Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Esikoinen täytti juuri 3. Hänen suurinta herkkua on mäti, katkaravut ja kaikki kalat mutta myös herkkujuustot ja oliivit .
Jee!! Tänään aamulla löysin nopeat sykkeet. Oli niin tiheä syke että en pysynyt edes laskuissa kun yritin laskea! :)
Paljo sul nyt viikkoja? :) mies kokeili eilem 12+0 ja oli hetken kuulevinaan nopeen sykkeen mut tosi vaimeesti ja sit hävis :D ehkä kohta mäkin pääsen kuulee!
Aivan tuli kyllä tippa linssiin kun niitä sykkeitä kuunteli. Pieni yrittää siellä selviytyä!
11 Viikolla mennään nyt. Mulla löytyi sykkeet vas puolen karvarajasta ihan siitä melkein nivusen kohdasta. Hankala selittää.
Samasta kohdasta löytyi äsken sykkeet kun kuuntelin. Tosi hitaasti pitää käännellä ja vähän painaa doppleria. Olette olleet varmaankin hyvin lähellä jos vaimeaa tiheää sykettä jo vähän kuului
Okeiiii mä oon tuolta suunnilta löytäny vaa omat sykkeet xD no katotaan saanko aikaseks yrittää uudestaan, mut voi olla et ootan nyt vaan kiltisti sinne perjantain ultraa hihii :D