Joulukuun juttelut

Voihan lastenhuone... Ikuinen ongelma meidän makkari.. minä ja mies nukutaa olkkarissa ja pojalla on"oma" huone joka toimii lähinnä kaiken rojun kaatopaikkaana ja poika vaan nukkuu sielä.. johan ärsyttää tää tilan puute... Ens kesää ootellessa jos vaikka rahat riittäs rakentaa laajennus
 
Mullakin eka neuvola ylihuomenna. Olo aaltoilee huonon ja hyvän väliä jatkuvasti...Yhtenä päivänä teki mieli tonnikalasalaattia joten tein sellasta. Kun se oli valmis totesin että ällöttää koko tonnikalasalaatti [emoji58]
Tuskin saadaan ennen joulua nt-ultraan aikaa mutta kerrotaan vanhemmille, sisaruksille ja tyttärelle kuitenkin.
Ruokarajotteiden kanssa aion käyttää maalaisjärkeä. Viime raskauden aikana kävin kreikassa ja oli ihan neuvolatädin "lupa" syödä sielläkin fetaa [emoji1] Lämminsavulohta aion myös jouluna syödä, tosin varmaan appiukon itse savustamaa.
 
mulla ilmeisesti seurataan aika tiiviisti kuitenkin nt-ultran jälkeen, niin mua ei haittaa, vaikka on jo 11+6 nt-ultra... :)
 
Mulla on nt 13+1, ihan kiva kun kuitenkin viimeviikolla 9+1 oltiin yksityisellä varhaisultrassa :) sillon saa jo varmasti parempaa kuvaa ku tollo ysi viikolla.
 
juu, mäkin niin ootan niitä parempia kuvia!!! Nyt tos 7+1 ultrassa ku ei oikeestaa näkyny ku kaks möykkyä. :D
 
Joo, möykky kuvilla ei oikein esitellä :D Toivottavasti 29.12. Ois asiat kondiksessa ja sais parempia kuvia viikko sen tai kaksi jälkeen on varmaan meillä vasta Np. Silloin Rv13-14
 
On taas ollu päivä... Ei ole ollut pahemmin oireita vatsa välillä ilmottelee jotain pientä ja kyllä kylillä käydessä vähän meinasi oksu tulla kun näin yhden ukon kiskovan kaljaa puolen päivän aikaan, ajatus oluesta vissiin pisti oksettaa.

Muuten tässä jännäillyt että pitääkö tuo rakas ukko viedä taas akuuttiin ja että onko taas sillä tulossa pidempi sairaalakeikka kun on tän päivän maannut tuolla sängyssä kuumeen kourissa. Se olisi 4. Kerta tänä vuonna. Harmittaa niin pirusti että itkua tihrustanut. Yrittää täs nyt sitten ottaa rauhallisesti ja olla stressaamatta. :shy:

Joo ja huomenaamulla on se neuvola...
 
Itse en vielä osaa odottaa vauvaa vaan oon vain raskaana. Ihan sen takia varmaan, koska tää on jo kolmas kerta ja tällä kertaa ei tunnu, että vauvaa ootellaan.. Vaan oon taas raskaana. Np-ultran jälkeen se varmaan todentuu itsellekin jos hyvin menee. Ja toivottavasti menee hyvin.

Kävin tänään raskausjoogassa, ja tietyissä asanoissa käännettiin katsetta vauvaan päin sekä visualisoitiin vauvaa. Vaikka papu on muutamia millejä (toivottavasti on), niin nämä harjoitukset toivat tähän raskaushommaan ihan erilaista syvyyttä! Oon vaan ollut pakahtumaisillani onnesta sen jälkeen ja koen että avasin meille jonkinlaisen yhteyden :')
 
Joo, kiva :)


Itse en edes vielä halua kovin syvää yhteyttä. Sitten, kun eka kolmannes ohitettu niin voin huokaista ja alkaa hypettää. 2 km ja 3 enkeliä niin ei uskalla vielä tällä kertaa liian ajoissa. :) 10+ meni kaksoset kesken niin se on mun tän hetkinen huokaisu raja, tai 11+ sit ollaan jo lähellä ekan loppua :)
 
Raskausjoga kuulostaa kivalta! Mun pitää mennä klo 11 verikokeisiin ja olla sitä ennen 12h syömättä. onneks vasta heräsin mut yleensä oon heti syöny jotain ettei tuu paha olo ja nyt ei voi.. klo 12 alkaa työvuoro.. minkähän olon tää viel pukkaa :nailbiting:
 
Ukko kulta viety nyt päivystykseen, saa nähdä kuinka pitkä sairaalakeikka on edessä. Tässä nyt yrittänyt pysyä rauhallisena, mutta helpompi olisi jos tuo puoliso olisi kotona.
Huomenna pitää soittaa neuvolaan että saisi sen ensikäynti ajan.
 
Joo siellä hän yön joutu viettämään ja tod näk. useammankin. Ihan perseestä että osasto niin täysi että joutu käytäväpaikalle. Ei siinä kauhean hyvin nukuttua saa, onneksi pakkasin korvatulpat ja silmälaput mukaan. Tänään taas ottavat kokeita tai no ainakin on ultraus vatsasta, pitäisiköhän mennä sinne tyrkylle, että voisivat mamman masun samalla ultrata kun kerran laitteet lämpöisinä...

Ja vielä piti meikäläiseltä lohjeta hammas illalla, tiedä nyt sitten että pitääkö tässä soittaa jo hammaslääkäriin päivystysaika vai antaako olla sinne tammikuun aikaan asti, ei kyllä ole kipeä, mutta saa nähdä kipeytyykö.

Että sellasta täällä...:bored:
 
Huhhui. Täytin neuvolan esitietolomakkeen ja sinne piti esikoisen syntymästä kertoa. Hitto kun pistikin vihaksi sen kaiken kertaaminen. Täs riittää puitavaa tälle raskausajalle.
 
Hahaa!! Perjantai-ilta, lapset yökyläilemässä, mies töissä. Sohva ja töllö on minun tänä iltana! Tai siis ainakin siihen asti kunnes nukahdan tähän väsymykseen :hilarious: Ja tähän kohtaan sopis täydellisesti lasillinen punkkua ja jotain hyvää naposteltavaa :p Taidan tyytyä Vichyyn ja satsumiin..... o_O
 
Lilliputtis saako kysyä mikä esikoisen syntymässä painaa mieltä?

Mulla esikoisen synnytys meni hyvin, ei mitään ihmeempiä ongelmia. Mutta silti siinä ensi viikkoina ja kuukausina synnytyksen jälkeen mietin, olisikohan se lapsiluku hyvä ihan vaan siinä yhdessä. Olihan se synnytys kuitenkin tietysti tosi rankka ja kivulias. Tässä sitä nyt ollaan kumminkin...

Jos joku on mennyt pieleen ja kovasti painaa mieltä, siitä kannattaa puhua kunnolla ihan sitä toista synnytystä ajatellen! Noissa asioissa on myös paljon tuurista kiinni, millainen kätilö kohdalle sattuu jne...
 
Takaisin
Top