Joulukuun jutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ellami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos ihmiset itse ympärillä ottavat ja ovat oppineet siihen että yleensä ei tietty henkilä kieltäydy siitä juomasta, niin totta kai sitä joutuu selitellä, eri asia jos ihminen yleensäkkään ei ota tai että on vierasta porukkaa toisilleen..

Mä olen ihan samaa mieltä kuin Donitsi. Kaikki on tottunut että juon aina ruoan kanssa viiniä ja kun en duunin pikkujouluissa juo niin tottakai he ihmettelevät. Eikä kyse ole mistään ryyppäämisestä vaan lasista tai kahdesta ruoan kanssa.

Mutta kyllä kahvin juomistakin kytätään. :D Minun anoppi oli arvannut vauvauutisen kun en jollakin kertaa kyläillessä ollut halunnut kahvia ja olin ollut vähän huonovointisen oloinen.

Eka joululahja paketoitu! Housut 10v:lle. Se ei kyllä hirveästi perusta vaatelahjoista mutta koska se saa uuden kännykänkin joululahjaksi niin hirveästi mitään suurta muuta ei sitten ole tulossa..

Lasten joululahjat alkaa olla muutenkin aika hyvin hankittuna. Muille ei sitten vielä olekaan mitään ostettuna..

Toi on kyl ärsyttävää kun sitä juomista yleensä kytätään ja ihmetellään....
Itse en myöskään juo juuri koskaan ja aina saan siitä kuulla jos en ota.... :meh:
Mulla jo absolutistimaine joten ei tarvii selitellä missään:hilarious:

Miten olette ajatelleet ratkaista talvivaateongelman? Hankitteko talvimallin äitiystakin vai normaalin talvitakin reilulla mitoituksella?
En oikeen tiiä ostaisko äitiystakin, kun ne ovat sinänsä niin kallis panostus yhdeksi talveksi vai yrittäiskö löytää a-mallisen normitakin...

Mulla on aika reilun kokoinen toppatakki ja toivon että se menee kevääseen asti..

Mulla on kans pari aika leveää toppatakkia ja toivon kovasti että niillä pärjäisin talven yli. Aika kovia hintoja saa tosiaa maksaa jos uuden ostaa :(

Mä kans toivon että tuo mun reiluhko talvitakki menee koko talven... En raaski muutenkaan ostaa kauheesti äitiysvaatteita tms kun ei niitä niin kauaa tule kuitenkaan käytettyä..

Sama juttu. Mulla kans varastossa vanha leveämallinen villakangastakki, jolla varmaan mennään tää talvi. Toivon, että kylmemmän kauden mahtuisin vielä untuvatakkini sisään, mut jos ei niin sit vaan villapaitaa takin alle :)

Mulla on kirpparilta löydetty äitiystakki. Löysin sen jo esikoista odottaessa. Ei enää ehkä niin lämmin, kuin olisi uutena, mutta alle mahtuu hyvin lämmintä.

Mulla on yksi reilumman mallinen talvitakki, joka viimeksi meni ihan loppuun asti. Miten oonkin niin ison ostanut. Eipä sitä muuten tule juuri käytettyä enää. Odottanut kaapissa tätä raskautta. :)

Mulla on xl kokonen toppatakki minkä ostin viime raskautta ajatellen ja sinne mahtu mun jättimaha ja monta kerrosta paremmin kun hyvin xD kokeilin sitä vähän aika sitten ja näyttää toistaseks aika huvittavalta teltalta.. Saa nähä tuleeko sille edes käyttöä kun hgin talvet on ohi pierastu niin nopeesti ja jos ei maha hulluna kasva, mahtuu noihin muihinkin takkeihin vielä..

Mulla on käytössä nyt talvitakki, joka on ihanan lämmin, mutta pelkään että tulee liian tiukaksi. Sit täytyy varmaan siirtyä vaan kylmempää a-malliseen villakangastakkiin ja pistää alle kerrastoa, hrrr.

Mulla on kans vanha toppatakki joka on hieman iso kun sain pudotettua painoa pari vuotta sitten. Sillä aattelin pärjätä talven.

Mulla on reilu toppatakki, joka toimi viimevuonna kantotakkina. Luotan siis, että toimii nyt myös koko raskausajan. :D Kauhean lämmin se ei ole, mutta jos samalla tavalla menee kuin edellisissä raskauksissa niin tuskasen kuuma on joka tapauksessa... :D

Mulle menee varmaa oma normi takki tän talven:D on omaa mahaa sen verran ettei raskaus iha hetkee tuu vielä vaatteista tilaa viemää:) housut toki pitäs ostaa mamma mallit mut paidat menee. Mä käytän kotona muutenkin paljon miehen huppareita:) toppeja saa kesäks sit hankkii kun vauva on syntyny. :)

Jotain iloa tästäkin ylipainosta:D

Mä oon m-inski miettinyt ihan samaa :D ei tarvii tosiaan olla heti hankkimassa takkia yms.. kun mahtuu hyvin omiinsa.. noita housuja oon miettinyt, mutta vielä pärjää omilla.. farkut saatta hieman puristaa illasta kyllä..

Kyllä mulla painaa kaikki housut mahaan:D oon kotona ilman housuja peitto ympärillä:D

Takaisin