovin paljoa kerralla syyä tai tulee inhottava olo.
 
Oonpa huomannut, että kaikki todella rasvainen ja suolainen on huonoja. Nousevat kyllä samaa matkaa takaisin vaikka hirveän hyvältä maistuisivatkin alaspäin mennessä. Näin joulun alla tähän jengiin on liittynyt myöa suklaa, ei pysy kauaa matkassa. Alkuun röyhtäyttää enemmän kun laki sallii ja kun saa ulos helpottaa. Ihan kun ei koskaan olisi ollutkaan. Muita kohtalo tovereita? Onkohan muita tuotteita joita kannattaisi välttää?

Kahvista itse olen huomannut ettei enää edes maistu enempää kuin se yksi kuppi, alku raskaudesta se kyllä vain ällötti. Nyt sentään saa nauttia aamukahvikupillisen

On se niin jännä huomata kuinka kroppa vaan muuttuu. ja ei pelkästään ulkomuoto vaan myös se mitä se "jaksaa" ja mitä ei.
 
Ei se ollutkaan kokonaan raskauspahoinvointia, vaan ilmeisesti norovirus tms. Kamalaa! Musta tuntuu, että olisin voinut seuraavaksi oksentaa tän vauvankin. En ole IKINÄ ollut näin heikkona. Nestettä poistui suunkautta varmaan 10 litraa. Melkein jo koomista. Vauvamasukin pieneni ja jalat on tikut. Ei oo kivaa just kesken jouluvalmisteluiden, mut jospa nyt pääsisi kuntoon. Nyt tankkailen varovasti ja olen nukkunut varmaan 20h putkeen.
 
Mulla ei pysy ranskalaiset sisällä, ei sitten millään. Niitä tekee kovin mieli, mutta tulevat aina paluupostina takaisin ja se maku.... aivan kauheaa!:sick006 Muuten ei ole oikeen väliä mitä ruokaa syö. Kylmä ruoka pysyy aina parhaiten sisällä, mutta siitäkään ei ole takeita.
 
oi mä niin rakastan jouluruokia. laatikoita ja kinkkua ja erilaisia juustoja. varmaan kuitenkin syöminen jää vähän vähemmälle ettei pahoinvointi pilaa jouluakin :)
 
Tsemppia paranemiseen fasionhunny! Olen itse käynyt läpi noron ja tuntu että en selviä, makasin vessan lattialla ja 10min välein kaikki ulos...eteenpäin piti konttia ku oli niin heikko! hakeudu tippaan jos et saa tankattua tarpeeks:happy090

Tänään viimesille ostoksille ja sitte saa rauhottua joulun viettoon:greet008
 
Oonko mä ainut joulun työmyyrä? :)

Tulkaa joku mun kans kahville Ala-Tikkurilaan heti ny! :grin Vein koiran parturiin ja ny kökötän sellin paaris äijälauman keskel. :grin
 
Töissä rymyän minäkin koko joulun. Huomenna alkaa putki. Vähän jännittää ja pelottaa kuin käy kun nyt pitäis jaksaa normi pitkää vuoroa 4 putkeen. Huh huh.
 
No se 7,5-8tuntia. Minähän olen tehnyt pari kuukautta lähinnä 6 tunnin päivää alunperin voimakkaan pahoinvoinnin takia ja kun se väistyi liitoskivut tuli tilalle. Eli siis lääkäri kirjoitti osasairausloman vai mikä se nyt on 21.12. asti ja nyt sitten pitäisi jaksaa normaalia työaikaa. Osasairauspäivärahoilla tein lähinnä 6-6,5 tunnin aamuvuoroja ja muutamia 7,5 tunnin iltoja ja sain vielä kaupan päälle lisävapaita, työaika oli se 50%. Ja vanhuspuolella hoitsuna kun olen niin sitä työtä riittää pyhämiehityksellä ihan joka lähtöön, jos ei nyt arkenakaan väljää ole.
 
Takaisin
Top