Kaarituelliset liivit kantsii ostaa varmaan ihan alusvaateliikkeestä (esim. Change jos haluu ihan kohtuuhintaset) että saa myyjältä hyvin apua liivejä valitessa. Olikohan se nyt sit Lindex vai Kappahl mut jommassa kummassa myydään imetystoppeja (mustia ja valkosia), joissa oli ainakin minulle sopivasti tukea niin ettei tarvinnut erikseen rintsikoita alle. Kesällä varsinkin näppärät! Ja vaikka niissä ei ollut toppauksia, vaan kaksinkertanen kangas, liivinsuojien ansiosta nännitkään ei paistanu läpi.
Ekoina viikoina rinnat voi olla niin arat että sillon kun ostaa liivit, voi jäädä löysiks myöhemmin. Minulla oli nää topit ja yhdet liivit valmiiksi ostettuna, mutta ekoina viikoina en voinut niitä vielä pitää kun puristi. Ostin yhdet isommat silloin, ja nämä yhdet jäikin sitten isoiksi (meni onneks paksujen paitojen alla hätätilanteessa) ja lopun imetysajan käytin niitä pienempiä = sopivampia. En tiedä saiko tuosta selvää, mutta siis kannattaa varautua että ekoina viikkoina rinnat tarttee enemmän "happee". ;D
Meillä kanssa tuo kuivausrumpu ollu harkinnassa jo pari vuotta, mutta vieläkään ei olla tehty päätöstä hankitaanko. Edut kyllä puhuu puolestaan, mutta tuntuu kalliilta, itse laite ja siihen vielä pikku sähkötyöt mitä asennus vaatii meillä plus sähkönkulutus sitten kun käyttää. Kannattaako se? Eikö vaatteet kulu nopeemmin jos kuivaa aina rummussa?