Nane: Mullakin on ollut pusutauti joskus teininä, eikä se kyllä muihin perheenjäseniin tarttunut. Enhän minä niitä suulle pusutellut :) Ja ei kyllä näyttäisi antibiootti siihen muutenkaan tehoavan, kun on virustauti. Ehkäpä se antibiootti onkin määrätty vähän kuin siltä varalta, että kyse ei olisikaan virustaudista, vaan jostain bakteerin aiheuttamasta taudista. Bakteereihinhan ne antibiootit vain tepsii. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00585
AadaEveliina: Hyvää matkaa. Mä olen kanssa kuolannut matkatoimistojen nettisivuja katsellessani, kun olisi kova matkakuume. Tavallisesti ollaan aina myöhäissyksystä - alkutalvesta lähdetty viikoksi pariksi jonnekin lämpimään. Nyt on kuitenkin raskaus sen verran pitkällä ja voi olla, etten muutenkaan nyt jaksaisi tämän mahan kanssa sitä lämpöä, joten pitää odottaa. Täytyy sitten keväällä katsoa, millainen nukkuja tulokas on ja missä vaiheessa sen kanssa uskaltaisi matkaan lähtöä. Jos sitten ottaisi varaslähdön kesään vaikka huhti-toukokuussa.
AadaEveliina: Hyvää matkaa. Mä olen kanssa kuolannut matkatoimistojen nettisivuja katsellessani, kun olisi kova matkakuume. Tavallisesti ollaan aina myöhäissyksystä - alkutalvesta lähdetty viikoksi pariksi jonnekin lämpimään. Nyt on kuitenkin raskaus sen verran pitkällä ja voi olla, etten muutenkaan nyt jaksaisi tämän mahan kanssa sitä lämpöä, joten pitää odottaa. Täytyy sitten keväällä katsoa, millainen nukkuja tulokas on ja missä vaiheessa sen kanssa uskaltaisi matkaan lähtöä. Jos sitten ottaisi varaslähdön kesään vaikka huhti-toukokuussa.

toivottavasti saat nyt jouluna ottaa hieman lepposammin noitten kotitöitten ja kokkailujen kanssa. Ne käy itselläkin voimien päälle ja tuntuu ettei jaksais vaikkei ookaan muuta vastusta kun tää maha. Minulla oma mies on kyllä se paras voimien antaja, niin henkisesti kun sitten ihan konkreettisesti kun auttaa kaikessa jos alka supistaa tai muuten tuntuu että hyytyy. Yrittäkää löytää se yhteys miehesi kanssa, mistä molemmat saisi voimia ja lohtua! Varmaan miehelläsikin on huoli vauvasta ja sinun jaksamisestasi, miehet eivät vain aina osaa niin puhua tunteistaan... Parisuhde on kuitenkin se, minkä varaan koko perheen hyvinvointi rakentuu. 
Ja vielä kylpylässäkin on tarkoitus käydä ainakin toisen kerran tän joulureissun aikana, niin sielläkään ei voi saunoa niin kuin haluaisin. Nyyh. Muutenkin kyllä tulee, ruokaa laittaessa kun pitää seisoa, ulkoillessa.. Tukivyölle on käyttöä!!
Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen kun näin silmät tonttusen...
mua ottaa niin päähän, en ees tiiä mitä pitäis tehä..tämmönen räjähdys ei oo ensimmäinen, eikä viimenen! Ja yleensä riidellään just kotitöistä ja niiden tekemisestä
tiedän olevani välillä hirveä perfektionisti ja kaikki pitäis tehä heti...
ja oikein ihanalta kuullostaa reissut joista olette kirjoittaneet:)

:)