Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No hei tämäpä yllätys! :) Missä päin Saksaa asut? Mä oon asunut täällä jo yli 11 vuotta, joten esikoinenkin on täällä syntynyt. Täällä on tosiaan aika eri käytännöt kuin Suomessa. Mutta tärkeintä on kyllä hommata se kätilö ajoissa. Mulla oli onneksi sama kätilö jo esikoisella niin on ihanaa kun on tuttu tässä tukena, pystyy ihan eri tavalla nyt puhumaan kaikista peloista sun muuta.Tigger: Onpa kiva, kun on toinenkin saksansuomalainen odottaja täällä! Asuitko Saksassa jo edellisen odotusaikana? Meillä on esikoinen tulossa, joten olen vielä aika pihalla kaikista käytännöistä. Onneksi sentään ehdin viime tipassa löytää kätilön itselleni.
No hei tämäpä yllätys! :) Missä päin Saksaa asut? Mä oon asunut täällä jo yli 11 vuotta, joten esikoinenkin on täällä syntynyt. Täällä on tosiaan aika eri käytännöt kuin Suomessa. Mutta tärkeintä on kyllä hommata se kätilö ajoissa. Mulla oli onneksi sama kätilö jo esikoisella niin on ihanaa kun on tuttu tässä tukena, pystyy ihan eri tavalla nyt puhumaan kaikista peloista sun muuta.
Op:n kampanja loppuu vuoden lopussa. Heillä myönnetään vakuutus vasta rakenneultran jälkeen, joten kukaan meistä kesäkuisista ei sitä todennäköisesti pääse hyödyntämäänOp:lla taitaa olla edelleen eka vuosi ilmainen.
Meillä on esikoisella op:n vakuutus, johon otettiin kaikki mitä tarjottiin ja se kattoi myös jossain määrin äidille odotusaikana tulleita yllättäviä sairaalakuluja. Nyt en ole vielä uudelle tutkinut, mutta toivon että op:n vakuutus ois taas paras, niin ois kummallakin samassa paikkaa.
Aaaa, en tiennytkään. Ehkä se jatkuu taas ensi vuonna! kampanja oli ainakin 2016 ja 2017... miksei samalla 2018.Op:n kampanja loppuu vuoden lopussa. Heillä myönnetään vakuutus vasta rakenneultran jälkeen, joten kukaan meistä kesäkuisista ei sitä todennäköisesti pääse hyödyntämään
Ois kyl hyvä jos jatkuisi! Meillä kävi ihan hullun huono tuuri sem vakuutuksen kanssa viimeksi. Oltiin se just otettu esikon rakenneultran jälkeen ja sit muutama viikko siitä tuli toi kampanja. Vähän otti päähän kun ei kuulemma olisi sitä ilmaista saanut edes niin että olisi irtisanonut sen just otetun ja sit ottanut uudestaan. Jäi vähän ikävä maku suuhun...Aaaa, en tiennytkään. Ehkä se jatkuu taas ensi vuonna! kampanja oli ainakin 2016 ja 2017... miksei samalla 2018.