Joulukuun jutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ellami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu mullakin siinä lähellä omasyke vaikeuttaa välillä kuulemista ,mutta kyllä sen sieltä sitten löytää lopulta kun on kärsivällinen ja rauhallinen!:thumright
Pääasiassa kuitenkin kuulemma yleensä tässä alkuraskaudessa syke kuuluu tosi alhaalta että myöhemmin kun sikiö kasvaa niin sykkeen voi kuulla jo navan korkeudelta "helpommin".

Joo viimeeks löysin ylempää ihan helposti, mut olinki jo pidemmällä ennenku tän dopplerin sain.. En vaan yhtään muista viikkoja :D nyt koittanu alhaalla muljutella, mut ei oo vaan vielä osunut kohille

Taikatalvi. No onpa nyt hoitaja päästelly suustaan :0
Huh, huh.
Mie tiedän kyllä useamman jolla pahoinvointi ollut kovaa ja kestänyt pitkään. Enkä mitenkään usko että se muuttuisi se normaali raskaus rypäleraskaudeksi :/ tollasia pitäis minkään hoitajan puhua edes!

Mää toivon joululahjaksi Bodyshopin shea-vartalovoidetta, raskausarpien ehkäisemiseksi.. Just katsoin että sitä saa netistäkin tilattua niin ei tarvi miehen lähteä sitä erikseen metsästämään..

Miten pystyy ohittaa alkumaljan pienessä porukassa? Antibioottikuuri ei toimi nyt

Miten pystyy ohittaa alkumaljan pienessä porukassa? Antibioottikuuri ei toimi nyt

Otat sen maljan ja kilistät nätisti. Voit vähän niinkun hörpätäkin leikisti. Sit kantelet lasia ja jatkat leikkihörppyjä niin kauan, että pystyt kaataa sen pois tai antaa miehelle tai... ei kukaan huomaa. :)

Kootut tekosyyt:
-Ajat autoa
-Et halua juoda, koska ryyppäsit eilen ja edelleen on huono olo
-Olet ottanut migreenilääkettä, joka reagoi huonosti alkoholiin
-Maha sekaisin tulisesta ruoasta (muista ravata vessassa illan aikana)
-Sinulla on hiiva, ja syöt siihen Flagylia, jonka kanssa ei voi käyttää alkoholia (antabusreaktio)

Toimiiko mikään näistä?

Ei oikein toimi :/ miehelle juoman lykkäämistä mietin, mutta kun yleensä menee niin että mies lykkää mulle kun ei tykkää itse :)
Muoks. Nää kun hieman "virallisempia" henkilöitä, niin ei voi noihin lääkkeisiin vedota, ja tietävät että migreeniä en omista.

Toisenlaisessa porukassa olisi toimivia suurin osa :) Onneksi perjantaina ,jos kaikki hyvin voi, lopettaa tän salailun :)

Muokattu viimeksi:
Anteeksi, pakko vähän hehkuttaa tähän väliin!

Ollaan koitettu rv9 asti löytää sykettä dopplerilla ja nyt 11+1 se sitten löyty. Oli kyllä niin nopeaa junan tuksutusta ettei voi sotkea omaan sykkeeseen. Join varmaan litran vettä että rakko olisi täynnä kun netissä vinkattiin, että se voi auttaa dopplerointiin. Nyt on paljon rauhallisempi mieli odotella ensi viikon ultraa hih. :)

Toi juomisen kyttääminen on kyllä ärsyttävää, itse voin huonosti alkoholista ja olen saanut tämän tästä jo kauan ennen raskautta selitellä juomattomuutta. :/ Yksi mahdollinen tekosyy mikä tuli mieleen oli, jos väittäisi aloittaneensa joulunalus dieetin? Alkoholissahan on hirveästi kaloreita. Tosin sitten varmaan tuputetaan jotain light siideriä. :/

Donitsi, otat juoman mutta et juo. Häippäset lasin kanssa vaikka vessaan kilistelyjen jälkeen. Ei kukaan vahtaa juotko sitä oikeasti ;)

Tuolla kytätään et juoko, kun tosiaan ihan muutaman hengen poppoo :) Katsoa jos saisi sen ujutettua johkin, kun muu porukka tupakalle menee :D
Sanomista tuli jo viime viikonloppuna kun mieskään ei ottanut ..

Kuinka usein kuuntelette dopplerilla?? Meinaan vaan etteihän ole mitään haittaa sikiölle jos esim joka päivä kuuntelee kerran?:wideyed:

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKKI!:hello2

Kuinka usein kuuntelette dopplerilla?? Meinaan vaan etteihän ole mitään haittaa sikiölle jos esim joka päivä kuuntelee kerran?:wideyed:

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ KAIKKI!:hello2

Mä kysyin neuvolassa niin sano ettei kuuntelusta oo mitään haittaa sikiölle :)

Mä tein itsenäisyyspäivän juhlissa juuri noin, että otin lasin ja kilistelin ja vähä hörppäsinkin ja sit mies joi sen pois ku jätin pöydälle miehen lasin viereen. Toimi myös ruokapöydässä ku istuttiin miehen kanssa lähekkäin niin hän hörppi kahdesta lasista! :pOnneksi ensi viikolla ultra. Ei jaksa enää tätä salailua!!

Voih elämän kevät kun osaa olla stressaantunut huomisesta nt-ultrasta... Sitä vain pyörittelee kaikkia mahdollisia kauhuskenaarioita päässään ja yrittää sietää tätä aivan järkyttävää oloa. Toisaalta pienen selvittelyn jälkeen pakko todeta, että hyperemeesi sopii omiin oireisiini kuin nenä päähän, enhän mä vasta ole laihtunut kuin 6kg... :banghead:

En voi millään ymmärtää tuota alkoholista kieltäytymistä. Ite en ole ikinä edes maistanut ja ei on ei. Tarviiko sitä oikeesti alkaa selittelemään ja keksimään tekosyitä? Miksi olisi pakko juoda? Kyllä on vinksahtanutta kansaa :D

En voi millään ymmärtää tuota alkoholista kieltäytymistä. Ite en ole ikinä edes maistanut ja ei on ei. Tarviiko sitä oikeesti alkaa selittelemään ja keksimään tekosyitä? Miksi olisi pakko juoda? Kyllä on vinksahtanutta kansaa :D

Haha, samaa mieltä! Ite en oo mikään alkoholin ystävä ja juon erittäin harvoin jos ikinä.
Mustakin todella outoa, että joutuu selitellä ja keksimään miksi ei juo, eiköhän se juominen ole jokaisen ihmisen oma asia :smiley-ashamed004

Takaisin