Joulukuun jutut

Mutta kerro toki oliko vi-siblinistä apua, voisin sitä itsekkin koetta. :)[/QUOTE]

Mulle tuli aika paljon helpotusta vi-siblinistä! ihanaa kun maha toimii väh.1-2krt päivässä ilman ähinää :grin varmaan pari viikkoa ainakin sitä nyt syönyt..
 
Liivit sais palauttaa jos rikki 14vrk sisällä ja minulle tämä kävi juuri sen 14vrkn jälkeen:angry7:angry7
 
Tuo 14 vrk vaihto-/palautusaika on siis joku myyjäliikkeen asettama virheettömän tuotteen palautusaika. Virheellisen tuotteen sen sijaan saa palauttaa noista palautusajoista riippumatta. Eihän se tuote ole sen kuntoinen, kuin ostajalla on oikeus olettaa, jos se parissa viikossa hajoaa. Ja kestoa tulee verrata aina vastaavanlaisten tuotteiden normaalikestävyyteen. Katso vähän ohjeita esim. http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita...n-oikeus-hyvitykseen-jos-ostoksessa-on-virhe/ ja marssi kauppaan valittamaan ja vaatimaan hyvitystä/vaihtoa.
 
Joo sama juttu esim. takuuaikojen kanssa mm.elektroniikassa Jos koneet hajoaa heti takuun umpeuduttua, on myyjä/valmistaja silti korjaus/korvausvelvollinen.
Taistelin just viime vuonna meille uuden pyykinpesukoneen ku vanha meni rikki ja alkoi savuamaan heti "takuun umpeuduttua" :grin
Kovin ne saattaa pistää vastaan liikkeestä mutta kun pysyy kovana ja muistuttaa kuluttajasuojalaista niin kyllä siinä voittaa.
 
Tänään ollu tosi outo olo masussa, kun vauva potkii ja möyrii siellä, niin mä olen alkanut voida siitä pahoin. Tää kun on niitä himoliikkuja sorttia. Vaikken nyt olekkaan syönnyt mitään pilaantunutta. Ens viikolla vasta neuvola..
 
Ja kuitenkin pitäs olla vaan ilonen et vauva liikkuu.. :D Minulla oli toissa yönä tosi kovat mahakivut, joitten takia valvoin yli tunnin verran. Mutta vasta siinä vaiheessa kun vauvatkin heräs keinutteluun ja alko potkia, tuntu et alkaa oikeesti itkettää. Ei se aina niin mukavaa oo..
 
Kokemuksia vi-siblinistä: iltasin on vieläki turvotusta, mutta ei enää tönkköä oloa:smiley-angelic001 ja vatsa toimii tietty sutjakkaammin:wink
nyt on sitte ruvennu tulee yläselkään sellasia outoja pistoksia ja nyt on meneillään ilmeisesti supistuksia, tulee sellanen outo aalto alavatsalta ja pientä kivettymistä vatsalla, olisko tää sitä?? Kunnon kivetykset/kovettumiset tunsin jo pari kk sitte ku kaaduin pihalla ja sillon piti oikeen miettiä miten hengittää ku tuntu niin oudolle ja nyt ei ole sellaisia tuntemuksia.
...pitäis olla tyytyväinen kun raskaus on sujunu niin hyvin, olen ehkä vähä liian tunnollinen ja yritän edelleen selviytyä kaikesta.... kuinka "helposti" olette jääneet saikulle?
 
Enää 10 päivää Jouluun... :santa

"Lunta tulvillaan on raikas talvisää,
ei liinakkommekaan nyt enää talliin jää.
Sen kohta valjastan reen pienen etehen,
ja sitten joutuin matkahan me käymme riemuiten!..." :greet008
 
5 työpäivää ennen joulu- ja muita lomia! En malta odottaa :). Täällä varmaan muitakin työssäkäyviä, jotka pitelevät vähän ylimääräisiä vapaita nyt vuodenvaihteen tienoilla?
 
Joo, 4 työpäivää ennen joululomaa :) töihin sitten tammikuun 12 vasta :)
 
Mä en oo pystyny ikinä pitään ylimääräisiä vapaita joulun ja vuodenvaihteen tienoilla koska töissä on silloin kiireisin aika. Nooh, kattoo nyt mitä lääkäri huomenna sanoo, työkykyinen en missään nimessä oo nyt. Tänäänkin supistellut ja ollut kipuja aikas lailla. Panadolia ja lämmin suihku, ne autto taas sen verran että pystyy istualtaan oleen. Heti kun nousee pystyyn niin jomottelee. :sad001
 
Jos tätä päivää ei enää lasketa niin mulla on töitä 6 päivää ennen joulua ja saan pitää 6 päivän loman :) meillä on kanssa kiireisin aika vuodesta meneillään ja yleensä tällaiset vapaat ei onnistu, mutta koska mulla oli yks lomapäivä pitämättä niin sain sen sitten kinuttua tähän :)
 
Tän päivän piristys, kävin avaamassa laskettelukauden. Voi että oli kivaa! Eikä tullut pahoja liitoskipujakaan kuten vähän pelkäsin etukäteen, mutta kyllä huomasi hyvin, että keskivartalon hallinta on tällä hetkellä "vähän" hukassa...

Ja kaiken kruunasi tietenkin kaakao ja laskiaispulla :)
 
Joulukuusi koristeltu, tulis nyt vaan lunta! :greet008:greet008
mies joutu lähteä äkisti tien päälle ku oli joku päivystys:sad001 tuntuu oudolle yksin möllöttää kotona...onkos kaikilla jo lahjat hankittuna?:)
 
Me varmaan otetaan koko perhe äkkilähtö lämpimään viikonloppuna ja karataan siis jouluhälinää pakoon jonneki etelään :)
JOS siis tää mun hemmetin poskiontelotulehdus lähtis vaan pois!!

Joululahjat on jo lapsille hankittu, saavat ne sit tosin vasta joulun jälkeen (ei haittaa ku 2&3veet) kun palataan lomalta. Tänään oli lasten joulujuhla ja voi luoja kun taas alkoi itkettämään tuiki-tuiki-tähtöset sun muut esitykset :love7
 
Mä kun oon nyt ollut saikulla niin oon tehnyt jouluostoksia netissä! Tänään pitäis tulla jo ekat paketit kotiinkuljetuksena, vähän kätevää! Muutoin ei oo jaksamisia kauheesti joulua laitella. Taitaa olla eka joulu ettei tule oikeeta kuustakaan, ei oo nyt vaan resursseja. Hyasintit tuoksuu pöydällä ja valokoristeita on siellä täällä, tuntuuu nyt riittävältä :)
 
Tänään tuli viiminen lahja paketti postista. Meil on kolme lahjaa jokaiselle pojalle. Saa riittää. Mä en jaksa kyl penkoo varastoa ja ettii loppuja koristeita. Me ollaan mummilassa aatto ni siel on koristeltu riittämiin. Pojat askarteli lumihiutaleita ikkunaan ja muutamat enkeli ja tonttu koristeet hyllyillä. Kuusta me ei laiteta tänävuonna. Jos ei sitte tuu myöhemmin sellasta fiilistä. Kinkku pitäis hakee kaupasta, hella meni viimeviikol rikki. Onneks kinkun voi paistaa leivin uunissa. Vaikka joulua odotti niin nyt tuntuu et liian nopeesti tulee kuitenkin.
 
Takaisin
Top